Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 30

Ämne: Bästa musikvideon?

  1. #1

    Bästa musikvideon?

    Bon Jovi - Miracle



    EDIT HAGIS:
    länka filmerna från youtube m.m som "infoga video" inte url! Gör ni det rätt så får nu upp videon i inlägget istället för en länk till youtube! Mycket trevligare att kolla på när man slipper få upp youtube!
    Senast redigerat av Hagis den 2012-07-31 klockan 02:00.

  2. #2
    Hehe. Nog för att jag älskar Bon Jovi men Miracle är fan sådär. Videon får dock givetvis pluspoäng pga hojåkandet.

    En annan musikviedo med HD-inslag är W.A.S.P. - Forever Free. Dessutom en fantastisk låt.


  3. #3
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7


    Min favorit

  4. #4

  5. #5
    Lars Nilsson: Blackie är kung! Det fantastiska är att han fortfarande låter likadant live. Man kan ju tycka att 30 års användande av den rösten borde satt sina spår men icke.

  6. #6
    Musiken är inte riktigt va jag föredrar. Men bra video!

    Senast redigerat av Hagis den 2012-07-31 klockan 01:57.
    Trägen vinner!

  7. #7
    V.I.B tyskjävels avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Småland
    Inlägg
    190
    Tackad: 0
    ACDC - Live in Donington ...så klart.....HELA SKIVAN!!!
    Ännu bättre: Family jewels med Bon Scott!
    Senast redigerat av tyskjävel den 2012-07-30 klockan 21:55.

  8. #8
    Sorry, kunde inte låta bli...



    EDIT FRÅN HAGIS:
    När ni lägger in länkar till youtube osv så klicka på "infoga Video" inte url
    Senast redigerat av Hagis den 2012-07-31 klockan 01:58. Anledning: När ni lägger in länkar till youtube osv så klicka på "infoga Video" inte url ;)

  9. #9

  10. #10
    Nykomling
    Reg.datum
    Aug 2012
    Ort
    Karlholm
    Inlägg
    10
    Tackad: 0

    Manowar - Return of the warlord

    Senast redigerat av Hagis den 2012-09-11 klockan 21:48.

  11. #11
    Bra band med lite hojrelaterat


  12. #12


    Kanske inte den bästa musikvideon, men i alla fall jag kan känna känslan av de försvunna och bekymmersfria 60-70-talen, med framtidstro stark som aldrig förr när människan vandrar på månen, Beatles hörs från varenda transistorradio i hela världen, och Woodstock-festivalen formligen exploderar i besökarantal.

    Det fanns gott om lyxiga klubbar, stora bilar med mycket krom, på sommaren åkte man vattenskidor efter en sportbåt byggd i mahogny medan vännerna på stranden satt i solstolar och drack Shangri-La.

    Världen håller andan och alla blickar är riktade mot Kuba, President J.F Kennedy skjuts ihjäl i Dallas, Texas och nästan en hel värld sörjer.
    USA krigade för fullt i Vietnam, det bråkades om almarna i Kungsträdgården.

    Egypten, Syrien och Israel råkade i luven på varandra 1973 och priset på olja gick drastiskt upp och orsakade en oljekris.

    Ändå... På något vis, så var allt så mycket oskyldigare förr. Människorna hade en bra mycket ljusare syn på tillvaron.
    I San Francisco frodades gay-rörelsen, Hippie-kulturen förespråkande fred och kärlek var i sin linda.

    Världen var nog lite bättre förr...
    I alla fall tror vi som inte var med på den tiden att det var så.

    - - - Uppdaterad - - -

    Dessutom tycker jag att låten är otroligt skön!
    Lite Quentin Tarantino-stuk över den på något vis, fast med en indisk twist, men ändå något som man helt klart kan förvänta sig i någon av hans filmer.

  13. #13
    V.I.B Contributor Gustav2Ks avatar
    Reg.datum
    Feb 2012
    Ort
    Gärdet, Stockholm
    Inlägg
    212
    Tackad: 10

    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg

    Nu jävlar blir det åka av!

  14. #14
    V.I.B Contributor Gustav2Ks avatar
    Reg.datum
    Feb 2012
    Ort
    Gärdet, Stockholm
    Inlägg
    212
    Tackad: 10

    Citat Ursprungligen postat av Niko Visa inlägg


    Kanske inte den bästa musikvideon, men i alla fall jag kan känna känslan av de försvunna och bekymmersfria 60-70-talen, med framtidstro stark som aldrig förr när människan vandrar på månen, Beatles hörs från varenda transistorradio i hela världen, och Woodstock-festivalen formligen exploderar i besökarantal.

    Det fanns gott om lyxiga klubbar, stora bilar med mycket krom, på sommaren åkte man vattenskidor efter en sportbåt byggd i mahogny medan vännerna på stranden satt i solstolar och drack Shangri-La.

    Världen håller andan och alla blickar är riktade mot Kuba, President J.F Kennedy skjuts ihjäl i Dallas, Texas och nästan en hel värld sörjer.
    USA krigade för fullt i Vietnam, det bråkades om almarna i Kungsträdgården.

    Egypten, Syrien och Israel råkade i luven på varandra 1973 och priset på olja gick drastiskt upp och orsakade en oljekris.

    Ändå... På något vis, så var allt så mycket oskyldigare förr. Människorna hade en bra mycket ljusare syn på tillvaron.
    I San Francisco frodades gay-rörelsen, Hippie-kulturen förespråkande fred och kärlek var i sin linda.

    Världen var nog lite bättre förr...
    I alla fall tror vi som inte var med på den tiden att det var så.

    - - - Uppdaterad - - -

    Dessutom tycker jag att låten är otroligt skön!
    Lite Quentin Tarantino-stuk över den på något vis, fast med en indisk twist, men ändå något som man helt klart kan förvänta sig i någon av hans filmer.
    Härligt!
    Nu jävlar blir det åka av!

  15. #15

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av The Dude Visa inlägg
    Bra band med lite hojrelaterat

    Så rätt The Dude..Låt,video..allt...

  17. #17
    Citat Ursprungligen postat av CrazyVic Visa inlägg
    Hehe. Nog för att jag älskar Bon Jovi men Miracle är fan sådär. Videon får dock givetvis pluspoäng pga hojåkandet.

    En annan musikviedo med HD-inslag är W.A.S.P. - Forever Free. Dessutom en fantastisk låt.

    Alltid gillat W.A.S.P. Forever Free

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av hunky Visa inlägg
    Bon Jovi - Miracle



    EDIT HAGIS:
    länka filmerna från youtube m.m som "infoga video" inte url! Gör ni det rätt så får nu upp videon i inlägget istället för en länk till youtube! Mycket trevligare att kolla på när man slipper få upp youtube!
    Skön låt..Easy Ride...Free Ride...

  18. #18

  19. #19
    Citat Ursprungligen postat av Simona_HD Visa inlägg

  20. #20
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Är det bara jag, som tycker denna tråd hamnat fel?
    Inte direkt Harley va?


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •