Sidan 12 av 20 FörstaFörsta ... 21011121314 ... SistaSista
Resultat 221 till 240 av 384

Ämne: Wild Card Tag...

  1. #221
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Detta var inte så svårt .. tog denna bild på väg hem idag ..men konstig sak hände, lade mina solglasögon på gräset bredvid mig och tog min mobil ur fickan för att ta bilden och efter att jag tog bilden och ville plocka upp solglasögon de var borta .. sökt efter dem ungefär halv timme..wtf !!?? Don't mess with the dead

    Grattis till vinnande bild, misstänker jag.
    Säg inte Svarte Madame tre gånger in i en spegel i ett mörkt rum iaf.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  2. #222
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Jag ska tillbaka dit imorgon och fortsätta min sökning .. i dagsljus naturligtvis

  3. #223
    Det lät inte lite skumt Bikebandit, iaf en kalasbild o det är en rackarns tjusig hoj du har. Ser fram emot nästa utmaning

  4. #224
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    RB ... Körde förbi kyrkogården i kväll...inget kunde inte hitta dem .. nästa utmaning kommer snart

  5. #225
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    RB ... Körde förbi kyrkogården i kväll...inget kunde inte hitta dem .. nästa utmaning kommer snart
    Det kanske är en Zombie biker, som behövde dom bättre.



    Nu skall det bli spännande att se, vad du hittar på.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  6. #226
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Sorry..ok inte solglasögon men vet inte vad du kallar dem på svenska .. de var inte mörkt, de hade gula linser för dåligt väder / kväll körning... så om någon ser en zombie med gula linser i sina solglasögon .. Det är från Skåne

  7. #227
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    inte glömt .. senaste tre dagarna har det regnat och har använt min andra Hoj .. hoppas att vädret är bättre på helgen så jag kan få en bild och fortsätter utmaningen
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	DSC_0164.jpg 
Visningar:	30 
Storlek:	102,8 KB 
Id:	9127

  8. #228
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Tror om jag väntar på bra väder skulle ni behöva vänta länge .. undrar hur de högutbildade meteorologer med alla sina år av studier på universitetsnivå, satellit och datorer fortfarande inte kan ge en korrekt väder prognos .. inte ens för nästa dag, alltid fel. Inget regn de sade, men vi hade det hela helgen

    ..i eftermiddag var ute med flickvän och övningskörde och tog en bild. Nästa utmaning är din hoj framför en gammaldags smedja


  9. #229
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    So...... ingen körning längre

  10. #230
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Tror de flesta deppar ihop av vädret...
    Kunde vi inte fått en go höst i stället?
    Sedan har jag ingen koll på smedjor, om det ens finns i närheten.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  11. #231
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    .. really easy utmaning och ingen försökte ens ... Var är vikingar spirit Nej vi kommer inte att invadera England idag .. vatten är för kallt

  12. #232
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Haha Bikebandit.
    Jag har ingen smedja i närheten vad jag vet.
    Plus att nu skall hojar in på vintervila (tyvärr)... Men jag ser fram emot sommaren...


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  13. #233
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Den svenska boken om ursäkter och "Varför jag inte kan köra min Hoj..." måste vara den tjockaste en i biblioteket..Jag blir så trött på att höra dem .
    Senast redigerat av Bikebandit den 2012-10-28 klockan 23:36.

  14. #234
    Hahaha, välkommen till sverige Bikebandit
    Hade nog kunnat hitta en smedja men har tyvärr sålt blacklinen o uteslutit mig själv, får vänta tills jag köpt delar till frugans järnsporre

  15. #235
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Jag tål faktiskt inte kylan heller... Får astma anfall om jag har otur... Och då vill man inte vara på hoj iaf...


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  16. #236
    Jag ska bara skruva ihop hojen efter bakhjulsbyte eller rättare sagt däcks bytet så ska jag knippa denna bild.
    kanske redan i kväll
    Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
    (källa: Mark Twain)

  17. #237
    V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    UPPSALA
    Inlägg
    553
    Tackad: 0

    Hojjen är inte undanställd än men så snart den riktiga halkan och saltet kommer så åker den in.
    Vill inte riskera varken mig eller cykeln, bodde man lite längre söder ut så kanske =)
    A.K.A Masen

  18. #238
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Nej jag förväntar mig inte att någon ska ta till vägarna om och när det blir farligt .. det skulle vara dumt!...och ja jag har tur att bor söderut där vintrarna varar inte så länge, Jag skulle också vilja tillägga att jag är inte annorlunda än någon annan .. och jag försöker inte att bevisa till någon hur bra jag är eller slå min egen trumma så att säga men Jag är en mc-entusiast och älskar att köra mc och när det dåliga vädret kommer ser jag det som en utmaning. It's no big deal att vrida nyckeln i tändningslåset och bara köra...minns tillbaka till när ni var tonåringar ??

    Det verkar Folk köper sin mc sedan glömma varför de köpte den eller bara köra maj till september (eller om vädret tillåter eller en av tusen andra ursäkter jag har läst här).Det finns bara en bra ursäkt ... maskinhaveri ! Om folk gillar att köra sin mc då borde de göra tid för det istället för att låta allt annat stå i vägen..find a solution ..

    Som några av er vet min Harley genomgår reparationer för tillfället och vet inte hur lång tid det kommer att ta innan försäkringsbolaget och garaget som reparera det har det klart(bara en bucklig framhjul men verkar som de tar sin tid, ordet snabbt inte i deras ordbok!) .... sååååååå tur för mig just nu är jag fortfarande kan köra men på min billig reserv Hoj, inte en Harley men det har två hjul och en v-twin motor.

    Behovet i mig att köra övervinner det "Jag bara köra Harley!" syndrom Tills jag har min Harley tillbaka kan jag inte delta i denna tråd (fel hoj)...Hmmm kanske kan låna mina tjejs Sportster???

    Mvh BB

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Jag tål faktiskt inte kylan heller... Får astma anfall om jag har otur... Och då vill man inte vara på hoj iaf...

    Varma kläder och

  19. #239
    Det är helt rätt BB man ska köra och skita i väder arbete och annat som kan komma i mellan. I varje fall ibland verkligheten får vänta så är det bara, man ska dock ta det försiktigt när vädret är lurigt. vi är inte ensamma på vägarna.
    Tyvärr blir det ingen smedja idag som jag sa hinner inte få på bakhjulet i kväll, nytt försök i morgon så får vi se hur det går.
    Men en smedje bild ska det bli om jag så ska sätta skidor på skiten.
    Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
    (källa: Mark Twain)

  20. #240
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Bikebandit... Jag körde redan i slutet av mars i år. Men leder och köldastma hindrar mig just nu... Förr hade jag inga sådana problem, men så hamnade jag i en trafikolycka. Efter det har det aldrig vart sig likt.
    Tar jag astmaspray, då är det i princip nästan för sent, dvs akut läge... Jag känner av allt redan inomhus, så kläder är inte svaret... Och halsduk kan jag inte ens använda på sommaren. *L* Jag kör barhalsad, när jag åker hoj.
    Men jag lovar, jag åker gärna om vädret är ok nog för kroppen. För jag har inte hojen avställd över huvud taget.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

Sidan 12 av 20 FörstaFörsta ... 21011121314 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Biker gone wild!
    Av robbbull i forum Off Topic
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-25, 17:01

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •