Sidan 2 av 11 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 21 till 40 av 211

Ämne: Varning tråd om Honda

  1. #21
    Men oj vad känsligt det blev!
    Trägen vinner!

  2. #22
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Syfta inte på dig Vila utan en anmäl iakttagelse som är rätt vanlig inte bara i forum sammanhang utan bland hojåkare i allmänhet, bikers brukar ha ett öppnare sinne
    Tycker det är okej att prata japs hoj under en off topic tråd likväl allt annat som inte har med harley att göra, värre är det om det dyker upp frågor om moment på bult i teknik delen det har ju inte där att göra.
    Dock finns det mycket kunskap här som många skulle kunna dela med sig om så kanske kan det vara en grej för Admin att ordna en off topic om japshoj så behöver den som inte tål det ge fan i att gå in där o läsa...
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  3. #23
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Då kan ju du skriva inne på sporthoj forat.

    Jag är en biker med ett slutet sinne, if it aint a Harley it aint shit.

    Tycker att det är tröttsamt att läsa om japanska könsjukdommar på ett harleyforum, finns andra forum för det.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Adrenaline Visa inlägg
    Men oj vad känsligt det blev!
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  4. #24
    Ursäkta då. Det var därför jag skrev "Varning tråd om Honda" så att känsliga personer kunde slippa att av misstag få läsa något som inte passade. Själv tycker jag om gamla moppar, Vespor men även Lambrettor, Sokol och gamla träbåtar och veterantraktorer är jävligt kul. Jag vet också att jag kan lära mig mycket om gamla Honda, tändkulemotorer och blues av människor här, enär många HD-åkare har ett öppet sinne och många talanger och intressen.

    Om nu inte några muslimska vänner här har något emot det så skall jag steka lite rimmat fläsk och så skall jag göra löksås till. Sedan skall jag kopulera!

  5. #25
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Citat Ursprungligen postat av ViLa Visa inlägg
    Då kan ju du skriva inne på sporthoj forat.

    Jag är en biker med ett slutet sinne, if it aint a Harley it aint shit.

    Tycker att det är tröttsamt att läsa om japanska könsjukdommar på ett harleyforum, finns andra forum för det.

    - - - Uppdaterad - - -


    Jo då jag är inne rätt mycket på Sporthoj också + hojen.nu , dock läser jag mer än skriver där, men tyvärr är dom flesta hojåkare och klåpare som skriver att förra ägaren drog sönder olje pluggen och liknande med vissa undantag, här inne finns fler bikers som gillar och skruva och har haft/har japs hojar, kunskap som är jätte värdefull för många om vi nu skall ta det personlig, tror säker det finns många som håller med mig
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  6. #26
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    .....

    Ok så nu tycker du att vi ska ta allt som är på 2(3) hjul för att det finns kunskap om det här på forat.

    Då kan vi ju döpa om det till MCFORUM ist för Harleyforum.

    @stroker, du är ursäktad men du behöver ju inte va dryg för det eller?
    Knappast ett forum för troende eller?
    Senast redigerat av ViLa den 2012-09-23 klockan 14:53.
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  7. #27
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Citat Ursprungligen postat av stroker49 Visa inlägg
    Ursäkta då. Det var därför jag skrev "Varning tråd om Honda" så att känsliga personer kunde slippa att av misstag få läsa något som inte passade. Själv tycker jag om gamla moppar, Vespor men även Lambrettor, Sokol och gamla träbåtar och veterantraktorer är jävligt kul. Jag vet också att jag kan lära mig mycket om gamla Honda, tändkulemotorer och blues av människor här, enär många HD-åkare har ett öppet sinne och många talanger och intressen.

    Om nu inte några muslimska vänner här har något emot det så skall jag steka lite rimmat fläsk och så skall jag göra löksås till. Sedan skall jag kopulera!
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  8. #28
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Varför är det så dåligt klös i min Cylinda om man jämför med en electrolux?

    Snälla hjälp mig.................

    Jo sen en annan sak jag tänkt på, hur mycket regn finns det i världen?
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  9. #29
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Citat Ursprungligen postat av ViLa Visa inlägg
    .....

    Ok så nu tycker du att vi ska ta allt som är på 2(3) hjul för att det finns kunskap om det här på forat.

    Då kan vi ju döpa om det till MCFORUM ist för Harleyforum.

    @stroker, du är ursäktad men du behöver ju inte va dryg för det eller?
    Knappast ett forum för troende eller?
    Jag tycker det är helt okej att ställa frågor eller liknande på Off topic tråden som sagt tidigare om japs hoj eller till o med tvättmaskiner. annars får vi ju ta bort " i dag tråden" eller skål eller va det nu kan vara också om vi bara får prata Harley
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  10. #30
    Hmmmmmm Var forum för sig här är det haleys som gäller... Vi äger en Gammal Jawa häck frågor om den tar vi på Jawa sidan.
    Jag gick med denna sidag pga att jag äger en halreys och även min gubbe äger några st.
    ..................

  11. #31
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Det är rätt mycket snack på forat som hör mer hemma på facebook eller liknande forum än här men så fort det blir snack om hojar som inte är byggda i rätt fabrik blir det rama skrik,
    klarar man inte japs hojar på en off topic tråd tycker jag man skall hålla klaffen om allt annat också som inte har med Harley att göra.
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  12. #32
    Det är ok tycker även jag att ta upp andra saker som Off topic. Men jag tror också att ViLa skojjar lite och det är ok att slänga lite käft och tjöta lite. Jag skrev en gång på skojj att ".. är det här www.kopiaportalen.se...." när det pratades S&S och Ultima och andra kloner.

  13. #33
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av BambiGBG Visa inlägg
    Hmmmmmm Var forum för sig här är det haleys som gäller...
    ..................
    Det finns ju redan Trajor och amatörbyggen ej tillverkade av the factory reggade här.Personligen
    gillar jag som bl.a Stroker 49 olika fordon.inte bara HD.

  14. #34
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av PTB59 Visa inlägg
    Det är rätt mycket snack på forat som hör mer hemma på facebook eller liknande forum än här men så fort det blir snack om hojar som inte är byggda i rätt fabrik blir det rama skrik,
    klarar man inte japs hojar på en off topic tråd tycker jag man skall hålla klaffen om allt annat också som inte har med Harley att göra.
    Du håller ju dig inte alltid heller så rätt, med tanke på ditt snack om ridning och så...


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  15. #35
    Jobbar som mek på Honda bil och mc sedan -99 och förutom det så tycker jag alla sorters maskiner och fordon har sin charm. Varför man fastna för HD vettefan egentligen...
    På gamla Harleyportalens tid var det någon (minns inte vem) som la ut byggbilder på sin T23 hotrod under off topic tråden. Mycket uppskattat!
    Men man väljer vad man vill läsa som sagt.. Har personligen inte läst en enda obligatorisk skål tråd.. Men verkar vara populärt utan mig
    Trägen vinner!

  16. #36
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Du håller ju dig inte alltid heller så rätt, med tanke på ditt snack om ridning och så...
    Nä just det och jag är ingen paragraf ryttare heller jag trodde det framgick rätt starkt att jag gillar det mesta, förutom framflyttade fotpinnar då förstås
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  17. #37
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av Adrenaline Visa inlägg
    Jobbar som mek på Honda bil och mc sedan -99 och förutom det så tycker jag alla sorters maskiner och fordon har sin charm. Varför man fastna för HD vettefan egentligen...
    På gamla Harleyportalens tid var det någon (minns inte vem) som la ut byggbilder på sin T23 hotrod under off topic tråden. Mycket uppskattat!
    Men man väljer vad man vill läsa som sagt.. Har personligen inte läst en enda obligatorisk skål tråd.. Men verkar vara populärt utan mig
    Kommer ihåg T23,an Harleyportalen börjar väl vakna till liv igen verkar det som.

  18. #38
    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    Kommer ihåg T23,an Harleyportalen börjar väl vakna till liv igen verkar det som.
    Verkligen? Inte en dag för tidigt..
    Trägen vinner!

  19. #39
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av PTB59 Visa inlägg
    Syfta inte på dig Vila utan en anmäl iakttagelse som är rätt vanlig inte bara i forum sammanhang utan bland hojåkare i allmänhet, bikers brukar ha ett öppnare sinne
    Tycker det är okej att prata japs hoj under en off topic tråd likväl allt annat som inte har med harley att göra, värre är det om det dyker upp frågor om moment på bult i teknik delen det har ju inte där att göra.
    Dock finns det mycket kunskap här som många skulle kunna dela med sig om så kanske kan det vara en grej för Admin att ordna en off topic om japshoj så behöver den som inte tål det ge fan i att gå in där o läsa...
    Ska vi ha en offtopic sida om japaner??? Där går ju gränsen PTB59! Detta är ju som sagt ett Harleyforum!!! Varför ska vi ha en tråd om JapsDet finns väl egna forum för dom!!! Nu är du tbx på samma linje som när du tyckte att alla sorters hojar skulle vara med på onsdags körningar!!! Starta ett blandatforum då!!! Hoppas verkligen att Admin är klok nog att bortse från ditt önsketänkande o behålla Harleyforum som ETT HARLEYFORUM!!!
    There are no problemsonly solutions

  20. #40
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Citat Ursprungligen postat av PTB59 Visa inlägg
    hojar som inte är byggda i rätt fabrik blir det rama skrik,
    klarar man inte japs hojar på en off topic tråd tycker jag man skall hålla klaffen om allt annat också som inte har med Harley att göra.
    Men nu tror jag att du är dum på riktigt.

    Japshojar har inget i offt att göra men däremot hästar och dylikt som inte rör hd.

    Är ju ett harleyforum eller har du missat det? Och hålla käften kan du själv göra eller prata om hästar och dyl.
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

Sidan 2 av 11 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Har lärt mig en läxa. (Varning för rätt äckliga bilder!)
    Av Fredrik_t i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2012-12-07, 03:50
  2. Varning för denna byggbild...
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-04-14, 07:41
  3. En varning!
    Av robbbull i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-02-24, 06:09
  4. Old School Harley vs Honda CBR1000RR Fireblade
    Av Bikebandit i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-11-12, 00:01
  5. Varning för BadassChrome
    Av owenil i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-02, 11:21

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •