Sidan 7 av 19 FörstaFörsta ... 5678917 ... SistaSista
Resultat 121 till 140 av 374

Ämne: pyssel för långa vinterkvällar. steg för steg

  1. #121
    Ja 120 borde va optimalt!

  2. #122
    Det borde jag kunna få till utan att behöva göra några herrejösses grejer till länkarmar

  3. #123
    V.I.B Contributor LaDailles avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Mariefred
    Inlägg
    636
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av mullemeck Visa inlägg
    Ca 170 mm. Borde minska med 40 - 50 mm?
    Ja, 17 cm är för mycket...

  4. #124
    V.I.B Contributor LaDailles avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Mariefred
    Inlägg
    636
    Tackad: 0

    10-13 cm bör du ha

  5. #125
    Va ute en snabb sväng till garaget.... Satan va kallt..... Jaja, testade iaf dom nya länkarms-prototyperna. Nu blev försprånget lite för kort istället, vilket är positivt. Då kan jag göra dom aningens kortare så borde det bli perfekt!

  6. #126
    Citat Ursprungligen postat av mullemeck Visa inlägg
    Va ute en snabb sväng till garaget.... Satan va kallt..... Jaja, testade iaf dom nya länkarms-prototyperna. Nu blev försprånget lite för kort istället, vilket är positivt. Då kan jag göra dom aningens kortare så borde det bli perfekt!
    Känner igen det, jag har ett gäng prototyplänkar liggande som var nästan bra, dom kan du få om du vill

  7. #127
    Hehe, det är lugnt. Jag har hyffsad koll på läget nu.

    Det här ser bättre ut va?..... Nej jag vet att jag inte ser bättre ut när jag håller skylten... Men skylten sitter bättre på sidan?


  8. #128
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    iof sig har du inte frågat men tycker du ska kapa bort skyltfästet på baklampan om du tänker använda den lampan

  9. #129
    Ja självklart ryker den! Annars ser det ju inte så skoj ut :-)

  10. #130
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    Okey för övrigt ser du både piggare och gladare ut än vad den där skylten gör en, men man har ju inte så mycket val tyvärr.

  11. #131
    Ja när det är nära -20 lär man hålla sig vaken om man inte ska frysa ihjäl å dö på fläcken

  12. #132
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    satan i gatan, du lär dra igång kamin annars e det risk att skylten fastnar i handen å du får ha den där till våren

  13. #133
    Hade någon öl till övers och blev rastlös så jag gick över till garaget och började plocka ner motorn. Gillar min sjukt organiserade mekstil ;-)



  14. #134
    Jag har varit i garaget varje kväll nu. Mycket svetsning och grejs med ramen. Ikväll knackade jag till en sadelbotten oxå. Ska göra lite mer med den. Provsatt för första gången oxå. Blir nog ett långt styre :-)




  15. #135
    Citat Ursprungligen postat av mullemeck Visa inlägg
    Jag har varit i garaget varje kväll nu. Mycket svetsning och grejs med ramen. Ikväll knackade jag till en sadelbotten oxå. Ska göra lite mer med den. Provsatt för första gången oxå. Blir nog ett långt styre :-)



    Börjar se coola former nu!
    Klart till säsong?

    /R

  16. #136
    Tackar! Njaaa, det har iof tagit lite kortare tid än väntat. Men det är många detaljer som ska tillverkas i tomteverkstan :-) kanske framåt hösten om det går bra

  17. #137
    Blev lite smide som förstärkning och utsmyckning


  18. #138
    Fan vad kul att se en som vågar och kan göra saker på egenhand uppskattas.....

  19. #139
    Ja jag är ju inte den som lämnar bort eller köper mer än nödvändigt :-) får hellre se ut som skit, bara det är gjort "för hand". Tittar hellre på en hoj som är hand gjord än en cykel med massa fancy prylar på

  20. #140
    V.I.B
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    västmanland
    Inlägg
    137
    Tackad: 0


Sidan 7 av 19 FörstaFörsta ... 5678917 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Byte munstycken i förgasare..förgasarsmällar??
    Av lpa1965 i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-25, 21:54
  2. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-05-21, 19:28
  3. problem med förgasarsmällar
    Av zeb.lovehell i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 17:29

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •