Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 41

Ämne: Profilbild

  1. #1

    Profilbild

    Hej Admin eller någon annan med ansvar för forat. börjar med att tacka för min nya profilbild, den e cool men fullt så hård är inte jag....iaf lite mindre skägg. Vet ej vems bild eller hur den hamnat på min profil men som sagt så är det inte jag på bilden. Vet inte om det här är rätt ställe att skriva om detta men hitta inget bättre.

  2. #2
    Hagis
    Guest
    'okej. Har du tagit bort bilden för jag ser ingen idag!

  3. #3

  4. #4
    hej igen, bilden på den skäggiga farbrorn är helt klart borta men jag har inte tagit bort den...någon här som försöker skoja med mig ??
    Samma sak hände för ett par veckor sedan, den gången oxå så försvann den skäggige av sig själv...mysko.

  5. #5
    Hagis
    Guest
    Dags att byta lösenord och hålla det för dig själv denna gång

  6. #6
    Nu e den skäggige där igen

  7. #7
    Jag vill ha samma som CC10 har druckit.

  8. #8
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Citat Ursprungligen postat av kallblod Visa inlägg
    Jag vill ha samma som CC10 har druckit.
    Hahahaha..
    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

  9. #9
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av CC10 Visa inlägg
    Nu e den skäggige där igen
    Nä, jag vet inte vad du ser men du har ingen bild alls! Gå in o byt ditt lösenord! Det enda jag kan tänka mig är att någon polare sitter och roar sig med ditt konto och lägger upp bilden i 3 sekunder och sen tar bort den! Men jag har då inte sett någon bild! Byt lösenord och håll det för dig själv!

  10. #10

    Red face

    Haha...ett jäkla bra dricka som som sitter i länge, men det här är vad jag ser på min skärm. den här bilden dyker upp på alla som svarat på mitt inlägg (alla utom admin) någon som känner igen sig??
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer DSC_0055.jpg  

  11. #11
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Bästkusten
    Inlägg
    338
    Tackad: 0
    Hahaha Härlig bugg

  12. #12
    Haha.. ja, det var märkligt som fan! Som Hagis säger. Byt lösen och kolla igen. Jag ser inte nån gubbe alls!
    Måste vara nån som driver med dig och byter avatarbild när du är på toa!


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  13. #13
    V.I.B daes avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Norra delen av Sverige
    Inlägg
    9
    Tackad: 0

    Haha vilka härliga inlägg, men den där gubben brukar jag också se ibland på helgerna, undrar varför ?

  14. #14
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Hahaha så jävla klockren bild!
    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

  15. #15
    Hagis
    Guest
    Harley tomten

  16. #16
    Ja nu e de mycke Harleytomtar här, alla som svarat på mitt inlägg och är inloggade får tomten men nu vet jag att tomten bor i min dator, loggade in på jobbdatorn och där var det tomtefritt. Är varken pårökt eller uppölad idag heller fast man kan ju börja fundera...lösenord bytt, rensat webbhistorik....
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Skärmklipp 2.JPG  

  17. #17
    Hahah..ursäkta men fan vad roligt..just att det är den gubben oxo! Men vadfan gör han i andras avatarer!?!?! Helt sinnes.

    Du skämta på mej aprillo!


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  18. #18
    CC10 du har ju iallafall en avatar (har inte jag )

  19. #19
    CC10. Om du testar att högerklicka på bilden, välj, kopiera bildwebadress eller likande. Klistra in länken i ett tomt notepad/word dokumet. Eller högerklicka på tomten och välj, "öppna bild i ny flik"

    Se vart bildlänken går och meddela mig här.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  20. #20
    Om du testat en annan webläsare i samma dator? Explorer eller Firefox etc...samma tomte?


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •