Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Nu ska besten bänkas!

  1. #1

    Nu ska besten bänkas!

    Imorrn bär det av till Lidköping för att äntligen få Besten bänkad av mäster båging! Det som sitter på nu är V&H Competition 2-1, SE-luffilter, SE-Supertuner. Skall bli mycket spännande att se hur mycket effekt som kommer att levereras, samt hur effekt kurvorna kommer se ut!

    Bilder och resultat och även något videoklipp kommer inom kort!

    PEACE!!!

  2. #2
    Lycka till, du har alla förutsättningar för att få bra effektsiffror, jag fetgillar V&H Competition även om många tycker den låter illa, är svårmappad o.s.v, tyvärr är den lite fel på min nuvarande hoj.... men om jag byter så...

  3. #3
    Hur gick det?

  4. #4
    om du inte turbokonverterar hojjen lär du inte märka nån större skillnad. en häst hit eller dit vafan lixom. 260hästar eller vad det nu var de kan kräma ur den med turbo är lite fetare men jag undrar hur länge en sån motor håller. själv tycker jag min night rod har mer än tillräckligt med effekt. Vill du ha mer känsla köp en öppen hjälm.

  5. #5
    V.I.B jossis avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    324
    Tackad: 0
    Pipps hur gick det hos Båging ?

  6. #6
    Tjena grabbar! Jag fick ut 122hk på bakhjulet. Den går som ett as nu och är riktigt vridstark! Bra jobbat Båging Rekomenderar verkligen Mek 1! Bra service och väldigt sjyst personal. Bra Pris

  7. #7
    V.I.B Löfgrens avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Mariestad
    Inlägg
    106
    Tackad: 0
    Hej Hur många hästar ökade bänkningen? Har du bara bytt luft å buller? Och vad kostade det?
    Har själv funderingar på att dra dit.

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •