Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 28 av 28

Ämne: Fotpinnar

  1. #21
    Citat Ursprungligen postat av Maija Visa inlägg
    Ahh!! Super!! Det skulle ju bli alldeles lagom, ska ta mej en riktig funderare om detta får förbli min sportcykel som är sk**kul att köra efter kurviga, snabba vägar och skaffa en till eller om jag ska ha bara denhär. I sistnämda fall tar jag kontakt med dej om du fixar såna fotpinnar för de var snygga - okej?
    Jäpp.. bara hojta till så kikar vi på det!

  2. #22
    Jag har framflytt men vill byta till orginal någon som är intresserad jag vill ha en slan imellan.
    Mvh Mike

  3. #23
    Tjenare. Bytte till original fotpinnar idag. Har dock ej provat hojen med orig, men det verkade lovande när jag provsatt den. Köpte ju min Nightster med original framflytt monterat, och har varit nöjd med det hitills. Väntar på att prova så fort monsunregnet lugnat sig. Blir jag sedan nöjd så hamnar dom på säljes el blocket. Vet att det blir skitbra Precis som jag tänkte. Kändes bra med originalpinnarna. Men nu får man ju vänja sig vid en ny körställning. Så nu ska framflytten säljas. Nypriset låg på (host) ca 5.500 kr. Har bara suttit på ca 300 mil.
    Senast redigerat av PAINTERN den 2012-07-21 klockan 13:42.

  4. #24
    Hej där Har en Sportster low 06 som jag har sänkt och flyttat fram fotpinnarna ytterligare 3 tum fick bygga om avgasrören också men det hade jag tänkt ändå blev skitbra sitter mycket bättre kan åka på långresor utan problem.
    B-GKlicka på bilden för en större version. 

Namn:	hoj1.jpg 
Visningar:	47 
Storlek:	94,0 KB 
Id:	8104

  5. #25
    Citat Ursprungligen postat av B-G Visa inlägg
    Hej där Har en Sportster low 06 som jag har sänkt och flyttat fram fotpinnarna ytterligare 3 tum fick bygga om avgasrören också men det hade jag tänkt ändå blev skitbra sitter mycket bättre kan åka på långresor utan problem.
    B-GKlicka på bilden för en större version. 

Namn:	hoj1.jpg 
Visningar:	47 
Storlek:	94,0 KB 
Id:	8104
    ser bra ut!

  6. #26

  7. #27
    Själv har jag framflyttat på Street Boben men kommer köpa annan sadel för att komma ännu längre ifrån. Vill jag ha en hoj med grym väghållning köper jag sporthoj. Då kanske man får ligga också...

  8. #28
    Citat Ursprungligen postat av CrazyVic Visa inlägg
    Vill jag ha en hoj med grym väghållning köper jag sporthoj. Då kanske man får ligga också...
    Haha eller hur.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande ämnen

  1. fotplattor mot fotpinnar
    Av Benny i forum Bytes / Skänkes
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-10-17, 06:49
  2. V-Rod Fotpinnar & Handtag
    Av Loke i forum Säljes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-08-27, 20:09
  3. Fotpinnar
    Av FraGGion i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-06-04, 19:13
  4. Fotpinnar
    Av harley i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-02, 16:55
  5. Nya fotpinnar på plats
    Av Christer i forum Harley-Davidson Softail
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-07-02, 16:50

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •