Resultat 1 till 13 av 13

Ämne: Åkning 13/3 efter jobbet.

  1. #1

    Åkning 13/3 efter jobbet.

    Tänkte lufta hojjen lite imorn tisdag efter jobbet vid kl 1600. Håller på att kolla runt med folk så kan ej svara på i nuläget var vi börjar å hur många vi blir. Kan tänka mig att det blir nån kortare repa runt stan (örebro) på vägar som är ganska fria från grus. Öppen för förslag.

  2. #2
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Helt grusfritt i Götet
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  3. #3
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av ViLa Visa inlägg
    Helt grusfritt i Götet
    Gött att det är städat när man kommer hem
    There are no problemsonly solutions

  4. #4
    säkert grusfritt i Rom och Paris också, men nu snackar vi örebro, Finns tråd för er i Göteborg, håll er till den.

  5. #5
    Fan har tyvärr inte fått ihop hojen än efter lite vinterfixet som blev liiite försenat. Skit också, det är ju åkväder hela tiden nu!

  6. #6
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av whiskeythrottle Visa inlägg
    säkert grusfritt i Rom och Paris också, men nu snackar vi örebro, Finns tråd för er i Göteborg, håll er till den.
    There are no problemsonly solutions

  7. #7

  8. #8
    jag fick dra en repa själv, såg dock 2-3 hojjar när jag var ute. Skönt att kunna åka några mil utan att darra som ett asplöv när man åkt färdigt. Ville ta en repa för att se hur hojjen och utrustningen håller på motorvägen bland annat. Gick fint förutom regskylten som vek sig när jag drog på lite på motorvägen. Annan regskyltshållare ska byggas mkt snart.

  9. #9
    V.I.B
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    33
    Tackad: 0
    Man blir minst sagt sugen när det är 15 C och man hör mullret i fjärran ! Ska försöka få ihop hojen till påsk =/

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av whiskeythrottle Visa inlägg
    jag fick dra en repa själv, såg dock 2-3 hojjar när jag var ute. Skönt att kunna åka några mil utan att darra som ett asplöv när man åkt färdigt. Ville ta en repa för att se hur hojjen och utrustningen håller på motorvägen bland annat. Gick fint förutom regskylten som vek sig när jag drog på lite på motorvägen. Annan regskyltshållare ska byggas mkt snart.
    Gött för dig! Jag hoppas kunna få ihop hojen i helgen, men hänger delvis på om jag får några pryttlar som en bekant ska fixa åt mig. Man är ju löjligt åksugen nu!

  11. #11
    Jag drog en repa i måndags (körde hem 1,5 mil från vinterförvaringen) Så jävla gött! =) håller vädret i sig så får vi försöka ta en sväng när ni fått ihop era hojar. I stan verkar de ju sopa för fullt nu, värre för oss på landet bara..

  12. #12
    Tror det var 11 grader i tisdags lr nått när jag körde. Visst gick det att åka men nästa gång jag åker ska det vara över 15 grader. Annars blir det bara nån repa runt stan som sagt. Har fått delarna så jag kan börja bygga en custom sidmonterad regskyltshållare.

  13. #13
    Har alla pryttlar nu, nu behöver jag bara en dag utan störningsmoment att plocka ihop hojen också... Ska man vänta på 15 grader då får man ju aldrig åka i Sverige Nä mig gör det inget med lite kallare, jag tar gärna en tur med långkallingar och ostkupa. Bara jag slipper snö och regn förstås...

Liknande ämnen

  1. Vettiga hörlurar för hojåkning...
    Av The Dude i forum Off Topic
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-02-27, 16:05
  2. Bra film om vad hojåkning går ut på!
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-07, 19:11
  3. Nätradio - Perfekt på jobbet eller festen.
    Av Wallis i forum Off Topic
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-28, 21:08
  4. Har du harleyforum.se på jobbet?
    Av admin i forum Omröstningstrådar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-08-14, 21:13
  5. Till o från jobbet
    Av xbones i forum Region Västra Götaland
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-07-25, 00:30

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •