Sidan 51 av 297 FörstaFörsta ... 41495051525361101151 ... SistaSista
Resultat 1 001 till 1 020 av 5928

Ämne: Idag..

  1. #1001
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Inte där oxo. Vilket värde gäller? Eller är det som här, det som står på hojen.
    Är inte hundra men det borde väl vara värdet som står på tycker man dock misstänker jag att konstapeln inte behöver ta fram någon db mätare när han får höra mina v&h sideshots.

  2. #1002
    V.I.B & Contributor Dragoss avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    Iggesund
    Inlägg
    345
    Tackad: 0

    Idag blir det en sväng till Järvsö Cykel&Motor och skomakaren i Ljusdal

  3. #1003
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Har jag besiktigat,originalsystem monterat,hällregn så det blev hästsläp in, bes-mannen hade aldrig åkt NightRod så han krängde på sig och tog en liten sväng och kom helnöjd tillbaka,så nu ska man hem och byta system igen...

  4. #1004
    V.I.B & Contributor Dragoss avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    Iggesund
    Inlägg
    345
    Tackad: 0

    Idag har jag beställt en LePera BareBones solosadel hos Järvsö Cykel&Motor .

  5. #1005
    Har inget kul hänt. Skitväder! Jobbat, kom hem sov en runda. Sitter och hivar öl

  6. #1006
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    ...såg jag att måsarna tydligen förklarat krig mot min bil,fy fan.....

    Tog Harleyn som vanligt
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  7. #1007
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    ... Ger jag upp, river campen, både Tsunamin o El Ninio har hittat till Norrtälje

  8. #1008
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Idag blir det lite åkande... Maken och jag skall göra sällskap till en av hans vänner och f d arbetskollega... Tyvärr i fel syfte kanske, eftersom han vill sälja sin ultra glide och ta en bil i utbyte...
    Men jag hoppas han kommer på bättre tankar senare.

    Skall låta maken sova en halvtimme till, men sedan blir det nygräddat bröd till frukost.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av JohnnyRocker Visa inlägg
    ... Ger jag upp, river campen, både Tsunamin o El Ninio har hittat till Norrtälje
    Trist...
    Undrar om de har bättre tur borta på chappen...

  9. #1009
    I dag blir det en sväng till Malmö för att se Ozzy with friends.

  10. #1010
    V.I.B & Contributor Dragoss avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    Iggesund
    Inlägg
    345
    Tackad: 0

    Jippi helledig nästa vecka bara att hoppas på bra väder då

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av JohnnyRocker Visa inlägg
    ... Ger jag upp, river campen, både Tsunamin o El Ninio har hittat till Norrtälje
    Fan va tröket

  11. #1011
    Äääähh..skitväder...genomblöt, bortblåst och frysen i Norrtälje....dricker resten av ölen i baksätet på bilen och åker med hem.

  12. #1012
    V.I.B Elexems avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    211
    Tackad: 0
    Vilket sur väder Blir att dra sig upp till garaget och lacka pickisen, blå och grann. Perkekt väder för det
    "Amicus certus in re incerta cernitur" - I nöden prövas vännen.

  13. #1013
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    har lillgrabben spelat fotbollssammandrag, tre matcher med en grupp av totalt bollokunniga barn ja,ja vad gör man inte för klubben, coachat dom, tyvärr förluster men vi "gör ju detta bara som en skoj grej" men vädret har iaf varit med oss visst lite blåsigt har det varit men inget regn iaf, och nu när man varit så duktig så smakar ölen så mycket bättre

  14. #1014
    Kört runt till olika mc-tillbehörsaffärer för att tjacka ny skinnpaj. Hittade dock inte den helt perfekta jackan så det blev inget inköp. Förbannat. Köpte lite verktyg och ett packnät istället. Nu blir det hemgjorda 250g-burgare och x antal pilsner.

  15. #1015
    Idag har jag gjort lite som dej Slycke, vart med barnen i fotbollssammanhang. De har inte spelat men vart bollkallar till de större grabbarna som spelat. Jag och min sambo stod i kiosken och sålde godis, kaffe och korv. Inget regn men blåst som fan. Kopplar av med några öl

  16. #1016
    V.I.B & Contributor Dragoss avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    Iggesund
    Inlägg
    345
    Tackad: 0

    Hemgång kommer allt närmare Regnar som fan men va fan gör dä ska ju ändå sova när jag kommer hem

  17. #1017
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Idag har jag fått mail på forumet... Och jag som trodde spammailen inte hittade hit. Som tur var personen redan bannad. Så något funkar som det skall i alla fall...

    Fy bövelen för gooogle translate mail med raggningsförsök oavsett färg och status...

    ******

    Annars blir det en skitdag, måste jobba. Och eftersom de med kort varsel ställde in mitt vanliga skift på min vanliga avdelning så tvingas jag jobba i en annan del av huset... Och det med j-a bildelar.
    Tur att man bara jobbar tre dagar nästa vecka...

    Då kan man i alla fall...
    Hoppas vädret blir ok då.

  18. #1018
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Har fått reda på, att jag har en halvbror i Finland... Och konstigt nog verkar han vara inne på HD också...

  19. #1019
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Idag har jag fått mail på forumet... Och jag som trodde spammailen inte hittade hit. Som tur var personen redan bannad. Så något funkar som det skall i alla fall...

    Fy bövelen för gooogle translate mail med raggningsförsök oavsett färg och status...

    ******

    Annars blir det en skitdag, måste jobba. Och eftersom de med kort varsel ställde in mitt vanliga skift på min vanliga avdelning så tvingas jag jobba i en annan del av huset... Och det med j-a bildelar.
    Tur att man bara jobbar tre dagar nästa vecka...

    Då kan man i alla fall...
    Hoppas vädret blir ok då.
    Japp, fick samma skit. Har manuellt bannat apan. Varje dag försöker ca 100st regga sig och på olika sätt spamma forumet via inlägg, blogg och PM.
    Spamfiltret tar ca 98% resten får jag gå igenom manuellt ett par ggr per dag. .
    Bra att ni rapporterar om ni ser nåt. Ofta sker dessa försök nattetid svensk tid så ser de inte förrän senare.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  20. #1020
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    admin

    Trist med sådana spamm, men du verkar vara snabb trots allt. Och man kan ju inte kräva, att du skall finnas överallt.
    Fast den personen kan inte vara smart, om den inte kollat in i alla fall könet först... Förutsatt att läggningen nu inte täcker in det mesta.

    Stor cred till ditt agerande av hela forumet. Gillar verkligen, att läsa vad som skrivs här.
    Hade vart kul med, om medlemssidorna vart lite mer "informativa".
    Men man kan ju inte få allt.

Sidan 51 av 297 FörstaFörsta ... 41495051525361101151 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •