Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Snyggt gjord MC-FilmTrailer - Blodörn MC, Svensk film.

  1. #1

    Snyggt gjord MC-FilmTrailer - Blodörn MC, Svensk film.

    BLODÖRN MC Trailer



    BLODÖRN MC Trailer Regi & Manus: Per Andersson Fotograf: Marcus CF. Tinnerholm Producent: Robert Westerberg Sixtyseven Film: www.sixtyseven.se


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  2. #2
    Hagis
    Guest
    Tror inte detta är något man kommer se mer än max en gång, den verkar totalt värdelös och gör inte kulturen i sig rättvis så svensson svensson kommer väll få ännu mer vatten på kvarn gällande västförbudet! Sticker inte under stolen med att jag lär se den men jag lär nog inte vara positivare till den efteråt hehe.... tror inte denna film ens visar en rättvis bild av kulturen utan bygger på fördomar och utöver det, som film så tror jag den är rätt tam och ointressant! en dålig kopia av SOA med andra ord!

    Så jag ger den inte ens 1 + utan 3 - så får den påvisa att jag har fel

  3. #3
    Jag skulle vilja läsa mer om den. Om regissören, författaren, research och sånt, kunde varit lite intressant.

    Snabba Cash var ju bra, om man nu kan jämföra dessa.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  4. #4

  5. #5

  6. #6
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Jag skulle vilja läsa mer om den. Om regissören, författaren, research och sånt, kunde varit lite intressant.

    Snabba Cash var ju bra, om man nu kan jämföra dessa.
    Tycker man snabba cash är bra så kommer man nog gilla denna film! Det lilla man ser av trailern så verkar dom ju lika "svenska" dvs ingen attityd i det verbala och sen när började någon grupp oavsett kultur slåss som hulliganer? Har man en 9a i byxlinningen så inte fan rusar man fram som en hulligan utan något tillhygge när man möts av bollträn och kedjor?! Då skuter man, punkt slut!

    Nä jag vet inte, finns inte någon bra svensk film i detta tema! Stockholmsnatt, Sökarna, 9mm, snabba cash m.fl är filmer jag helst inte ser igen! Då kollar jag hellre på tomten är far till alla barnen, vi hade i alla fall tur med vädret osv

    EDIT:
    Research.... ja det är väll efterlyst i bästa fall! haha lär ju inte vara någon som släpper in ett film team för att researcha om detta!

  7. #7
    Hagis
    Guest
    Det verkar gå bra för denna film! Kollade idag på piratbukten och tankaner.com efter denna film, hellre det än bodybag med W.Huston i alla fall.... men filmen finns inte att hitta!

  8. #8
    Det går inte att tycka eller skriva om den går inte se på länkarna"matrialet bort taget av annvändaren"

  9. #9
    Har för mig att det gjordes något liknande på 80talet stygga bikers på gotland eller ölandSåg den inte men jag kommer ihåg att det skrevs om det i mcm och dom tyckte att det var dåligt att några hadde lånat ut sina hojar för att göra stygga biker film

Liknande ämnen

  1. Snyggt bygge
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-12-11, 09:35
  2. Två snyggt moddade Street Bobs
    Av admin i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-10-19, 20:04
  3. Snyggt bygge från Norge!
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-08-04, 18:29
  4. Snyggt från Roland Sands (RSD)
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-11, 05:29
  5. Snyggt Softailbygge av Valen Custom Shop, Varberg
    Av admin i forum Harley-Davidson Softail
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-02, 09:00

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •