Resultat 1 till 18 av 18

Ämne: Böda camping

  1. #1
    Hagis
    Guest

    Böda camping

    På torsdag går det ett program på kanal 5 som heter Böda camping.
    Denna gång (enligt trailern) så kommer det dit ett "biker gäng" på japs hojar både "custom" och sporthojar o annat fanstyg och dom ska då representera "Hojkulturen" för svensson svensson! Risken att dessa weekend wariors får oss andra att se ännu hemskare ut lär väll vara påtaglig! så nästa sommar när vi själva kommer på hojar och för er som stolt bär västar så kanske man ska överväga skydsväst! Ska då tillägga att dessa blöjryttare har t-shirtar med någon logga på ryggen, dricker skumpa och kör som sagt alla möjliga hojar utom HD vad jag såg! Härligt att dom ska representera oss andra haha

  2. #2
    Ska bli intressant att se


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  3. #3
    Hagis
    Guest
    haha ja...

  4. #4
    V.I.B TCKalles avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Saltsjö-Boo, Nacka
    Inlägg
    686
    Tackad: 29

    Såg nåt avsnitt där Möre Cruisers (raggare i mogen ålder) var med och blir det nåt i den stilen så är man garanterat "töntstämplad" och lär inte räddas av att man åker Harley eller har nån tuff väst.

  5. #5
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Vi var på Böda en gång på senare delen av 80-talet men tror campingen hette Böda hamn.lite osäker.
    De gillade INTE Harley och det slutade med att vi gömde hojarna och skickade fram en brud för att köpa
    platser,sen bara brakade vi in och slog upp tälten.

    Kommer ihåg att det var ett jäkla regnväder mellan Oskarshamn och Karlskoga på hemvägen där det fick bli hotell.Fick nån jäkla magsjuka
    också så man satt och sket lite varstans på vägen upp till Värmland

  6. #6
    V.I.B - Vinnare BOTM Feb 2012 ElMilagro.s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Shitlake.
    Inlägg
    438
    Tackad: 0

    Jag var där i sommras och såg dom "live".....riktiga måsar var det.
    Bobber 883 -06

  7. #7
    Hagis
    Guest
    haha ja det är nästan så man måste bänka sig framför tvn! Kan ju bli första gången man får uppleva det där som AA alltid säger "att man kan ha roligt utan alkohol" haha...

  8. #8
    Vi kanske skulle fixa forumfest på Böda
    If I need help I`ll ask you!If you need help call me!!

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Kan ju bli första gången man får uppleva det där som AA alltid säger "att man kan ha roligt utan alkohol"
    men det är juh en myt... dom har juh testat det på mythbusters!!!

  10. #10
    Vi kör på Norrlands idé . Kul som varar länge...
    Senast redigerat av Tundra Trotter den 2011-12-07 klockan 08:26.

  11. #11
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av Norrland Visa inlägg
    Vi kanske skulle fixa forumfest på Böda
    Haha det hade varit något helt klart! Tror dock att det kan vara lönt att filma och spela in allt (audio) så vi har material för Payback och ABATE så får dom driva vår kamp vidare när vi blir utslängda efter 5 minuter haha....

    Fan jag som hade en sån bra rebus på gång! Men den var ju 35 smileys lång så det gick inte
    Senast redigerat av Hagis den 2011-12-07 klockan 19:00.

  12. #12
    Två Harley's har ja sett än så länge Hagis du sa ju att de bara va japs å inte bara de det va en skåning också
    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    På torsdag går det ett program på kanal 5 som heter Böda camping.
    Denna gång (enligt trailern) så kommer det dit ett "biker gäng" på japs hojar både "custom" och sporthojar o annat fanstyg och dom ska då representera "Hojkulturen" för svensson svensson! Risken att dessa weekend wariors får oss andra att se ännu hemskare ut lär väll vara påtaglig! så nästa sommar när vi själva kommer på hojar och för er som stolt bär västar så kanske man ska överväga skydsväst! Ska då tillägga att dessa blöjryttare har t-shirtar med någon logga på ryggen, dricker skumpa och kör som sagt alla möjliga hojar utom HD vad jag såg! Härligt att dom ska representera oss andra haha
    Senast redigerat av hasse diesel den 2011-12-08 klockan 21:40.

  13. #13
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av hasse diesel Visa inlägg
    Två Harley's har ja sett än så länge Hagis du sa ju att de bara va japs
    "Ska då tillägga att dessa blöjryttare har t-shirtar med någon logga på ryggen, dricker skumpa och kör som sagt alla möjliga hojar utom HD vad jag såg!"
    Sen får man kalla det vad man vill, men när det kommer en vespa i gänget så vete fan haha...

  14. #14
    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    "Ska då tillägga att dessa blöjryttare har t-shirtar med någon logga på ryggen, dricker skumpa och kör som sagt alla möjliga hojar utom HD vad jag såg!"
    Sen får man kalla det vad man vill, men när det kommer en vespa i gänget så vete fan haha...
    Instämmer! lite wannebe´s kanske!

  15. #15
    Hagis
    Guest
    Ja en aning va! haha...

  16. #16
    Brudarna var det väl inge fel på vad jag såg

  17. #17
    Men dom hade en flakmoppe
    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    "Ska då tillägga att dessa blöjryttare har t-shirtar med någon logga på ryggen, dricker skumpa och kör som sagt alla möjliga hojar utom HD vad jag såg!"
    Sen får man kalla det vad man vill, men när det kommer en vespa i gänget så vete fan haha...

  18. #18
    Hagis
    Guest
    Haha ja förutom HD hojarna var det väll det enda som var reko med deras "fordon"

Liknande ämnen

  1. Torsdagar Tydingesjön camping....
    Av Bikebandit i forum Region Skåne
    Svar: 285
    Senaste inlägg: 2013-09-06, 10:45

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •