Resultat 1 till 11 av 11

Ämne: Helvetes jävlar!!!

  1. #1

    Helvetes jävlar!!!

    Här pumpar våren påOenannan har fått en nerv i klämm i nacken får inte upp armjävelen o värk till förbannelseOch vad har sjukvården att erbjuda VÄRKTABBLETER o vänta ut TACK FÖR HELVETESå det får tas på egen hand o plånbok kiropraktor aktupunktur hoppas det släpper NU

  2. #2
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    Tror du inte lite massage från Olivia hjälper då?

  3. #3
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av JohnnyRocker Visa inlägg
    Tror du inte lite massage från Olivia hjälper då?
    There are no problemsonly solutions

  4. #4
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg
    Här pumpar våren påOenannan har fått en nerv i klämm i nacken får inte upp armjävelen o värk till förbannelseOch vad har sjukvården att erbjuda VÄRKTABBLETER o vänta ut TACK FÖR HELVETESå det får tas på egen hand o plånbok kiropraktor aktupunktur hoppas det släpper NU
    Är det slut på Tralalaan? Joking,önskar en snar bättring
    There are no problemsonly solutions

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg
    Här pumpar våren påOenannan har fått en nerv i klämm i nacken får inte upp armjävelen o värk till förbannelseOch vad har sjukvården att erbjuda VÄRKTABBLETER o vänta ut TACK FÖR HELVETESå det får tas på egen hand o plånbok kiropraktor aktupunktur hoppas det släpper NU
    Jodå... känner igen sjukvården, man går dit och berättar att man har haft ont som f*n i ryggen i tio år och att det bara blir värre! Får svaret: "Har du prövat med magnesyl!"

  6. #6
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av alfg Visa inlägg
    Jodå... känner igen sjukvården, man går dit och berättar att man har haft ont som f*n i ryggen i tio år och att det bara blir värre! Får svaret: "Har du prövat med magnesyl!"
    Har haft problem med knäna i 10-12 år och röntgkat dom två gånger sista 4-5 åren.Men dom säger att det är inget fel på dom!!! Är det normalt att ha värk o att knäna smäller o låser sej och så vidare
    There are no problemsonly solutions

  7. #7
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Har haft problem med knäna i 10-12 år och röntgkat dom två gånger sista 4-5 åren.Men dom säger att det är inget fel på dom!!! Är det normalt att ha värk o att knäna smäller o låser sej och så vidare
    har samma skit och får samma jävla svar! Samma med nacken, den börja dumma sig rejält när jag satte hojen i sidan på en motorhuv men röntgen m.m visar inga fel så jag är frisk. Mmmmm om ändå psykologen hade sagt det samma

    Men det är väll därför vi har "gratis sjukvård", vi behöver den ju aldrig för vi är ju oavsett vilket alltid friska! Som han som fick amputera sina ben, försäkringskassan kunde inte avgöra om förhindret var permanent........

  8. #8
    Det är väl inte "frozen shoulder" du drabbats av? Har själv det sedan september ungefär. Enda botemedlet är att TVINGA axel-jäveln att röra på sig, gör skitont...........

  9. #9
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    har samma skit och får samma jävla svar! Samma med nacken, den börja dumma sig rejält när jag satte hojen i sidan på en motorhuv men röntgen m.m visar inga fel så jag är frisk. Mmmmm om ändå psykologen hade sagt det samma

    Men det är väll därför vi har "gratis sjukvård", vi behöver den ju aldrig för vi är ju oavsett vilket alltid friska! Som han som fick amputera sina ben, försäkringskassan kunde inte avgöra om förhindret var permanent........
    Samma med han gubben i Gbg i vintras som låg döende i cancer o sjukkassan mena att han skulle jobba
    There are no problemsonly solutions

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av JohnnyRocker Visa inlägg
    Tror du inte lite massage från Olivia hjälper då?
    Jag har blivit hjälpt av henne Förra året när jag hadde ont i ryggen ett par mil med sporre vibbar o rygg värken bortaVet nu bara inte hur jag ska kunna få upp armen på styret o kunna hålla i?Men jag får väll dra ett par varv tejp runt handen o styret för i dag ska jag fan ut o åka det ska bli upp mot 20+

  11. #11
    "Har du prövat med magnesyl!"
    Man blir galen o har lust o fråga har du provat slag i skallen

Liknande ämnen

  1. Nu jävlar:)
    Av robbbull i forum Off Topic
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-02-23, 20:11
  2. för oss badjävlar & närstående
    Av gasselurra i forum Träffar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-05-03, 22:12

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •