Sidan 21 av 32 FörstaFörsta ... 11192021222331 ... SistaSista
Resultat 401 till 420 av 622

Ämne: Stora gnälltråden...

  1. #401
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Här ska fan inte hälsas nånting! Detta är ju en gnälltråd
    Gnällspik!!!


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  2. #402

    Stora gnälltråden...

    Så gnällig som han lät så får man hälsa till honom i den här tråden.

  3. #403
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Whiplash Visa inlägg
    Så gnällig som han lät så får man hälsa till honom i den här tråden.
    Ok,dags att gå o nana. Hörs o ses Leif,ha det bra!
    There are no problemsonly solutions

  4. #404
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Fan idag har jag ingenting att gnälla om
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  5. #405
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av ViLa Visa inlägg
    Fan idag har jag ingenting att gnälla om













    jodå, på svalt intresse... *hintar*


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  6. #406
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    jodå, på svalt intresse... *hintar*
    Ähhh sis det e la inget å gny om
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  7. #407
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av ViLa Visa inlägg
    Ähhh sis det e la inget å gny om
    asch... då kan du i alla fall gnälla på att jag missat övningskörning denna helg... för man har ju vart ... fast fick jobba idag, men det vart tungt i kroppen.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  8. #408
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Idag klagar jag på, att det det egentligen saknas moderatorer på HF. Dels för diskussioner, som inte hör hemma här och/eller de gånger vissa trådar får sina "spin offs" och kanske borde flyttas till en annan avdelning (där de hade hört hemma bättre)...
    Men jag förstår också, att detta kanske inte är möjligt, eftersom det förmodligen saknas både tid, antal personer och ev. även pengar för att kunna hålla detta inom ett så pass aktivt forum som just HF är.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  9. #409
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Lite surt att pensionsålders höjs (jo man börjar bli gammal ).Och sen uttalandet från politikern att
    det är var och ens ansvar att hålla sej i trim psykiskt och fysiskt för att kunna jobba till 68.

    Skulle vilja sluta tidigare men det är frågan,det gäller väl att vara så skuldfri man kan då kanske.
    Senast redigerat av Noyen den 2013-04-12 klockan 16:55. Anledning: En släng av felstavning
    Fuck cancer

  10. #410
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    Lite surt att pensionsålders höjs (jo man börjar bli gammal ).Och sen uttalandet från politikern att
    det är var och ens ansvar att hålla sej i trim psysiskt och fysiskt för att kunna jobba till 68.

    Skulle vilja sluta tidigare men det är frågan,det gäller väl att vara så skuldfri man kan då kanske.
    Var glad om du är närmare pension NU...
    En annan vet ju inte ens om ordet pension existerar om 20-25 år... Man hinner väl dö innan det är dags.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  11. #411
    Känner att jag vill gnälla lite idag.

    Alla ni som säljer droger därute, ni är ena riktiga skitstövlar och jag vill gnälla på er.
    Att ni har mage, att ni inte känner någon skam!
    Speciellt ni som står vid skolor och säljer, hur tror ni att skolbarnen ska ha råd med era överpriser? Sist min dotter handlat av er fick hon pröjsa över 200:- för 3 små doser amfetamin, utblandat är det också och hon blev inte ens särskilt hög fast hon tog två på en gång och den tredje bara en timme senare. Hur tror ni att barnen ska ha råd med det? DE GÅR I SKOLAN och har inte tid att jobba och tjäna egna pengar. Och vi föräldrar med barn i skolåldern har inte heller råd med allt. Det är märkeskläder, smartphones, utlandsresor och fan och hans moster!!! Men det tänker ni inte på era utsugare!!! Det är bara profit, pengar pengar pengar!!! Jag tycker inte att det ska vara en klassfråga för ungdomarna att få ha lite kul på helgen.
    Nä tänk om, och låt de med lite pengar betala lite mindre!

    Det var väl det jag hade att gnälla på idag. Tack för mig.

  12. #412
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    tragiskt att höra vad som händer på skolan idag..skitstövlar är rätt beskrivning !! ... men allt detta med märkeskläder, smartphones, utlandsresor etc skylla föräldrarna, barn idag är såååååå bortskämd.. Jag minns att jag var nöjd med en gammal cykel och hade tidningar fyllda i däcken istället för en slang

    Om någon klagar om priserna på Harley delar..förra veckan generatorn / statorn pajat i min Africa Twin..Honda Sverige citerade mig 5000kr för en ny så jag beställde en från Enland för 1000kr inklusive porto..vad är det med Sverige och dessa crazy prisskillnader

  13. #413
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vinslöv, Sweden
    Inlägg
    495
    Tackad: 0

    ja du BB ,många envisas med att man får vad man betalar, det måste betyda att kvaliteten kan öka med 500% när det passerar Svenska gränsen, vettefan hur det går till.

  14. #414
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    Lite surt att pensionsålders höjs (jo man börjar bli gammal ).Och sen uttalandet från politikern att
    det är var och ens ansvar att hålla sej i trim psykiskt och fysiskt för att kunna jobba till 68.

    Skulle vilja sluta tidigare men det är frågan,det gäller väl att vara så skuldfri man kan då kanske.
    Politiker är ju dom värsta pensionsnyltarna! Dom kan pensioneras efter 8 år i riksdagen uavsett hur gamla dom är! Sen kan dom jobba med annat med bibehållen pension! Jävla kålsupare är dom
    There are no problemsonly solutions

  15. #415
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Blir så jävla förbannad på dem som säljer gamla Amazon bilar Jag har kört många miles (sista gången från Skåne till Uddevalla!!) bara för att upptäcka att bilen inte var som ägare beskrev det via telefon eller i annonsen, Fan skit hög!! ..sen de som lovar att hålla bilen tills jag kommer dit och när jag kommer fram har de redan sålt bilen i mellan och inte har artighet att kontakta mig och berätta !!!!

    Jag har tillbringat en intensiv två veckor att söka med många telefonsamtal, e-post, pengar och timmar på vägen och börjar bli riktigt trött och besviken på dessa idioter

  16. #416
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Jävligt sned på att influensan och bihålorna vägrar ge med sig... Speciellt som det är gôtt väder ute och över 12+ för en gång skull.
    Tyvärr har bihålorna slagit sig på "balansen", så jag skulle nog inte ens våga mig på att övningsköra nu. Vet ju inte om det är "hjärnan och känslan" eller jag som "eventuellt tappar balansen för en stund" annars.
    Får trösta mig att jag skall till ÖNH på Sahlgrenska på onsdag... Så kvarstår de symptomen med, får de väl fixa medicin... För nu vill jag ut och åka!!!


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  17. #417
    Tredje raka förlusten mot inavellaget saik.
    Just nu känns livet riktigt piss!
    Trägen vinner!

  18. #418
    Dåligt med gnäll nu! Så jag vill ge träindustrin en känga för att dom inte investerar i nya sågverk. Jag jobbar på en liten industri som tillverkar sågverksutrustning, i dag blev vi varslad om uppsägningar.

  19. #419
    HATAR att vara sjuk !!!!!!
    Och råga på allt så skiner solen ute och jag har en helt ny hoj i garaget som bara gåt 33 mil.
    Jag vill KÖRA NU !!!!!!!!!
    ORKA !!!!!

    Slut på gnället...

  20. #420
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av BambiGBG Visa inlägg
    HATAR att vara sjuk !!!!!!
    Och råga på allt så skiner solen ute och jag har en helt ny hoj i garaget som bara gåt 33 mil.
    Jag vill KÖRA NU !!!!!!!!!
    ORKA !!!!!

    Slut på gnället...
    Instämmer i gnället... 3½ vecka åt helvete hittills... och inte f*n ger det sig heller... trots penicillin!
    Får ringa vårdcentralen och hoppas att jag inte hostar lungorna av mig just då och/eller har röst för stunden som hörs...

    - - - Uppdaterad - - -

    Sedan gnäller jag på, att bankerna har miljardvinster, men ändå inte kan göra det mer fördelaktigt för deras "kunder"... Synd att man inte är rik aktieägare...


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

Sidan 21 av 32 FörstaFörsta ... 11192021222331 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Stora bilder hur? TESTA FRITT I DENNA TRÅD!
    Av robbbull i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2015-01-14, 11:10
  2. Stora män och små Harleys....
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-07, 17:07
  3. Låga åk med stora hjul
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-10, 09:00
  4. Stora drömmar VS små inkomster....
    Av Hagis i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-03-24, 23:17

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •