Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Bromsrör Heritage ?

  1. #1
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Falkenberg, Halland Sverige
    Inlägg
    129
    Tackad: 2

    Bromsrör Heritage ?

    Hej alla glada !
    Ska byta styre på min Heritage från orginal till ett flatrack eller liknande , som ju är lägre än orginalstyret.
    Hur gör man enklast och snyggast med bromsröret vid bromshandtaget som är gjort efter orginalstyret och dessutom är för långt ?
    MVH Tompa

  2. #2
    Ta bort skiten och fixa en snygg stålspunnen svart eller naturell stål med pressade rostfria anslutningar..

  3. #3
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Falkenberg, Halland Sverige
    Inlägg
    129
    Tackad: 2

    Var inhandlar man sådana ? så man får rätt doningar ?

  4. #4
    V.I.B Bjäders avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    26
    Tackad: 0

    Hej
    Bytte på frugans Heritage 675 kr. Plocka loss orginalet och lmna med det när du besytäller din nya slang, glöm inte att sga vilken länd du vill ha.
    Gå in på www.nbmhydraulic.com för att leta rätt på närmaste återförsäljare. Finns agenter i hela Sverige

  5. #5
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Falkenberg, Halland Sverige
    Inlägg
    129
    Tackad: 2

    Citat Ursprungligen postat av 883_mac Visa inlägg
    Hej
    Bytte på frugans Heritage 675 kr. Plocka loss orginalet och lmna med det när du besytäller din nya slang, glöm inte att sga vilken länd du vill ha.
    Gå in på www.nbmhydraulic.com för att leta rätt på närmaste återförsäljare. Finns agenter i hela Sverige
    Tackar för hjälpen !!!
    MVH Tompa

  6. #6
    jag bytte på min heritage gick på en 500:- på hydroscan i linköping men dom finns juh över hela landet.....

  7. #7
    Hör med din närmaste harley-tillbehörsfirma. Kan de inte hjälpa dig, mailar du mig så ska jag tala om vem som kan.

  8. #8
    CustomChrome har superfina stålomspunna slangar i alla möjliga längder. Kan köpas via vilken HD shop som helst. Bra kvalitet och inte så dyrt. Har kört med det i 8 år nu, funkar kanon.

Liknande ämnen

  1. Heritage framskärm
    Av softail84 i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-04-24, 00:30

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •