Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 21

Ämne: Förbannade Harley-åkare!

  1. #1

    Förbannade Harley-åkare!



    Intressant att sportåkarna skyller omkullkörningen på HD-killen när de ligger och pressar på vägar utan sikt. Jag kan väl iofs personligen kanske tycka att man får vara lite snabbare om man nu ska ut mitt i vägen och plocka upp en tappad handske.

  2. #2
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av CrazyVic Visa inlägg


    Intressant att sportåkarna skyller omkullkörningen på HD-killen när de ligger och pressar på vägar utan sikt. Jag kan väl iofs personligen kanske tycka att man får vara lite snabbare om man nu ska ut mitt i vägen och plocka upp en tappad handske.
    Hur det än är så ska man anpassa hastigheten efter förhållandena Men dom där skinnkådisarna tror att dom äger vägarna och att alla andra ska flytta på sej när dom kommer flåsande! Btw, dom ser väl komiska ut när dom inte ens kan stå raka i kådisarna
    There are no problemsonly solutions

  3. #3
    Jag fattar inte (hade inget ljud, kärringen kolla festival) men var är Harleyn??


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  4. #4
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Jag fattar inte (hade inget ljud, kärringen kolla festival) men var är Harleyn??
    Fick inte med mej heller det!Men skrev en kommentar iaf! Efter 6-7 halvlitare!
    There are no problemsonly solutions

  5. #5
    Man ser ingen Harley men texten förklarar att det är en Harley-kille som tappat sin handske och därför är ute och strosar mitt på vägen. Hm. Insåg nu att man inte ser texten om man inte går in på youtube.com.

    xbones: Håller med om att det ser förbannat kul ut. Måste dock erkänna att jag själv åkte runt i skinnkådis för bara ett år sen.

    - - - Uppdaterad - - -

    Ni får väl för fan kolla vad killen i vägkanten har på sig så förstår man väl att han åker Harley. Gått några halvlitare här också.

  6. #6
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av CrazyVic Visa inlägg
    Man ser ingen Harley men texten förklarar att det är en Harley-kille som tappat sin handske och därför är ute och strosar mitt på vägen. Hm. Insåg nu att man inte ser texten om man inte går in på youtube.com.

    xbones: Håller med om att det ser förbannat kul ut. Måste dock erkänna att jag själv åkte runt i skinnkådis för bara ett år sen.
    Grattis till konverteringen Du är förlåten men gör fan inte om det
    There are no problemsonly solutions

  7. #7

  8. #8
    men va fan han går ju på vägkanten när han blir påkörd såna idioter,ska han gå i diket eller?

  9. #9
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av hasse diesel Visa inlägg
    men va fan han går ju på vägkanten när han blir påkörd såna idioter,ska han gå i diket eller?
    Ja,så är det tydligen. Rossiwannabees

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Tips till er två

    Lovar
    There are no problemsonly solutions

  10. #10
    V.I.B Ravens avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Norrbotten
    Inlägg
    77
    Tackad: 2

    Citat Ursprungligen postat av CrazyVic Visa inlägg
    Man ser ingen Harley men texten förklarar att det är en Harley-kille som tappat sin handske och därför är ute och strosar mitt på vägen. Hm. Insåg nu att man inte ser texten om man inte går in på youtube.com.

    - - - Uppdaterad - - -

    Ni får väl för fan kolla vad killen i vägkanten har på sig så förstår man väl att han åker Harley. Gått några halvlitare här också.
    Om ni kollar lite nogrannare så står det en softail på vänster sida i kurvan. Killen har alltså knallat över vägen till höger för att hämta sin handske.
    Kolla sissta snutten på filmen då den körs i slowmotion..

  11. #11
    om det hade stått en bil i kurvan då vad hade han gjort då?
    Citat Ursprungligen postat av Raven Visa inlägg
    Om ni kollar lite nogrannare så står det en softail på vänster sida i kurvan. Killen har alltså knallat över vägen till höger för att hämta sin handske.
    Kolla sissta snutten på filmen då den körs i slowmotion..

  12. #12
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av hasse diesel Visa inlägg
    men va fan han går ju på vägkanten när han blir påkörd såna idioter,ska han gå i diket eller?
    HD snubben verkar klara sej bra. Skinnkådisen hann nog få ner farten hyfsat.
    There are no problemsonly solutions

  13. #13
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av hasse diesel Visa inlägg
    om det hade stått en bil i kurvan då vad hade han gjort då?
    Instämmer... Eller om Herr Älg bestämt sig för att parkera vid sidan av vägen...
    Borde gälla samma sak, som när jag kör truck på jobbet... Att an åker inte snabbare egentligen, än man hinner helst stanna på (i tid) eller åtminstone göra en undanmanöver på...

    Tänk om det vart ett barn, som blev påkört? Spelar ingen roll om man klarar sig, faktumet kvarstår dock ändå, att sporthojsföraren gjorde fel...

  14. #14
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Instämmer... Eller om Herr Älg bestämt sig för att parkera vid sidan av vägen...
    Borde gälla samma sak, som när jag kör truck på jobbet... Att an åker inte snabbare egentligen, än man hinner helst stanna på (i tid) eller åtminstone göra en undanmanöver på...

    Tänk om det vart ett barn, som blev påkört? Spelar ingen roll om man klarar sig, faktumet kvarstår dock ändå, att sporthojsföraren gjorde fel...
    Det är ju en viss skillnad att klara sej eller inte
    There are no problemsonly solutions

  15. #15
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Det är ju en viss skillnad att klara sej eller inte
    Inte alltid, som skador syns med en gång heller... Sådant kan krypa på senare...
    Därför man inte ska ta för lätt på, om någon ser relativt ok ut.
    Whiplash skador är en sådan typisk sak, som man inte alltid märker av med en gång. Finns säkerligen andra också i så fall.

  16. #16
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Inte alltid, som skador syns med en gång heller... Sådant kan krypa på senare...
    Därför man inte ska ta för lätt på, om någon ser relativt ok ut.
    Whiplash skador är en sådan typisk sak, som man inte alltid märker av med en gång. Finns säkerligen andra också i så fall.
    Jag menar klara sej= överlever i första hand! Skrev faktiskt att han VERKAR klara sej bra! Han reste på sej och gick vilket är ett ganska gott tecken eller?
    Senast redigerat av xbones den 2012-05-27 klockan 12:17.
    There are no problemsonly solutions

  17. #17
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Jag menar klara sej= överlever i första hand!
    Lite O.T...
    Jag var med i en svår olycka 2001... Överlevde, fast jag var död en stund...
    Men lever fortfarande med krämpor därefter, efter att kämpat mig tillbaks från att vart sjukpensionär också i några år.


  18. #18
    Bra jobbat tjejen
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Lite O.T...
    Jag var med i en svår olycka 2001... Överlevde, fast jag var död en stund...
    Men lever fortfarande med krämpor därefter, efter att kämpat mig tillbaks från att vart sjukpensionär också i några år.


  19. #19
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Lite O.T...
    Jag var med i en svår olycka 2001... Överlevde, fast jag var död en stund...
    Men lever fortfarande med krämpor därefter, efter att kämpat mig tillbaks från att vart sjukpensionär också i några år.

    Det är ju starkt att komma tbx Men du hade tur som klarade dej om än med sviter av olyckan. Alla gör ju inte det
    There are no problemsonly solutions

  20. #20
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    hasse diesel... Tackar.. Man är väl envis som synden mellan varven.

    xbones... Nej, men varje dag påminner mig mer eller mindre. Lever med kronisk värk. Men glad de dagar de inte förstör ens nöje, att få åka hoj. Fick däremot lägga ridningen på hyllan tyvärr.

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Nybliven Custom åkare!
    Av brembo i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2012-05-17, 14:55
  2. Nya generationen Harley-åkare, Yo!
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-17, 15:32
  3. Ny/gammal Harley åkare skaffar hoj igen!
    Av karlmikael i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2011-09-20, 23:18
  4. Ny HD-åkare
    Av cege i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-12, 13:57
  5. Skrevraketernas dryga förhållsamhet till oss Harley åkare....
    Av Fetpöjken i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-03-29, 21:12

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •