Sidan 4 av 32 FörstaFörsta ... 2345614 ... SistaSista
Resultat 61 till 80 av 622

Ämne: Stora gnälltråden...

  1. #61
    Och sen var det alla jävla bussar i lokaltrafiken som har förkörsrätt vid rödljusen..
    Trägen vinner!

  2. #62
    V.I.B
    Reg.datum
    Feb 2011
    Ort
    99-land
    Inlägg
    218
    Tackad: 0
    gamla jävla kärringar, raggare och fanskap. Och mopedister!

  3. #63
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Varför tar det så lång tid att reparera en jävla hjul ...Först anmäla det till försäkringsbolaget, då måste man vänta på att dem godkänna reparationer, då de måste skicka en kille att kontrollera det .. sedan beställa delar från Holland som inte får skickas till garaget som ska gör reparationer utan till Stockholm och sedan vänta på dem att skicka hjulet till garaget där min Hoj är och sedan vänta på honom att fixa det..what a f*cking joke !!

  4. #64
    V.I.B & Contributor Dragoss avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    Iggesund
    Inlägg
    345
    Tackad: 0

    Orkar inte gnälla på nått tar mej en klar koskenkorva i stället

  5. #65
    Dom jävla priserna på HD:s orginal delar o tillbehör
    Deluxe FLSTN

  6. #66
    Citat Ursprungligen postat av harleybrud Visa inlägg
    Varför inte passa på att gnälla på snön. Vi bor ju i Sverige trots allt.
    Nej... Jag gnäller hellre på falska profiler som försöker dölja annonser för sexsidor i ett seriöst forum.

  7. #67
    Citat Ursprungligen postat av Niko Visa inlägg
    Nej... Jag gnäller hellre på falska profiler som försöker dölja annonser för sexsidor i ett seriöst forum.
    Bannad... 4 life . Bra att ni är vakna.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  8. #68
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    jävla reklam överallt .. värre än Piccadilly Circus .. även i e-postmeddelanden. hur vet de vad jag letade efter på internet, Fu*k off North Face and the rest. Internet håller på att bli en marknadsplats mer än en informationskälla ! Det är mer ett spindelnät med automatiserad spioneri och spaning. Sedan finns det Reklam på tv där Reklam har mer tid mellan filmerna än filmen wtf? Dröjer inte länge och Big Brother vet allt du gör även från information från ditt VISA-kort...... Och telefonförsäljning..FUKING HELL MANNNNNNNNNN It never stops !!!!!

  9. #69
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Finska polisen som tog en 9 årings dator då hon hade råkat ladda ner sin favorit artists musik. Sen fick hennes pappa ett krav brev på 5000 och ett papper att skriva på om
    tystnadsplikt. Fan vilket kap de gjorde. Nu kan den finska polisen känna sig stolta. Vad är det som händer i vårat sammhälle? Man blir så

  10. #70
    V.I.B Axmans avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    201
    Tackad: 0

    Jävla idioter som dumpar löv och trädgårdsavfall utmed vägen hem till mig. En väg som jag för övrigt ser till att sköta med att lägga dit nytt grus, hålla efter träd osv så att det skall vara fint. Så kommer det idioter och dumpar säckar med löv så att det till och med ligger ute på vägen. Vart har vanlig respekt för andra tagit vägen numera? Och varför verkar folk hata diken? Fattar de inte att diket finns där av en anledning.

    Blir en arg skylt ikväll och helgarbete med att forsla bort deras skit.
    I have come here to chew bubble gum and kick ass, and I am all out of bubble gum.

  11. #71
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Bannad... 4 life . Bra att ni är vakna.

  12. #72
    Idag gnäller jag över MC-firmor.

    Hur kan en 2011 Electra Glide Classic med SJUKT mycket utrustning som gått mindre än 800 mil vara mindre värd än en 2010 Street Glide som gått nästan 2,000 mil?
    Vi snackar utrustning för 50-60,000:-, amerikanska priser!
    Firman begär mera för Street Gliden än vad jag skulle få i inbyte för Electran.
    Jag känner mig riktigt jävla rövknullad faktiskt, men det är ju så att dom ska ju leva dom med, och att ligga ute med 200,000:- i kapital i kanske ett halvår kostar ju det med.
    Det är ju inte firman som rövknullat mig, utan det är ju faktiskt en hiskelig värdeminskning på nya hojar.

    Ååååååååååååå! Jag saknar redan min Electra!
    Min vackra, älskade motorcykel...
    Jävlar vilken ångest jag har.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	hd1.jpg 
Visningar:	34 
Storlek:	70,2 KB 
Id:	9768

  13. #73
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Kanske bättre att sälja extra utrustningen separat om du har original kvar.En del firmor vi snackat med skiter i om det sitter grejer för 50k
    på hojen,de kollar marknadsvärdet på blocket bl.a och det styr priset.Så att kosta på sin hoj mkt deg och sälja kommer nog alltid att vara rena
    förlusten.

  14. #74
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Niko Visa inlägg
    Idag gnäller jag över MC-firmor.

    Hur kan en 2011 Electra Glide Classic med SJUKT mycket utrustning som gått mindre än 800 mil vara mindre värd än en 2010 Street Glide som gått nästan 2,000 mil?
    Vi snackar utrustning för 50-60,000:-, amerikanska priser!
    Firman begär mera för Street Gliden än vad jag skulle få i inbyte för Electran.
    Jag känner mig riktigt jävla rövknullad faktiskt, men det är ju så att dom ska ju leva dom med, och att ligga ute med 200,000:- i kapital i kanske ett halvår kostar ju det med.
    Det är ju inte firman som rövknullat mig, utan det är ju faktiskt en hiskelig värdeminskning på nya hojar.

    Ååååååååååååå! Jag saknar redan min Electra!
    Min vackra, älskade motorcykel...
    Jävlar vilken ångest jag har.


    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	hd1.jpg 
Visningar:	34 
Storlek:	70,2 KB 
Id:	9768
    Your braver than me mate! I'd have never sold it

  15. #75
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Shit! Goddamn printers f*ked up now!!!! Do they make anything that lasts nowadays !??!!!

  16. #76
    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    Kanske bättre att sälja extra utrustningen separat om du har original kvar.En del firmor vi snackat med skiter i om det sitter grejer för 50k
    på hojen,de kollar marknadsvärdet på blocket bl.a och det styr priset.Så att kosta på sin hoj mkt deg och sälja kommer nog alltid att vara rena
    förlusten.
    Jo, visst är det så...
    Men jag fick ändå rätt bra i inbyte i förhållande till vad listpriset är.
    40,000:- mer än vad en MC-firma i samma stad bjöd, så jag är rätt nöjd ändå.
    Egentligen skulle jag ha plockat av extrautrustningen och lagt grejorna på hyllan i garaget, för en ny Electra blir det en vacker dag.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Your braver than me mate! I'd have never sold it
    Vad gör man inte för familjen?

  17. #77
    Jag skulle vilja gnälla på tiden, den går ryckigt och känns omodern. Nuförtiden finns det ju låsninsfria bormsar, farthållare och antispinn för att göra resan enklare. Varför har man inte applicerat det på tiden? Dåligt.

  18. #78

  19. #79
    Citat Ursprungligen postat av gronvit Visa inlägg
    Jag skulle vilja gnälla på tiden, den går ryckigt och känns omodern. Nuförtiden finns det ju låsninsfria bormsar, farthållare och antispinn för att göra resan enklare. Varför har man inte applicerat det på tiden? Dåligt.
    Ja, en gaspedal på tiden skulle sitta fint. Så den inte gick så fort...

  20. #80
    Citat Ursprungligen postat av Niko Visa inlägg
    Ja, en gaspedal på tiden skulle sitta fint. Så den inte gick så fort...
    Du menar inte broms?
    Trägen vinner!

Sidan 4 av 32 FörstaFörsta ... 2345614 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Stora bilder hur? TESTA FRITT I DENNA TRÅD!
    Av robbbull i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2015-01-14, 11:10
  2. Stora män och små Harleys....
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-07, 17:07
  3. Låga åk med stora hjul
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-10, 09:00
  4. Stora drömmar VS små inkomster....
    Av Hagis i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-03-24, 23:17

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •