Sidan 2 av 32 FörstaFörsta 123412 ... SistaSista
Resultat 21 till 40 av 622

Ämne: Stora gnälltråden...

  1. #21
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Varför ska det alltid regna i Bergen? Är tbx i Bergen efter ett några dagar på Nordsjön o nog fan regnar det som vanligt!
    There are no problemsonly solutions

  2. #22
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Och jag gnäller på alla män, som inte inser att det finns två kön som kan köra minst lika illa...
    Ser sådana dagligen när jag pendlar mellan hemmet och jobbet...

    Värst är ändå de som spelar med andras fordon och liv... Beter sig illa och pekar finger, trots att det är de som bryter mot alla tänkbara regler samtidigt...


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  3. #23
    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Varför ska det alltid regna i Bergen? Är tbx i Bergen efter ett några dagar på Nordsjön o nog fan regnar det som vanligt!

    Bergen-Borås...same,same but different!

  4. #24
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Vajtan Visa inlägg
    Bergen-Borås...same,same but different!
    +1


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  5. #25
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Fritte, honungsvatten för helvete, det vet väl alla...

  6. #26
    Ja, jag får väl gnälla lite då på att jag inte åkte på close up-båten å såg behemoth...

  7. #27
    Citat Ursprungligen postat av Mercakombi Visa inlägg
    Att vissa ska ha så förbannat svårt att fatta detta.....eller väntar dom på att hela jävla stolpen ska bli grön

    Åk inte upp till norrland, där måste det bli norrsken innan växeln åker i...

  8. #28
    Och jag måste säga att jag är förbannat lee på alla halvdanskar som ringer till mig och ber mig göra kurser jag inte vill göra.. Och alla satans säljare som vill att ja ska ändra mina försäkringar och internet, samt pension sparande dårar med sina bögiga jävla stockholms röster som ringer mig i ett för att förklara för mig att jag måste köpa någon jävla försäkring för kunna överleva när jag blir skitgammal.. Och nyhetsflödet med Zlatan och Sverigedemokraterna som varvas gång på gång. SAS, kungen, kriget i afganistan, vinter, och att jag bara har en öl kvar, är bögarnas fel...
    Trägen vinner!

  9. #29
    Nu ska jag gnälla och är jävligt trött på PK-media som inte vågar skriva i tidningen vad det är för idioter som står och sparkar på en bunden hund för att sedan gå över till att slå ner och sparka på en 90 årig kvinna som hade mod nog till att säga till idioterna att de skulle lägga av! Tittade i dansk media där det stod om tre arabiska män som slog ner en 13 årig flicka efter hon hade plingat med ringklockan på cyklen och ville förbi. Tycker att svensk media har en del att lära sej!

  10. #30
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7

    Citat Ursprungligen postat av mullemeck Visa inlägg
    Vill spöa skiten i ett företag som blåst mig på pengar. Köpte turbo till bilen av H.S TRADING som gick sönder på en gång. Reklamerade turbon och pengarna skulle komma sa han... Det är 2 månader sen... Rövhål
    Örebro Turbo?
    Det står :Skicka till vår mail: dokumentation@orebroturbo.se eller H.S Trading Box 1746 70117 Örebro.
    http://orebroturbo.se/installation-turbo-info
    Bra att veta isf.

  11. #31
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Gnäller på att det är jobbhelg... Vilket innebär, att denna veckan ser man knappt maken ens i vaket tillstånd.

    Sedan gnäller jag även på idiotin, som införs efter nyår i Göteborg... Det är kanske en sak, att betala för att åka in i ett område... Men även när man åker ut??? Plus att varför skall Bäckebol ingå i trängselskatten... Det ligger ju på Hisingen för bövelen! Jag köper inte argumenten tyvärr... Men tyvärr var det många göteborgare som röstade naivt i senaste valet. Själv röstade jag (fast jag röstar för "utanför Göteborgs egna område"... eftersom jag bor i en närliggande kommun.) redan då på att inte få vägtullar i Göteborg.

    Sedan gnäller jag på dubbelmoralen i Sverige... Själv blir man rasist, om man kläcker ur sig vissa ord och synpunkter. Men åt andra hållet blir det aldrig några påhopp. Där är det uppenbarligen helt ok, att säga vad som helst. Och det utan att ens veta om ens egna bakgrund... (För i vissa statistiker, så räknas även jag som "invandrarunge", eftersom min morsa inte var svensk medborgare från start).
    J-a fånigt det där med, att man inte ens skulle få säga negerboll... De säger ju finska pinnar, utan att finnarna bubblar av ilska och skriker ordet rasist!

    - - - Uppdaterad - - -

    Jag passar även på att gnälla över, avsaknaden av kul affärer för motorcykeltillbehör... Speciellt som ACE försvann för ett bra tag sedan nu...
    Saknar tiden, man kunde svänga in, kolla läget, tjata lite om allt möjligt och ev t o m få hjälp med vissa beställningar till hojen.
    Nog för att Nostalgia har en hel del... Men killen som har det, är inte speciellt servicemässig irl i alla fall. Inte om man är tjej i alla fall. Och inga bra öppettider heller.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  12. #32
    Tjja lägger man en by där kalla nordsjön möter varma golfströmmen får man nog skylla sig själv,Norrmän
    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Varför ska det alltid regna i Bergen? Är tbx i Bergen efter ett några dagar på Nordsjön o nog fan regnar det som vanligt!

  13. #33
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7

    Jag vill gnälla på:
    Politiker, Poliser, Pedofiler, Våldtäktsmän
    Aftonbladet och Expressen
    Vajerräcke
    Bensinpriset
    Skitvädret
    Folk som inte respekterar andra, och andras saker(tjuvar).
    Rödljus
    Raka vägar
    Löner som inte räcker till det man vill köpa och göra
    Gnälliga personer... ooops

  14. #34
    Sanniz!!! Ge faan i att snacka om "Finska pinnar"
    Deluxe FLSTN

  15. #35
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av NickeR Visa inlägg
    Sanniz!!! Ge faan i att snacka om "Finska pinnar"


    Inte då... Maken är en "halv sådan"...
    Morsan är från Uleåborg... Och farmor var delvis från Rovaniemi och med samiskt finneblod i sig.

    Mer finska pinnar! *s*

    Och svenskarna vet oftast inte vad riktig bastu är heller...
    Den skall vara vedeldad!!!
    Och så gnäller jag på att jag saknar smaken av mustikka pirakka.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  16. #36
    Okej Sanniz....du är ju en i gänget!! Perkele
    Deluxe FLSTN

  17. #37
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av NickeR Visa inlägg
    Okej Sanniz....du är ju en i gänget!! Perkele
    Vet vad morfar sagt om han hört ordet perkele...
    Men så är jag ju "svensk" (kan inte mycket finska...)... Men jag minns allt vad han skrek efter jobbiga ungar, när vi hälsade på...

    Typ... "Håll käft och gå och lägg er"... Men på finska.

    Kan dock gnälla på, att jag fick finska Maria, dvs Marja som ett av mina mellannamn...

    - - - Uppdaterad - - -

    Gnäller även på de som inte kan läsa innantill...

    Jag heter INTE Susanne... utan Susanna!!!!


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  18. #38
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg

    Sedan gnäller jag på dubbelmoralen i Sverige... Själv blir man rasist, om man kläcker ur sig vissa ord och synpunkter. Men åt andra hållet blir det aldrig några påhopp. Där är det uppenbarligen helt ok, att säga vad som helst. Och det utan att ens veta om ens egna bakgrund... (För i vissa statistiker, så räknas även jag som "invandrarunge", eftersom min morsa inte var svensk medborgare från start).
    J-a fånigt det där med, att man inte ens skulle få säga negerboll... De säger ju finska pinnar, utan att finnarna bubblar av ilska och skriker ordet rasist
    Ja håller med dej,de e ett jävla rövslickande för invandrare.Undrar hur många jobb regeringen ska fixa då det forsar in folk från utlandet.De räcker ju inte ens till de som bor här.
    Sen detta med slöjor,turbaner och burka,vill de bo här kan de slänga den skiten och anpassa sej till våran kultur,samma med moske byggnaderna,riv ner rubbet.
    En niggerboll är en niggerboll,och så heter det i våran kultur.Passar inte det så åk hem för helvete och stanna där.

  19. #39
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Vet vad morfar sagt om han hört ordet perkele...
    Men så är jag ju "svensk" (kan inte mycket finska...)... Men jag minns allt vad han skrek efter jobbiga ungar, när vi hälsade på...

    Typ... "Håll käft och gå och lägg er"... Men på finska.

    Kan dock gnälla på, att jag fick finska Maria, dvs Marja som ett av mina mellannamn...

    - - - Uppdaterad - - -

    Gnäller även på de som inte kan läsa innantill...

    Jag heter INTE Susanne... utan Susanna!!!!
    O piirakka stavas som ovan med två i
    There are no problemsonly solutions

  20. #40
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    O piirakka stavas som ovan med två i
    Kan skylla på morsan... Hon tyckte det var bättre vi lärde oss svenska ordentligt...
    Annars hade man väl blivit som ungarna, som bodde i Svaneholm (där föräldrarna jobbade på Viskafors gummifabrik, dvs gamla Firestone)... Inte bra på något språk alls!

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    Ja håller med dej,de e ett jävla rövslickande för invandrare.Undrar hur många jobb regeringen ska fixa då det forsar in folk från utlandet.De räcker ju inte ens till de som bor här.
    Sen detta med slöjor,turbaner och burka,vill de bo här kan de slänga den skiten och anpassa sej till våran kultur,samma med moske byggnaderna,riv ner rubbet.
    En niggerboll är en niggerboll,och så heter det i våran kultur.Passar inte det så åk hem för helvete och stanna där.
    Tycker också det går för långt mellan varven... För vi borde ju först klara av våra "egna" på hemmaplan med...
    Och åker man utomlands själv, har det alltid hetat att man skall anpassa sig och ta seden dit man kommer.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

Sidan 2 av 32 FörstaFörsta 123412 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Stora bilder hur? TESTA FRITT I DENNA TRÅD!
    Av robbbull i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2015-01-14, 11:10
  2. Stora män och små Harleys....
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-07, 17:07
  3. Låga åk med stora hjul
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-10, 09:00
  4. Stora drömmar VS små inkomster....
    Av Hagis i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-03-24, 23:17

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •