Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 21

Ämne: Harleyforum träff..

  1. #1

    Harleyforum träff..

    Vacker dag igår,kul träff i Järfälla.Synd att det inte kommit flera.Skön sommar dag,en lördag..Vad krävs det mer att man ska ta sin hoj och glida i väg till en kul träff..Ja,vi var runt 30 man och några damer(vackrare stämning hehe..)och det var trevligt.Hela vägen från Nyköping,vackra brommande harleys och kula riddare.Schysta bilister vid varje omkörning för vi var många. Trevligt mottagande på Motorgården,schyst plats trevlig personal.Jo jag är ingen bra att skriva och beskriva rätt.Det var bara så jätte bra med allt den här träffen.Jag hoppas att vi gör den om igen.Tyvärr stannade jag inte länge. Den ensamma vargen i mig och min hoj ropade på mig att det var dax rida i väg..Men nöjd med fri glad själ.
    Stor hälsnig till alla sköna kula riders och era vackra hojar.STOR tack till Hagis och Andreas som ordnade allt.Mycket jobb. Starkt.Stort.Respekt..Ha det bäst alla.Njut sommaren,njut livet.Dem väntar inte..SEE YOU AROUND BROTHERS...
    Senast redigerat av Neno den 2012-07-01 klockan 11:53.

  2. #2
    V.I.B
    Reg.datum
    Dec 2011
    Ort
    Alunda,Östhammars kommun
    Inlägg
    185
    Tackad: 2

    Instämmer i allt!

    Tack Andreas o Hagis, och alla andra som fixade detta...
    En riktigt schysst fest med goa gubbar o damer och bra stämning. Bandet var asbra!

    Hälsning till alla som var där.

  3. #3
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    Hjälmen av för alla inblandade ingen nämd och ingen glömd , å ett bock och tack till alla MCE-folks som i allra högsta grad gjorde denna träff möjligt och perfekt inramad.

    Da shit till oss själva för en grym kortege-körning! respekt för våra HF-vänner som åkte ända från södra regionerna i Sverige.

    Sist men inte minst, stort tack till den cyklande Göteborgaren för att han la 2 timmar på regndans i fredagskväll, det funkade perfekt.

    Senast redigerat av JohnnyRocker den 2012-07-01 klockan 18:28.

  4. #4
    Grymt härlig stämning var det! ...och jag vill tacka alla som var där för utan er så hade festen aldrig blivit så bra som den blev! Ni som inte var med missade något riktigt kul kan jag lova!!!
    Men, festen kommer bli av igen nästa år... Även då tillsammans med MCE och barncancerfonden!
    Så det är bara till att hålla sovsäcken torr och tältet på nån bra plats fram till dess, för då ska vi tamejfan göra det ännu bättre!!!
    Stort tack till alla som även donerade pengar på plats, vi fick ihop en duktig summa som går direkt till barncancerfonden!!!
    Och jag vill även höja en kall öl för MCE som ställt upp för oss och barncancerfonden sjukt mycket!!!!

  5. #5
    Inte mycket man kan tillägga.....all respekt till samtliga inblandade! Jag kommer även nästa år!

    Ps. Fick ihop 110 mil...

  6. #6
    V.I.B Pirres avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    71
    Tackad: 0
    Ja stort tack till alla som va där för en kanonfest! Och grymt fixat ni som höll i det hela.. //Pirre

  7. #7
    Nykomling Johnson_HDs avatar
    Reg.datum
    Jul 2012
    Ort
    Järlåsa / Uppsala
    Inlägg
    3
    Tackad: 0
    Tack för en grym fest, schysst att även en 'outsider' fick komma.!!
    Åtgärdades ikväll och är numera medlem av detta eminenta forum :-)

  8. #8
    V.I.B jossis avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    324
    Tackad: 0
    Kan bara instämma kanonfest , tack Andreas Hagis och MCE , hoppas kunna närvara även nästa år

  9. #9
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Stort tack till ALLA för en jävligt lyckad o rolig träff! Ska vara med nästa sommar! folks!
    There are no problemsonly solutions

  10. #10
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Stort tack, vi ses nästa år

  11. #11
    Hagis
    Guest
    Varmt välkommen Johnson
    Stort tack till er alla som på ett eller annat sätt bidrog till denna kalas träff! Ni som gästade oss. Ni som sponsrade oss. MCE som stod bakom oss med allt från personal till lokal och donation m.m. Tack till bandet som ställde upp med sin donation. Tack DeaDSexy för att du gjorde detta till en super trevlig helg långt över det jag själv hade kunnat rådda ihop!

    Och som det redan påpekats så ni som inte kom missa något historiskt! Som många av personerna man pratade med under kvällen påvisade "detta kommer bli hur stort som helst och jag är jävligt glad att få ha varit här när det begav sig för första gången"

    Tills vidare så får ni hålla till godo med fotona jag och Snickaren tog under resans gång denna helg. Det kommer en film i slutet av veckan. Har ni foton och filmer som ni vill dela med er av så tar jag gladeligen emot dom! Är det stora filer så gå in på http://www.sprend.com och skicka dom till hagis@harleyforum.se

    Fotona hittar ni på http://www.legion46.se/foton/2012/st...est/index.html och om någon vill ha orginal fotona så dra ett mail till ovanstående adress så sprendar jag dom till er!

    L&R

  12. #12
    V.I.B Fonves avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vadstena
    Inlägg
    683
    Tackad: 6

    Att jag skulle missa något förstod jag redan på förhand men ibland funkar inte datumen helt enkelt.
    Därför glad att höra att det kommer bli en fest även nästa år.
    SB 2008. Min egen "flamma"!

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av Fonve Visa inlägg
    Att jag skulle missa något förstod jag redan på förhand men ibland funkar inte datumen helt enkelt.
    Därför glad att höra att det kommer bli en fest även nästa år.
    Hoppas också på en ny träff nästa år och då gärna ett annat datum. Sonen fyller år den 1 Juli...

  14. #14
    V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    UPPSALA
    Inlägg
    553
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av Neno Visa inlägg
    Vacker dag igår,kul träff i Järfälla.Synd att det inte kommit flera.Skön sommar dag,en lördag..Vad krävs det mer att man ska ta sin hoj och glida i väg till en kul träff..Ja,vi var runt 30 man och några damer(vackrare stämning hehe..)och det var trevligt.Hela vägen från Nyköping,vackra brommande harleys och kula riddare.Schysta bilister vid varje omkörning för vi var många. Trevligt mottagande på Motorgården,schyst plats trevlig personal.Jo jag är ingen bra att skriva och beskriva rätt.Det var bara så jätte bra med allt den här träffen.Jag hoppas att vi gör den om igen.Tyvärr stannade jag inte länge. Den ensamma vargen i mig och min hoj ropade på mig att det var dax rida i väg..Men nöjd med fri glad själ.
    Stor hälsnig till alla sköna kula riders och era vackra hojar.STOR tack till Hagis och Andreas som ordnade allt.Mycket jobb. Starkt.Stort.Respekt..Ha det bäst alla.Njut sommaren,njut livet.Dem väntar inte..SEE YOU AROUND BROTHERS...
    Bra sagt Neno, var kul att träffa dig även om det blev en kort stund :-) ride on!

  15. #15
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Well done HF låter ... som en lyckad event Någon har bilder? ..Skulle vara bra att se här nuuuuuuuuuuuuuuuuu

  16. #16
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Bilder HF-träffen 2012

    Lite bilder före och efter festen, när festen pågick så hade jag inte tid till korttagning för händerna var fulla med öl då
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer HF-Träffen2012 001.jpg   HF-Träffen2012 002.jpg   HF-Träffen2012 003.jpg   HF-Träffen2012 004.jpg   HF-Träffen2012 005.jpg  

    HF-Träffen2012 006.jpg   HF-Träffen2012 007.jpg   HF-Träffen2012 008.jpg   HF-Träffen2012 009.jpg   HF-Träffen2012 010.jpg  


  17. #17
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Mera bilder

    Så lite mera då...
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer HF-Träffen2012 011.jpg   HF-Träffen2012 012.jpg   HF-Träffen2012 013.jpg   HF-Träffen2012 014.jpg   HF-Träffen2012 015.jpg  

    HF-Träffen2012 016.jpg   HF-Träffen2012 017.jpg   HF-Träffen2012 018.jpg   HF-Träffen2012 019.jpg   HF-Träffen2012 020.jpg  


  18. #18
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Mera bilder

    Dom sista från min kamera...
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer HF-Träffen2012 021.jpg   HF-Träffen2012 022.jpg   HF-Träffen2012 023.jpg   HF-Träffen2012 024.jpg   HF-Träffen2012 025.jpg  

    HF-Träffen2012 026.jpg   HF-Träffen2012 027.jpg   HF-Träffen2012 028.jpg   HF-Träffen2012 029.jpg   HF-Träffen2012 030.jpg  


  19. #19
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4


  20. #20
    Citat Ursprungligen postat av cybercount Visa inlägg
    Bra sagt Neno, var kul att träffa dig även om det blev en kort stund :-) ride on!
    Kul träffa dig med Uppsala rider..Snygg hoj din .Önskar dig en bra sommar.Kanske ses vi någonstans på vägarna i sverige.Fast världen är lite åxå.Du vet..Skål

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande ämnen

  1. harleyforum.se träff
    Av Hagis i forum Träffar
    Svar: 204
    Senaste inlägg: 2012-04-20, 16:13
  2. Ny på Harleyforum
    Av woodis i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-02-28, 10:55
  3. Ny på harleyforum
    Av janne 06 i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-08-18, 10:48
  4. Har du harleyforum.se på jobbet?
    Av admin i forum Omröstningstrådar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-08-14, 20:13
  5. Ny Logo - harleyforum.se
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-05-10, 23:41

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •