Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 45 av 45

Ämne: Probike - Öppet Hus (Helsingborg)

  1. #41
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Nope! You got in contact before we left for Helsingborg ,,it's just a generalisation...Tack för inbjudan att torka ut på vägen hem

  2. #42
    Bra. Ni är alltid välkomna

  3. #43
    Oj oj oj vad känsligt det blev här nu. Jag trodde inte man hade skrivet under i blod för att man ställer följande fråga på forumet:

    Probike - Öppet Hus (Helsingborg)
    Någon som skall dit? Funderar på att köra dit en av dagarna.
    http://www.harley-davidson.se/helsingborg


    Men om det är under de förutsättningarna du vill träffas så skall jag vara mer försiktig i hur jag hanterar dig Bikebandit i fortsättning.
    Jag var hos Probike idag och körde själv upp men träffade en hel del snubbar på plats i Helsingborg.

    För att nu vara riktigt tydlig så inte du blir sur igen vill jag svara dig på följande påstående:
    Snapphanar kommer att träffas i Höör under de närmaste månaderna, och om ingen från Malmö dyker upp .. kommer mötesplatsen flyttas till mer central plats där de aktiva medlemmarna är... so show your faces and klagar inte senare.

    Jag kommer INTE kunna dyka upp på alla träffar i Höör och ber dig därför flytta er mötesplats till mer central plats som du nämner redan nu om så önskas.

    Ber om ursäkt för att jag inte slog dig en signal, men jag levde under vetskapen att du och Rille skulle dit i vilket fall som helst.


    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Lars Nilsson Visa inlägg
    Sluta gnälla nu!
    Det gör bara kärringar.
    Man kan ALDRIG bestämma saker till hundra procent utan det kommer alltid att hända saker som får vissa att hoppa av.
    Ju mindre man funderar på det och ju mer man fokuserar på att få en skön körning själv desto roligare blir det.
    No offence men när du skriver avstånden så skrattade jag till. Hur långt har du till Hardys eller Custon som du föreslog BB? Ett par km som mest va?
    Ja, jo centralt.
    Jag kommer att komma dit och ha skoj med de som kommer dit men undrar samtidigt om det är en hojklubb du vill starta med patchar o allt?
    Jag tror mer på ett avslappnat och spontant/roligt körande/träffande. <------
    Jag visste om att vädret skulle bli skit igår och hade planerat att köra dit idag, vilket jag ska just nu. Ha de gött alla och kör så det ryker.
    Och BB? Kram!
    No offence ment.
    Håller med dig Lars.
    Live to ride, Ride to live.

  4. #44
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Lördag i Helsingborg...

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	DSC_0165.jpg 
Visningar:	15 
Storlek:	95,3 KB 
Id:	9086 Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	DSC_0166.jpg 
Visningar:	16 
Storlek:	71,8 KB 
Id:	9087

    ..Falkenberg senare denna eftermiddag.. jag måste få tag på bättre regnkläder

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	DSC_0167.jpg 
Visningar:	13 
Storlek:	62,8 KB 
Id:	9088

  5. #45
    Vilket liv det var här Jag vet också att jag inte kommer att kunna delta på alla träffar/möten av samma anledning som er andra. Men jag vet också att vi kan säkert ge lite till allihopa, vi är över 40 stycken men undrar var alla är? Ett ämne att snacka igenom över en kopp kaffe när vi ses.

    - - - Uppdaterad - - -

    Vilket liv det var här Jag vet också att jag inte kommer att kunna delta på alla träffar/möten av samma anledning som er andra. Men jag vet också att vi kan säkert ge lite till allihopa, vi är över 40 stycken men undrar var alla är? Ett ämne att snacka igenom över en kopp kaffe när vi ses.

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande ämnen

  1. Artikel: H-D ProBike Helsingborg Open Day Week end 31 Mars-1 April
    Av Bikebandit i forum Artiklar från ForumBladet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-22, 11:09
  2. Probike HD-house i Gbg. har öppethus 31 mars!
    Av Vajtan i forum Region Västra Götaland
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-03-21, 19:39

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •