Sidan 270 av 297 FörstaFörsta ... 170220260268269270271272280 ... SistaSista
Resultat 5 381 till 5 400 av 5928

Ämne: Idag..

  1. #5381
    Citat Ursprungligen postat av NevYn Visa inlägg
    Idag har jag skrivit på anställningsavtal för nytt jobb, ska bli lärare
    Betyder mer tid med familjen och mer tid på två hjul
    grattis! lärare i vaddå??

  2. #5382
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2013
    Ort
    Mariestad
    Inlägg
    108
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    grattis! lärare i vaddå??
    Tackar Blir IT-ämnen, typ nätverk, programmering och grejor

  3. #5383
    Citat Ursprungligen postat av NevYn Visa inlägg
    Tackar Blir IT-ämnen, typ nätverk, programmering och grejor
    Jobba med data alltså. kan säkert va bra å kunna. jag kan googla efter delar på blocket å ebay. så långt har jag kommit.
    har du vart ute nåt med shoveln i år då? kan du några bra hojvägar runt mariestad?

  4. #5384
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2013
    Ort
    Mariestad
    Inlägg
    108
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    Jobba med data alltså. kan säkert va bra å kunna. jag kan googla efter delar på blocket å ebay. så långt har jag kommit.
    har du vart ute nåt med shoveln i år då? kan du några bra hojvägar runt mariestad?
    Hunnit med drygt 200 mil i år, inklusive en långresa till hemtrakterna i Kristianstad
    Mest ut på Torsö, köra vilse på kinnekulle och leta småvägar mot skövdehållet till som jag åkt än så länge.
    Just nu väntar jag på lite skruv så jag kan sätta fast nya fotkontrollerna ordentligt, hade provisorisk fastsättning och körde 10-15 mil igår med nytt avgassystem. Går hur bra som helst just nu så kommer väl ett motorras vilken dag som helst :P

  5. #5385
    Citat Ursprungligen postat av NevYn Visa inlägg
    Hunnit med drygt 200 mil i år, inklusive en långresa till hemtrakterna i Kristianstad
    Mest ut på Torsö, köra vilse på kinnekulle och leta småvägar mot skövdehållet till som jag åkt än så länge.
    Just nu väntar jag på lite skruv så jag kan sätta fast nya fotkontrollerna ordentligt, hade provisorisk fastsättning och körde 10-15 mil igår med nytt avgassystem. Går hur bra som helst just nu så kommer väl ett motorras vilken dag som helst :P
    ungefär 200 mil här också. bara hemmavid. åkte till tibro som längst. Kinnekulle e bra. åt en räkmacka där uppe förra sommarn. Torsö har jag inte vart ut på nåt.
    gött med nytt avgasssytem. vilken sort är det då?
    du har inte vart nåt till hajstorp på veteranbilsonsdag? en del cyklar där. mest gubbar. å mest bilar. inte så roligt egentligen.
    Är det mkt pyssel med shovel? jag har mest kört Triumph men har evo sportster nu då. himla nöjd.

  6. #5386
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2013
    Ort
    Mariestad
    Inlägg
    108
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    ungefär 200 mil här också. bara hemmavid. åkte till tibro som längst. Kinnekulle e bra. åt en räkmacka där uppe förra sommarn. Torsö har jag inte vart ut på nåt.
    gött med nytt avgasssytem. vilken sort är det då?
    du har inte vart nåt till hajstorp på veteranbilsonsdag? en del cyklar där. mest gubbar. å mest bilar. inte så roligt egentligen.
    Är det mkt pyssel med shovel? jag har mest kört Triumph men har evo sportster nu då. himla nöjd.
    Rätt så trevligt att sitta på brommösund och ta en fika, trevlig väg ut dit också även om den känns väldigt smal när man får möte med bil.
    Köpte mig ett billigt 2-2-system hos roffes som ser någorlunda snyggt ut, går mycket bättre än med dragpipes som jag hade på innan.
    Har varit där och stått i smedjan och bankat några gånger, men har blivit väldigt lite senaste åren dock, får ta tag i det där snart igen
    Min shovel är det lite pill med, har nog fått för lite kärlek av tidigare ägare.. men det börjar ordna upp sig så sakteliga

  7. #5387
    Citat Ursprungligen postat av NevYn Visa inlägg
    Rätt så trevligt att sitta på brommösund och ta en fika, trevlig väg ut dit också även om den känns väldigt smal när man får möte med bil.
    Köpte mig ett billigt 2-2-system hos roffes som ser någorlunda snyggt ut, går mycket bättre än med dragpipes som jag hade på innan.
    Har varit där och stått i smedjan och bankat några gånger, men har blivit väldigt lite senaste åren dock, får ta tag i det där snart igen
    Min shovel är det lite pill med, har nog fått för lite kärlek av tidigare ägare.. men det börjar ordna upp sig så sakteliga
    jag tycker shoveln e den snyggaste å coolaste H-D motorn. jag är för mesig för gamm-harleys. evo får duga åt mig.
    jag bor i töreboda så jag brukar mest åka uppåt Hova, gullspång, sjötorp, lyrestad. runt där.

  8. #5388
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2013
    Ort
    Mariestad
    Inlägg
    108
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    jag tycker shoveln e den snyggaste å coolaste H-D motorn. jag är för mesig för gamm-harleys. evo får duga åt mig.
    jag bor i töreboda så jag brukar mest åka uppåt Hova, gullspång, sjötorp, lyrestad. runt där.
    hehe, själv är jag helt kär i panheads, men får betala klart hojen jag har först innan jag byter.. Tror frun skulle slå ihjäl mig om det helt plötsligt stod en till hoj i garaget som äter pengar

  9. #5389
    Citat Ursprungligen postat av NevYn Visa inlägg
    hehe, själv är jag helt kär i panheads, men får betala klart hojen jag har först innan jag byter.. Tror frun skulle slå ihjäl mig om det helt plötsligt stod en till hoj i garaget som äter pengar
    hojar äter väl inte pengar. Min fru har en hobby som äter pengar.. ja eller hö iaf. hästar! Lite orättvist för hon har 3 hästar å jag har bara en hoj.

  10. #5390
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2013
    Ort
    Mariestad
    Inlägg
    108
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    hojar äter väl inte pengar. Min fru har en hobby som äter pengar.. ja eller hö iaf. hästar! Lite orättvist för hon har 3 hästar å jag har bara en hoj.
    hehe, min gamle shovel gör.. hade jag vetat allt jag vet nu hade jag nog prutat 20k till på priset :P
    jotack, lillsyrran höll på med hästar innan, trots att hon inte ägde någon egen kostade det rätt brutalt mycket pengar

  11. #5391
    Köpte jag mitt första hojprojekt! Får hem det nästa helg 1200 sportster 03:a, Stelbensram, Hd original springer gaffel plus lite annat smått o gott!! Nu har jag och göra på semestern.....

  12. #5392
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    ....Jag kanske tar en dag eller två och köra ut i vildmarken .. sovsäck och tändstickor .. om du är intresserad .. hänga med....

  13. #5393
    Wohoooo!
    Idag är det första dagen på en 4v lång semester
    Firade det hela genom att göra något jag hatar och det var att vaxa hojen o putsa på den lite.
    Ska se om jag kan hitta lite mer energi och dammsuga bilen, men det kan nog bli tufft känner jag :P

  14. #5394
    V.I.B Contributor
    MisterMajjos avatar
    Reg.datum
    Jul 2012
    Ort
    Västra Frölunda, Västra Götalands Län, Sweden, Sweden
    Inlägg
    135
    Tackad: 0

    idag monterade jag min nya Sissy Bar

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_1595.jpg 
Visningar:	30 
Storlek:	98,6 KB 
Id:	15236

  15. #5395
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2013
    Ort
    Mariestad
    Inlägg
    108
    Tackad: 1

    Idag har det varit kanonfint väder hela dagen, ända tills man fick tid över för lite MC-körning, då börjar det naturligtvis spöregna.. Aja, är ju bara första dagen på semestern så jag kan väl stå ut ikväll

  16. #5396
    Hmm regn på första semesterdagen ja ja då får man la ta en öl till då!
    http://harleyforum.se

  17. #5397
    Idag har det varit kanonväder med sol & +26 och det är man fan inte bortskämd med, govädret ska fortsätta en vecka framåt också.
    Vanligtvis så funderar man hur man ska klä sig för att inte frysa på hojen men nu är det tvärtom, hur fan ska jag klä mig för att inte svettas ihjäl när jag kör hoj och ska göra ärenden på affärer? Underbart I-landsproblem!
    Jag köpte en Harley bara för att kunna fisa hur högt jag vill.

  18. #5398
    Idag regnar det som f**n, en tromb far genom trädgården och fäller träd och flaggstång.
    Några meter därifrån står aluminiumstolar och glasbord orörda, snacka om lokal blåst!
    Och Electran står orörd i garaget.
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	stormfall.jpg 
Visningar:	26 
Storlek:	98,7 KB 
Id:	15237

  19. #5399
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Här är det ingen mc körning heller,ryggen paj och viloläge.Men det finns de som har det värre.
    Fuck cancer

  20. #5400
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2013
    Ort
    Mariestad
    Inlägg
    108
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av rakarör Visa inlägg
    Idag har det varit kanonväder med sol & +26 och det är man fan inte bortskämd med, govädret ska fortsätta en vecka framåt också.
    Vanligtvis så funderar man hur man ska klä sig för att inte frysa på hojen men nu är det tvärtom, hur fan ska jag klä mig för att inte svettas ihjäl när jag kör hoj och ska göra ärenden på affärer? Underbart I-landsproblem!
    Jag köpte mig en kevlar-hoodie, hur skönt som helst nu när det är varmt ute

Sidan 270 av 297 FörstaFörsta ... 170220260268269270271272280 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •