Sidan 3 av 11 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 41 till 60 av 211

Ämne: Varning tråd om Honda

  1. #41
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av ViLa Visa inlägg
    Men nu tror jag att du är dum på riktigt.

    Japshojar har inget i offt att göra men däremot hästar och dylikt som inte rör hd.

    Är ju ett harleyforum eller har du missat det? Och hålla käften kan du själv göra eller prata om hästar och dyl.
    Håller med dej ViLa Nu fattar du vad jag menade sist det var tjafs med PTB59!
    There are no problemsonly solutions

  2. #42
    V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    UPPSALA
    Inlägg
    553
    Tackad: 0

    Har inget emot någon tråd i offtopic gällande japs, men att det skulle skapas fast tråd/avdelning tycker jag låter fel.
    A.K.A Masen

  3. #43
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av cybercount Visa inlägg
    Har inget emot någon tråd i offtopic gällande japs, men att det skulle skapas fast tråd/avdelning tycker jag låter fel.
    tycker också det! Förstår mej faktiskt inte på hans tankar! Som ViLa undrade: Är han full eller
    There are no problemsonly solutions

  4. #44
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Ska vi ha en offtopic sida om japaner??? Där går ju gränsen PTB59! Detta är ju som sagt ett Harleyforum!!! Varför ska vi ha en tråd om JapsDet finns väl egna forum för dom!!! Nu är du tbx på samma linje som när du tyckte att alla sorters hojar skulle vara med på onsdags körningar!!! Starta ett blandatforum då!!! Hoppas verkligen att Admin är klok nog att bortse från ditt önsketänkande o behålla Harleyforum som ETT HARLEYFORUM!!!
    Det är ju lite som Sveriges äldsta tidning om Harleys MCM där kan man läsa om lite justa byggen med japs hojar mm kontra Big Twin då som inte tar in något annat, gillar den tidningen också men MCM är ju mycket roligare att läsa som tex artikeln om Tommy Larssons Yamaha i nr 4. TL är en legend Göteborg som rambyggare och massa justa Harley byggen och så är det i dom flesta hoj garagen jag känner till 80 % Harleys och resten lite kul byggen på annat, och ja det är inga problem att köra tillsammans där
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  5. #45
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av PTB59 Visa inlägg
    Det är ju lite som Sveriges äldsta tidning om Harleys MCM där kan man läsa om lite justa byggen med japs hojar mm kontra Big Twin då som inte tar in något annat, gillar den tidningen också men MCM är ju mycket roligare att läsa som tex artikeln om Tommy Larssons Yamaha i nr 4. TL är en legend Göteborg som rambyggare och massa justa Harley byggen och så är det i dom flesta hoj garagen jag känner till 80 % Harleys och resten lite kul byggen på annat, och ja det är inga problem att köra tillsammans där
    Kanske det men detta är inte MCM Detta är Harley Forum som namnet säger! Annars hade väl det hetat Mc Forum eller???
    There are no problemsonly solutions

  6. #46
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av PTB59 Visa inlägg
    varför haka upp sig på namnet?
    Varför älta om saker o ting?
    There are no problemsonly solutions

  7. #47
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Varför haka upp sig på namnet?
    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Kanske det men detta är inte MCM Detta är Harley Forum som namnet säger! Annars hade väl det hetat Mc Forum eller???
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  8. #48
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vinslöv, Sweden
    Inlägg
    495
    Tackad: 0

    MCM liknelsen är bra , Harley är en stark kultur som omfattar mer än bara strikt-original-fabriks-Harley

    Även om japps-inslagen här inte är riktigt renlärigt så tål vi det, det kan tom vara lite kul.

    Nej det ska inte bli något blandforum,men den balansgången tror jag, sköter sig själv

  9. #49
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    För att jag är intresserad av biker kulturen och den är inte begränsad till enbart Harley och vi skulle få ett ett forum som blir roligare och mer lärorikt tror jag
    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Varför älta om saker o ting?
    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Benny Visa inlägg
    MCM liknelsen är bra , Harley är en stark kultur som omfattar mer än bara strikt-original-fabriks-Harley

    Även om japps-inslagen här inte är riktigt renlärigt så tål vi det, det kan tom vara lite kul.

    Nej det ska inte bli något blandforum,men den balansgången tror jag, sköter sig själv
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  10. #50
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    357
    Tackad: 32

    När vi nu är inne på Honda moppe spåret. Kan ja vissa vad jag hjälpte en jobbakompis med.
    Han ville förlänga, sänka sin moppe då vill man ju hjälpa till
    Här som han köpte den

    Hemma på operations bordet med nu även lägre styre mm.

    Färdig med längre baksving

    Kommer säkert bli mer grejor på sennare tydligen

  11. #51
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av PTB59 Visa inlägg
    För att jag är intresserad av biker kulturen och den är inte begränsad till enbart Harley och vi skulle få ett ett forum som blir roligare och mer lärorikt tror jag


    - - - Uppdaterad - - -

    Måste ju vara nåt fel på dej helt ärligt! Så du vill dra in dina japs,BMW,MotoGuzzi intressen hit??? Samma var det med Westcoast onsdagskörning! Du mena att alla märken skulle vara välkomna! Men vi är ju förhelvete ett HarleyForum!!! Är du efterbliven eller??? Vad har du fastnat på???
    There are no problemsonly solutions

  12. #52
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Haha den va inget vidar snygg vad skall han ha den till moppedragracing eller?
    Hur har det gått med cv51an du köpte av mig, har du fått på den ännu o testat? är rätt nyfiken

    Citat Ursprungligen postat av racechopper Visa inlägg
    När vi nu är inne på Honda moppe spåret. Kan ja vissa vad jag hjälpte en jobbakompis med.
    Han ville förlänga, sänka sin moppe då vill man ju hjälpa till
    Här som han köpte den

    Hemma på operations bordet med nu även lägre styre mm.

    Färdig med längre baksving

    Kommer säkert bli mer grejor på sennare tydligen
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  13. #53
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    357
    Tackad: 32

    Citat Ursprungligen postat av PTB59 Visa inlägg
    Haha den va inget vidar snygg vad skall han ha den till moppedragracing eller?
    Hur har det gått med cv51an du köpte av mig, har du fått på den ännu o testat? är rätt nyfiken
    Har inte bytt till cvförgasaren, blir nog vinter projekt..

  14. #54
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Ska du börja slåss också eller, ingen direkt trevlig ton du har....vad är det för fel att diskutera? konflikten blir ju för du är en hojåkare som träffar andra harley åkare på parkeringar och kör en sväng till något fik, jag har försökt bjuda in dig i bikerkulturen i Göteborg där du kan träffa mycket folk som som inte är så begränsade i sitt tänk som du, men det passade tydligen inte..
    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Måste ju vara nåt fel på dej helt ärligt! Så du vill dra in dina japs,BMW,MotoGuzzi intressen hit??? Samma var det med Westcoast onsdagskörning! Du mena att alla märken skulle vara välkomna! Men vi är ju förhelvete ett HarleyForum!!! Är du efterbliven eller??? Vad har du fastnat på???
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  15. #55
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av PTB59 Visa inlägg
    Ska du börja slåss också eller, ingen direkt trevlig ton du har....vad är det för fel att diskutera? konflikten blir ju för du är en hojåkare som träffar andra harley åkare på parkeringar och kör en sväng till något fik, jag har försökt bjuda in dig i bikerkulturen i Göteborg där du kan träffa mycket folk som som inte är så begränsade i sitt tänk som du, men det passade tydligen inte..
    Är inte intresserad av japs,BMW,italienare utan Harley-Davidson! Därför är jag medlem här som många andra tror jag! Sen om du vill utöka forumet även för andra märken är ju sorgligt! Det skulle bara skada Forumet! Dom märkena har väl egna forum! Håll dej till dom!
    There are no problemsonly solutions

  16. #56
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Jag också intresserad av Harley-Davidson i huvudsak, men ta han som hjälpte mig att fräsa bromsokfästet till exempel, i hans garage står en fin gammal Shovel, en Buell, en gammal snut Bmw som är ombyggt till cafe racer, en oidentifierbar hoj med en halv boxer ww motor, han har även en lyftkyld V8 som jag inte kommer ihåg namnet på nu som skall hamna i en hojram så småning om, tror nog rätt många här inne skulle tycka det var skit kul att få se lite bilder eller ett reportage om hans hojar här på Harleyforum
    Det skulle bli lite jobbigt och svårt om man skulle dela upp det, undra vilket forum som skulle passa bäst till ww hojen?

    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Är inte intresserad av japs,BMW,italienare utan Harley-Davidson! Därför är jag medlem här som många andra tror jag! Sen om du vill utöka forumet även för andra märken är ju sorgligt! Det skulle bara skada Forumet! Dom märkena har väl egna forum! Håll dej till dom!
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  17. #57
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av PTB59 Visa inlägg
    Jag också intresserad av Harley-Davidson i huvudsak, men ta han som hjälpte mig att fräsa bromsokfästet till exempel, i hans garage står en fin gammal Shovel, en Buell, en gammal snut Bmw som är ombyggt till cafe racer, en oidentifierbar hoj med en halv boxer ww motor, han har även en lyftkyld V8 som jag inte kommer ihåg namnet på nu som skall hamna i en hojram så småning om, tror nog rätt många här inne skulle tycka det var skit kul att få se lite bilder eller ett reportage om hans hojar här på Harleyforum
    Det skulle bli lite jobbigt och svårt om man skulle dela upp det, undra vilket forum som skulle passa bäst till ww hojen?
    Jnte HarleyForum iaf får man hoppas! Isf kanske man skulle byta namn till HemmapulareForum vilket troligtvis inte var det Admin var ute efter när han starta forat. Slut tjötat om saken för min del! Ser ingen mening i hela ditt resonemang!Tjing!
    There are no problemsonly solutions

  18. #58
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Att du inte är det är ju uppenbart, men det finns ju fler här inne som kanske skulle tycka det var kul....
    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Jnte HarleyForum iaf får man hoppas! Isf kanske man skulle byta namn till HemmapulareForum vilket troligtvis inte var det Admin var ute efter när han starta forat. Slut tjötat om saken för min del! Ser ingen mening i hela ditt resonemang!Tjing!
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  19. #59
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    357
    Tackad: 32

    Nu står det ju beskrivet av Admin på trådbeskrivning att Off Topic ska vara .
    En plats för bikers att posta inlägg som INTE berör Harley-Davidson. Inga politiska eller religiösa ämnen.
    Så vad skulle vara fel med diskutera andra hojar eller byggen just här i offtopic ?
    Eller har jag missat nåt som vanligt

  20. #60
    För att hålla mig till ämnet tänker jag rekomendera att trådstartaren slänger ett öga på honda spacy, måsta va bland det jäkligaste som släppts på 80talet dock är det nog små hjul igen så det kan bli halkigt till vintern

Sidan 3 av 11 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Har lärt mig en läxa. (Varning för rätt äckliga bilder!)
    Av Fredrik_t i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2012-12-07, 03:50
  2. Varning för denna byggbild...
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-04-14, 07:41
  3. En varning!
    Av robbbull i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-02-24, 06:09
  4. Old School Harley vs Honda CBR1000RR Fireblade
    Av Bikebandit i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-11-12, 00:01
  5. Varning för BadassChrome
    Av owenil i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-02, 11:21

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •