Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Importera krockskadad Harley!

  1. #1
    V.I.B Elexems avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    211
    Tackad: 0

    Importera krockskadad Harley!

    Hej är det någon som har några tips at dela med sig av att importera en krockskadad Harley? Jag har varit inne på bl.a copart och export trader. Men då de vill ha betalt bara för att bjuda på fordon gör mig en aning småless. Så jag tar gärna emot tips , websidor och annat man bör tänka på.

    // Vänliga hälsningar Tomas

  2. #2
    Hej och välkommen till forumet!

    Kan inte bistå med så mycket tips där, men har du kollar att ta hem från England istället?! Harley är mycket billigare i England än resten av europa. Speciellt nu när pundet är så svagt (10,3) och svenska kronan är stark.

    Mycket smidigare dessutom än från USA...

  3. #3

  4. #4
    V.I.B Elexems avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    211
    Tackad: 0
    Tack för informationen, jag har varit och tittat på e bay både i UK och Tyskland men har inte riktigt funnit något riktigt intressant. Jag forsätter givetvis, men man skulle haft fler alternativ med lokala annosörer. E bay i all ära men jag tycker att det är samma hojar som snurrar i flera veckor eftersom de inte får ut det de vill ha för dem. Jag har varit in på en Fransk mc skrot men de har just nu inte så mycket ameikanskt, tack igen.

    // Tomas

  5. #5
    V.I.B Elexems avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    211
    Tackad: 0
    Jag spinner vidare på detta med import. Finns det någon som importerat från Spanien? Skulle vara trevligt att flyga ner (ryan air, ca 500 kr ) för att sedan köra upp den. Jag har förtsås varit inne på ebay. Men finns det någon med tips om mer lokala annosörer. Även där borde det väl också finnas någon MC skrot.

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •