Hallo tänkte dela med mig av mina semmester trippar.Efter som jag bor i den södra delen av Sverige så har jag lätt för att sticka neråt brukar ble 3-4 gånger per år.Vi kan börja med en favorit Mosseldalen i södra Tyskland tar båten Trelleborg Travemunde sen är det ca 70 mil till Reil där vi brukar bo,sen är det ca 5 mil till nurburing där ifrån fina vägar god mat o trevligt folk och massor av mc där.Var i Spanien i våras men det tyckte inte jag var någon höjdare dåliga vägar dålig mat och ingen kunde engelska, jag kör själv som en tattare men det var inget mot vad dom gjorde där.Men andra jag har snackat med tycker det har varit bra där så jag får väll prova det en gång till.Sen har vi Österrike enligt mig så är det världens bästa mc land maten, vägarna,naturen vänligt folk hyffsadepriser allt är bara plus där tycker jag.Var där 9 dagar i sommras och besökte en Harley träff i sallbarch hintenglemm tror det stavas så det kan jag rekomendara jag skall nog dit 2 gånger i år först bara som genom resa när vi skall till Italien sen på en träff som heter faaker see tror jag, dom säger att det är europas största mc träff skall bli spännande.Men Södra Tyskland och neråt är bra, jag tycker om att hålla mig i dom länderna där det är lite ordning o reda tex Tyskland ,österike och Schweiz där det finns berg o dalar det är mycket körglädje på dom vägarna.Hoppas det blir till någon hjälp och du kan höra av dig om du undrar över något.Mvh With