Hoppas ni där uppe får ihop det ... tänka över sommaren några Snapphanar kunde köra norrut och hälsa på![]()
Finns det kanske intresse att starta lite kvällsturer från Växjö eller Tingsryd t.ex. ?
Om bikebandit lyckas i Skåne att samla lite folk till det.......varför inte vi i Kronoberg med?
Så skulle man också kunna möta Snapphanarna på halva vägen för att grilla korv och snacka lite skit...
Någon som vill följa med till Super Rally i tyskland 23.05.? Biljetterna är köpta, båten bokat ( åldern kräver sin rätt.) TT - Line Trelleborg - Travemünde kl. 22!
Fan - det är så mycket enklare att snacka än att skriva.....
Senast redigerat av tyskjävel den 2012-03-22 klockan 22:54.
Hoppas ni där uppe får ihop det ... tänka över sommaren några Snapphanar kunde köra norrut och hälsa på![]()
Låter skoj att mötas på halva och snacka siiiit![]()
hade vart skoj!
Just nu är det lite kallt ( 15 grader minus )men ring gärna upp mig ( Du har fått PM! ) så får vi se! Vi har redan planerat en del för 2013!
En gubbe från Värnamo kan hänga på någon gång...
Bra! Vi är redan ett litet gäng som kör mer eller mindre regelbundet på måndag kvällar. Blev oftast 15 - 25 mil och lite käk på vägen ( typ mafia tårta ). Kommer att höra av mig så fort vi kommer i gång igen. Om intresse finns går det säkerligen bra att ta en annan dag - själv kan jag dock inte på lördagar tyvärr!
jag kan på onsdag fredag o lördag kvällar ibland på tisdagar om det går bra på jobbet.
Bokmärken