Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Lucia Kortegen i Malmö

  1. #1
    V.I.B Jsons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Limhamn, Skåne Län, Sweden, Sweden
    Inlägg
    180
    Tackad: 0

    Lucia Kortegen i Malmö

    Komihåg SKMC:s lucikortegen i Malmö den 12/12

    http://www.skmc.se/SKMC/index.htm

    Start från Stortorget 19,00 Samling från 17,30 Startavgift 50kr. Brukar vara ett trevligt sätt att avsluta säsongen.

    //Json

  2. #2
    Här ligger en dm snö och dom hotar med 2-3 dec till i morn, så jag är glad för er skull om ni kan köra fortfarande!

  3. #3
    V.I.B Jsons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Limhamn, Skåne Län, Sweden, Sweden
    Inlägg
    180
    Tackad: 0

    Här har vi fortfarande barmak Förra året fick dom ställa in på grund av snöoväder men det var första gången sen Hedenhös tid. Hoppas bara att den så kallade "skånska vintern" håller sig borta 3+ och ösregn på tvären. Sånt gör ingen hojåkare glad. Ligger det snö på backen blir det ju i alla fall ljust.

    //Json

  4. #4
    Hagis
    Guest
    Hellre regn än snö! Men jag hoppas och håller tummarna för att ni får bästa tänkbara väder! Såg tyvärr på nyheterna igår att det är en ny storm på väg in över södra sverige med snö och extrema vindar! Och den skulle passerat under dagen men den har tydligen vänt och går nu över resten av landet men med något varmare temperaturer! Men som sagt, håller tummarna för er!

  5. #5
    +7 grader i morse, och barmark här i Malmö.
    Live to ride, Ride to live.

  6. #6
    Vid bra väder hade det varit kul att träffs innan o göra en gemensam körning ????

  7. #7
    V.I.B Jsons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Limhamn, Skåne Län, Sweden, Sweden
    Inlägg
    180
    Tackad: 0

    För min del regnade körningen bort. När det varit uppehåll hela dan började det givet vis regna samma ögonblick som jag kopplade loss batteriladdaren för att göra mig klar för avfärd Nu är det ju ett helt år till nästa gång. Tur att det kommer en hel hojsäsong emellan

    //Json

  8. #8
    Ja det blev till att ski...a i det då det regnade :-( Men som tur e så e det snart VÅR igen :-)

Liknande ämnen

  1. Malmö på min NightRod Special
    Av Pontus i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-31, 10:55
  2. Dynasnubbe från Malmö
    Av StreetBobber i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 20:27

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •