Resultat 1 till 12 av 12

Ämne: Jag har hittat en firma i USA som säljer Harley ORIGINALDELAR till Sverige!

  1. #1

    Jag har hittat en firma i USA som säljer Harley ORIGINALDELAR till Sverige!

    Beställde en hel drös med originaldelar här om veckan från en firma i Florida.
    Kan bara säga att jag är supernöjd.
    Snabb leverans, exakt rätt delar, och allt passade.
    Det här är en guldgruva för oss som vill beställa HD originalprylar billigt.

    http://conradsharleyparts.com/

  2. #2
    Kör dom bara på ebay eller är det min lur som inte vill visa hela sidan?

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Ozzy Visa inlägg
    Kör dom bara på ebay eller är det min lur som inte vill visa hela sidan?
    Tror dom bara kör på ebay.
    Och på beställning via mail, så klart.
    Jag gjorde så att jag gick ut på harleydavidson.com och letade upp det jag ville ha, sen skickade jag ett mail till Conrads med artikelnummren, sen ordnade han resten.
    Allt kom i ett stort paket, väl förpackat med massor av emballage för att skydda grejorna.
    Alla delar låg i originalförpackningarna.
    Värdet på grejorna var ordentligt nerskrivet så avgifterna för införsel blev drygt 800:- för grejor till ett värde av knappt $1,000.
    Senast redigerat av Niko den 2012-09-13 klockan 12:36.

  4. #4

  5. #5
    bra jobbat Niko, det här måste jag testa

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av CC10 Visa inlägg
    bra jobbat Niko, det här måste jag testa
    -Hälsa från mig så kanske du får rabatt.

  7. #7
    Drog iväg ett mail till honom och frågade om han hade täck kåpor till hjulmuttrarna på min Nightrod, fick ett mail tillbaks där han undrade vad en Nightrod Special är för nått?? När han väl kom på vad det var så fick jag ett ocker pris på 110 dollar+frakt och försäkring mm. Kan få hem grejerna från thunderbike.de för 500kr ink frakt. Men tack för tipset fastän hans priser inte alls var något att ha.

  8. #8
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0


  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av pipps83 Visa inlägg
    Drog iväg ett mail till honom och frågade om han hade täck kåpor till hjulmuttrarna på min Nightrod, fick ett mail tillbaks där han undrade vad en Nightrod Special är för nått?? När han väl kom på vad det var så fick jag ett ocker pris på 110 dollar+frakt och försäkring mm. Kan få hem grejerna från thunderbike.de för 500kr ink frakt. Men tack för tipset fastän hans priser inte alls var något att ha.
    What?! Ge han ett bud så matchar han det.
    Det är den erfarenheten jag har av honom.

  10. #10
    På Harley online i usa så kostar dom 46 dollar, när jag frågade om varför priset var det dubbla plus frakt så fick jag som svar att han hade redan dragit av på priset men att han ändå skulle ha betalt för sitt arbete.

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av pipps83 Visa inlägg
    På Harley online i usa så kostar dom 46 dollar, när jag frågade om varför priset var det dubbla plus frakt så fick jag som svar att han hade redan dragit av på priset men att han ändå skulle ha betalt för sitt arbete.
    Vilken idiot... Vad pysslar han med?
    När jag handlade av honom så var det Harley online´s priser som gällde.
    Jag skickade en förfrågan med artikelnummer och pris taget från harley-davidson.com, och det var självklart att det var dom priserna som gällde.
    Knepig kille. Det verkar som om man måste komma med artikelnummer och pris själv.

  12. #12
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    Så snart Harley Davidson blir oppmerksom på at en dealer driver salg "out of area" blir han effektivt stoppet av retten. Her er det eneste kjente tilfellet av at en forhandler har fått beholde franchisen sin etter å ha drevet out of area salg. Gleden blir imidlertid nokså kortvarig fordi han ikke får fornyet franchisen når den går ut.

    http://cmgonline.com/news/2012/06/29...of-area-sales/

    I vår ble Harley Davidsons policy for out of area-salg ytterligere skjerpet for de mener at dealerships skal ha en exclusiv rett til salg på SITT område så skal man ha deler fra denne selgeren bör de bestilles raskt.

Liknande ämnen

  1. Nån som hittat billiga hd 9247 hjullager någonstans i sverige?
    Av whiskeythrottle i forum Harley-Davidson VRSC
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2013-05-07, 19:17
  2. originaldelar till en hd sportster 883r köpes omgånde
    Av sebastian broström i forum Säljes
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-08-12, 02:51
  3. Låter en Harley i standardutförande mer i USA än i Sverige?
    Av Niko i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-07-07, 23:15
  4. 15% rabatt på ALLA Harley Originaldelar tom 29/8!
    Av admin i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-26, 16:29

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •