Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 50 av 50

Ämne: TMA Swedish Bike Meet June 1-3 2012

  1. #41
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    BB, förstår dig helt och fullt.

    Hade ungefär samma upplevelse på CBS i Norrtälje, men där kan du komma och festa/campa samt se utställningen för 200 pix, parken full av balla hojar och ett bra drag på festplatsen, kom dit nästa år lovar vara där har varit det sedan 1978ish oavsett väder. Visserligen hörde jag om hot att flytta campen från Twinclubs klubblokal baksida till annan plats men dem är proffs på ordna bikerträff så det oroar inte mig, så var det ju förr också nema problema.

    Hjälmen av för dig, Fia och Tysken, undrar om jag inte är en förklädd Snapphane i 99-kläder

  2. #42
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    @stefan Jag klandrar inte polisen direkt för den dåliga helgen, minns du vad som hände där förra året ? kanske det är därför det var så många polis där denna gång. Jag har varit med många swedish bike meets och det var alltid trevligt och roligt tills förra året där någon knivhöggs till döds..

  3. #43
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Hjälmen av för dig, Fia och Tysken, undrar om jag inte är en förklädd Snapphane i 99-kläder


    Jag hoppas i slutändan Snapphanar gruppen kommer att vara en rolig allweather go anywhere grupp , det redan finns en bra kärna av folk som har träffat och kör.
    Du skulle vara välkomna

  4. #44
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    and det finns ett ordspråk i Sverige som du kanske hört - "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!". Jag kan respektera att man inte vill köra i dåligt väder men inte att man säger att man skall komma och sedan inte gör det, not cool!

    Har en Bro i gänget som jag respekterar han säger så här varje gång vi planerar någon repa "Jag är på om det inte regnar, för då är jag sjuk, det vet jag redan nu!" man kan ju inte annat än respektera det, eller!

  5. #45
    V.I.B tyskjävels avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Småland
    Inlägg
    190
    Tackad: 0
    Tyvärr blir det allt vanligare att helt enkelt inte höra av sig om man inte längre vill komma.
    Det händer om och om. Ärligt talat: Dålig stil tycker jag!

    Känns lite fel för de som kör i mer eller mindre dåligt väder för att träffas. Blev 26 mil i lördags när det gäller mig -
    hann nästan inte pga jobbet - men jag hade ju sagd att jag kommer.

    För eller sen slutar man helt enkelt att planera ngt "gemensamt" - så enkelt är det!
    Synd tycker jag - men också sant.

    Tack och lov finns det några som håller sina löften - och det är alltid trevligt att träffa dom.
    Blir säkerligen lite mer "småträffar" framöver.

  6. #46
    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg


    Jag hoppas i slutändan Snapphanar gruppen kommer att vara en rolig allweather go anywhere grupp , det redan finns en bra kärna av folk som har träffat och kör.
    Du skulle vara välkomna
    Håller helt med BB
    Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
    (källa: Mark Twain)

  7. #47
    Bara 99% like it
    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Vi får väl ordna körningar o träffar med olika Forumgrupper o regioner! Jag kanske kan fixa en träff på vårat land med körning runtomkring,och någon kan ordna på annat håll osv. Behöver inte vara så organiserat utan lägga in en inbjudan på forat. Tält o egen dryck med tages osv. Gratis inträde o inga 1% folk! Ide?

  8. #48
    Citat Ursprungligen postat av hasse diesel Visa inlägg
    Bara 99% like it
    Bra idé av xbones

    Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
    (källa: Mark Twain)

  9. #49
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Om Westcoast gruppen faktiskt dyker upp på den planerade dagen ?

  10. #50
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Om Westcoast gruppen faktiskt dyker upp på den planerade dagen ?
    Jodå BB. Tyvärr så blev HC avbokad av dom flesta av olika anledningar. Vet inte om nån från Westcoast var där. Men nästa blir ju HF träffen o vi blir 6-7 iaf härifrån.
    There are no problemsonly solutions

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande ämnen

  1. Car & bike meet Askersund!
    Av robbbull i forum Träffar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-24, 08:10
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-08, 11:22
  3. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-14, 17:06
  4. Till Minne av Swedish Bike Meet 3-6 Juni 2011
    Av Bikebandit i forum Träffar
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2011-06-06, 16:30
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-03, 01:43

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •