Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Behöver ny mobil, tips?

  1. #1

    Behöver ny mobil, tips?

    Inser att ingen vill ha mitt idiot abonnemang trots att jag erbjöd att skänka iPhone 4:an, så har hittat en stackars köpare som lagt handpenning och ska ta den på torsdag. Så jag behöver en ny mobil, drar inte på mig ett till abonnemang utan tänkte köpa en för max 2000, får väl bli en begagnad antar jag om den ska uppfylla det jag vill ha. En iPhone blir det definitivt inte igen, jag gillade den i början men nu fullkomligt hatar jag den och hela iTunes konceptet, bara bekymmer.. Så jag vänder mig till er som har koll i android världen, kanske nån här har en hyfsad lur att sälja? Annars vad ni har och vad ni är nöjda med. Det jag "kräver" är hyfsad skärmstorlek, inte mindre än på iPhone, gärna större. Hyfsat snabb, använder nätet väldigt mycket, 99% av mitt surfande är från luren. Och gärna uppgraderingsbar till senaste versionen av operativsystemet, om inte annat minst android 2, vad det nu är.

    Inte tänkt att det ska bli en vs tråd, jag lämnar iPhone på torsdag och går inte tillbaka, så inte mycket att orda om det. Men köper gärna en vettig lur av någon här om det finnes!

  2. #2
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Jag är nöjd med min Samsung Galaxy sII iaf.
    Funkar bra och något större skärm än hos iPhone. Vill du ha ännu större, är Samsung Galaxy Note att rekommendera. Rätt schysst att filma med, enligt de jag känner. Dock kanske klumpig i storlek, om man gillar små telefoner eller har små händer. Dock är den tunn... Det är skärmen som är stor.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  3. #3
    Det löste sig direkt, fick nån Nexus i princip gratis så den duger säkert!

  4. #4
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 129
    Tackad: 11
    Jag har en sån här och den räcker åt mej för tillfället,att ladda flera ggr i veckan vill jag inte göra
    och tycker många nya telefoner är för klumpiga,eller ?

    http://www.letsgodigital.org/images/...710-review.jpg

  5. #5
    Laddar två ggr per dag

  6. #6
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 129
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av Ozzy Visa inlägg
    Laddar två ggr per dag
    Å helvete,skulle absolut inte funka för mej men det beror väl en del på hur mkt man använder den.Kärringen laddar sin
    xperia varannan dag och jag tycker det också är alldeles för ofta.

    Hur gör du när du är ute och kör hoj ? Laddar på mc,n eller har en extra lur.

  7. #7
    Haha nej då använder jag den faktiskt inte så det brukar hålla Men har ett jobb som är oftast väldigt mycket dötid, då används nätet friskt.. När jag är ledig och har att göra så kan den faktiskt hålla en dag.. Men det börjar komma smartphones med hyfsad batteritid nu, motorola har en med 17 timmars taltid tex.

Liknande ämnen

  1. Behöver tips på snygga skor/boots att åka i
    Av whiskeythrottle i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2012-05-25, 23:35
  2. 12v cigguttag för laddning av t.ex mobil
    Av klubbo i forum Gör-det-själv-avdelning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-10, 09:14
  3. Pulverlacka delar, behöver tips!?
    Av petegame i forum Custom & Byggen
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-01-14, 06:31
  4. Artikel: Forumet uppdaterat och en mobil version!
    Av admin i forum Artiklar från ForumBladet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-10-06, 15:31
  5. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-08-16, 12:44

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •