Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Fyra Custombyggare gör upp på Discovery Channel!

  1. #1

    Fyra Custombyggare gör upp på Discovery Channel!

    Detta kan bli kul att se. På tiden att de ryster liv i hojbyggandet igen...
    Hade dock sett några andra i tävlingen med det kommer kanske fler avsnitt.

    December 11, 2012 in a 2-hour special on the Discovery Channel Jesse James, Paul Jr, Paul Sr and the 2 guys of Gas Monkey Garage (Richard Rawlings & Aaron Kaufman)

    Frågan är om Paularna i OCC ska bygga mot varandra, verkar så?

    http://cyrilhuzeblog.com/2012/10/09/...l/#more-106594


    Fans of TV build-off series can celebrate. On December 11, 2012 in a 2-hour special on the Discovery


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  2. #2
    Occ å Pjd general jönsar. Hur bra funkar en bakskärm som e gord som spindelväv. Visst provkör Senior hojarna, men aldrig fortare än 70 för då wobblar han av banan säkert. Vad dom lallgökarna vet om hojar ryms på baksidan av ett frimärke.Å montera ihop ett postorder kit å tilverka en obrukbar skärm el klistra på en logga på luftfiltret krävs ingen talang till. Mike konstnären e ju både rolig å har talang,jämfört m brorsan å farsan. Att dom lyckas sälja skräpet måste jag ju säga är ju duktigt,om d inte e Discovery som står för kalaset. Serien ska vickefall läggas ner läste jag i mcm. En serie med bikers som bygger hojar vore faan så mycke roligare. Tycker jag.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Ampe Visa inlägg
    Occ å Pjd general jönsar. Hur bra funkar en bakskärm som e gord som spindelväv. Visst provkör Senior hojarna, men aldrig fortare än 70 för då wobblar han av banan säkert. Vad dom lallgökarna vet om hojar ryms på baksidan av ett frimärke.Å montera ihop ett postorder kit å tilverka en obrukbar skärm el klistra på en logga på luftfiltret krävs ingen talang till. Mike konstnären e ju både rolig å har talang,jämfört m brorsan å farsan. Att dom lyckas sälja skräpet måste jag ju säga är ju duktigt,om d inte e Discovery som står för kalaset. Serien ska vickefall läggas ner läste jag i mcm. En serie med bikers som bygger hojar vore faan så mycke roligare. Tycker jag.

  4. #4
    Biker build off serien var bra mycket bättre än occ skiten. Där tävla dom ju mot varandra och körde deras byggen typ 100mil för att sedan få publikens röst.
    Varför görs inga såna program längre? Som ovanstående skriver, så kan ju vem som helst bygga ihop en postorder hoj där allt redan är färdigt att bulta ihop.
    Trägen vinner!

  5. #5
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av Adrenaline Visa inlägg
    Biker build off serien var bra mycket bättre än occ skiten. Där tävla dom ju mot varandra och körde deras byggen typ 100mil för att sedan få publikens röst.
    Varför görs inga såna program längre? Som ovanstående skriver, så kan ju vem som helst bygga ihop en postorder hoj där allt redan är färdigt att bulta ihop.
    +1 De va roligt att se.Att de sen också körde hojarna långt visar ju hur seriösa dom var.
    Fuck cancer

  6. #6
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7

    Skulle inte Billy Lane komma ut nu snart?

  7. #7
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7


  8. #8
    Den där scooter nissen som bygger om en Sportster här på forumet hade gett dessa "proffs" en fetmatch.

  9. #9
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2012
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    328
    Tackad: 30
    Jag tycker att den brittiska serien "A Bike is Born" slår alla alla amerikanska hojbyggarprogram som Discovery sänt sedan dess. Det är ju 98% drama och attityd i den där amerikanska skiten. Misstänker att dessa serier är inriktade på samma publik som tilltalas av SOA.

    Senast redigerat av Jörgen Karlsson den 2013-02-12 klockan 00:18.

Liknande ämnen

  1. Premiär på American Choppers build off (Discovery)
    Av JohnnyRocker i forum Off Topic
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-08-30, 22:15
  2. Discovery,s Devil,s ride.
    Av Noyen i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2012-08-13, 14:16

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •