Sidan 101 av 297 FörstaFörsta ... 519199100101102103111151201 ... SistaSista
Resultat 2 001 till 2 020 av 5928

Ämne: Idag..

  1. #2001
    Ska jag med dra iväg några rader på sidan 100! Helgen är förbi och i lördags var det fest och bowling med åkeriet, satans kul hade vi! Igår var vi iväg hela familjen. Ungarna spelade fotbollscup, förlorade alla matcher trots att man skrek och De spelade bra och hade kul. Huvudsaken ju.

  2. #2002
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Idag har jag varit på hustaket och satt upp vindskivor.I somras var jag uppe på taket en sväng och naturligvis rasade stegen ned och ensam hemma.
    Hade som tur var med mej mobilen men blev naturligtvis fruktansvärt pissnödig efter allt kaffe och fick pissa liggande på taket

    Men de va ju tur man inte blev skitnödig iallafall.

  3. #2003
    Blev 52 mil idag...

  4. #2004
    V.I.B & Contributor Dragoss avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    Iggesund
    Inlägg
    345
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    Idag har jag varit på hustaket och satt upp vindskivor.I somras var jag uppe på taket en sväng och naturligvis rasade stegen ned och ensam hemma.
    Hade som tur var med mej mobilen men blev naturligtvis fruktansvärt pissnödig efter allt kaffe och fick pissa liggande på taket

    Men de va ju tur man inte blev skitnödig iallafall.
    Hahahaha

  5. #2005
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    Idag har jag varit på hustaket och satt upp vindskivor.I somras var jag uppe på taket en sväng och naturligvis rasade stegen ned och ensam hemma.
    Hade som tur var med mej mobilen men blev naturligtvis fruktansvärt pissnödig efter allt kaffe och fick pissa liggande på taket

    Men de va ju tur man inte blev skitnödig iallafall.
    Inte kul sådant...
    Men ibland hjälper inte stege heller, om man är på tak...
    Det är bara att fråga maken, när han skulle fixa med en antenn ena sommaren... För när han skulle tillbaks till stegen, så var den inbäddad i ett ilsket moln av getingar. De hade visst bo precis där man kommer upp.
    Han fick ringa med sin mobil till mig, så jag fick försöka sno till mig stegen. Och det tog sin tid också, eftersom vissa getingar försökte kriga vid marknivå med (och jag tål ju inte att bli stucken direkt av dom heller)...
    Till slut fick jag ner gubben.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  6. #2006
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Idag kom makens handledarpapper...
    Nu måste jag fixa ny hoj!!!


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  7. #2007
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Inte kul sådant...
    Men ibland hjälper inte stege heller, om man är på tak...
    Det är bara att fråga maken, när han skulle fixa med en antenn ena sommaren... För när han skulle tillbaks till stegen, så var den inbäddad i ett ilsket moln av getingar. De hade visst bo precis där man kommer upp.
    Han fick ringa med sin mobil till mig, så jag fick försöka sno till mig stegen. Och det tog sin tid också, eftersom vissa getingar försökte kriga vid marknivå med (och jag tål ju inte att bli stucken direkt av dom heller)...
    Till slut fick jag ner gubben.
    Ja getingar är inte att leka med

  8. #2008
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    Idag.. ser jag at nån menar at döskallar inte har nogot med Harleys å gjöra..

    Konstigt sidan var enda hovedtråd startar med en döskalle. Bare på forumets hovedsida finns 28 döskallar.

    Noen borde kanskje svänga blindhunden nogra varv över huvudet eller friska litt på minnet her;

    https://www.google.se/search?num=10&....1.kp1gU9unH6o


  9. #2009
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av hegtor Visa inlägg
    Idag.. ser jag at nån menar at döskallar inte har nogot med Harleys å gjöra..

    Konstigt sidan var enda hovedtråd startar med en döskalle. Bare på forumets hovedsida finns 28 döskallar.

    Noen borde kanskje svänga blindhunden nogra varv över huvudet eller friska litt på minnet her;

    https://www.google.se/search?num=10&....1.kp1gU9unH6o

    Precis den tanken, som slagit mig... +1


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  10. #2010
    V.I.B chrille64s avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Hudiksvall Hälsingland
    Inlägg
    101
    Tackad: 0

    ser jag framemot morgondaden då jag jobbar halvdag, då blir det en tur till Sundsvall, ser ut att bli skapligt väder så man måste passa på att få köra lite innan det blir för sent. tittar nog i på Northbike också.
    Nulla via invia est

  11. #2011
    Citat Ursprungligen postat av chrille64 Visa inlägg
    ser jag framemot morgondaden då jag jobbar halvdag, då blir det en tur till Sundsvall, ser ut att bli skapligt väder så man måste passa på att få köra lite innan det blir för sent. tittar nog i på Northbike också.
    När far du?

  12. #2012
    V.I.B chrille64s avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Hudiksvall Hälsingland
    Inlägg
    101
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av Niko Visa inlägg
    När far du?
    jag far nog vid 12-12.30 tiden
    Nulla via invia est

  13. #2013
    ... fick jag min efterlängtade Boss HM-2
    Ett smakprov hur den låter:
    De e alltså gitarr ljudet vi snackar om här (knappast nån som vet va ja snackar om kan ja tro...)

    Who knows what evil lurks in the hearts of men?

  14. #2014
    Citat Ursprungligen postat av chrille64 Visa inlägg
    jag far nog vid 12-12.30 tiden
    Fika?

  15. #2015
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    .. Jag rökte en cigg, stod ungefär halv meter från en trottoar och väg på gräset under ett träd (det Regnande). Cirka 50 meter bort var en skolbyggnad, kom en lärare förbi och sa att jag stod på en ingen rökning zon och kunde jag flytta halv meter på trottoaren...VA ??!!?? fUK U ! Som om det inte finns mer allvarligare saker att gnälla om.
    Jag är så trött på dessa anti rökning shit! Jag förstår och respekterar det mesta, ingen rökning i offentliga byggnader osv men när du är ute också ?
    Att vara gay är mer acceptabelt än att vara en rökare nu för tiden ...crazy times !

  16. #2016
    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Att vara gay är mer acceptabelt än att vara en rökare nu för tiden ...crazy times !
    Inte för att vara så´n, men varför skulle det inte vara ok att vara gay?
    Jag är det inte, och har mig veterligen inga bekanta som är det, men ser inte "problemet".

  17. #2017
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Thomas13 Visa inlägg
    ... (knappast nån som vet va ja snackar om kan ja tro...)
    Nei.80-talls heavymetall distorsionljud är vi nog ALTFÖR unga til å veta nåt om..

  18. #2018
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Att vara gay är mer acceptabelt än att vara en rökare nu för tiden ...crazy times !
    Tycker som Niko, vad har den sexuella läggningen med att göra om man är ok eller ej?
    Rökning till viss del kan jag förstå, speciellt om det är nära skola och/eller sjukhus och liknande ställen. Tänk på att skolor ofta gör skarpa gränser på vad som är ok inom området. Så var det redan på "min tid i grundskolan"...
    Det är väl bara att tända ciggen längre bort i stället.

    - - - Uppdaterad - - -

    Svinkallt... (Nu skrattar nog de i norr åt en)... Minusgrader redan och jag får ångest!!!
    Man ser ju tydlig gräns på att en viss säsong håller på att avslutas, ton av löv överallt, isskrapning av rutor och en massa annat trist.

    Kan trösta mig med, att idag jobbar jag sista passet för veckan ikväll. Sedan är det helg!!!
    Då kan man i alla fall krypa ner under en filt, tända en eld i brasan och kolla på någon film i stället.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  19. #2019
    V.I.B chrille64s avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Hudiksvall Hälsingland
    Inlägg
    101
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av Niko Visa inlägg
    Fika?
    javisst, slå en signal, 070 3149824,

    - - - Uppdaterad - - -

    ska jag tanka och ta en tur mot Sundsvall, åker strax.
    Nulla via invia est

  20. #2020
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    Idag.. har jeg kjört 9 mil och besökt 7 äffärer på jakt etter Scotch-Brite. Har funnet nogra av varierande finhetsgrad,samt rondell for drill,men letar fremdeles etter rondell for vinkelsliper/benkslip.

    Det burde väre et minstekrav at velassorterte affärer som säljer verkstedmatriell holder seg oppdatert på denne;
    http://harleyforum.se/showthread.php...ot-Medusa-quot
    Slik at de til enhver tid har på lager det man trenger for å kopiere admins utmerkede ideer.


Sidan 101 av 297 FörstaFörsta ... 519199100101102103111151201 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •