Sidan 2 av 19 FörstaFörsta 123412 ... SistaSista
Resultat 21 till 40 av 374

Ämne: pyssel för långa vinterkvällar. steg för steg

  1. #21
    Hagis
    Guest
    Jag skulle vilja ha 4 mille på kontot, ett hus i spanien på ca 200 kvm plus garage och en klubbkåk... tja låt oss börja där

  2. #22
    Haha, jag är en skitig arbetarjävel så Stålar finns det inte mycket att hämta. Gjorde slut på mina surt förvärvade pengar på en braskamin så vi får lite billigare värme i kåken. Kunde ha köpt något ballt för den slanten men man måste ju behålla husefriden för att kunna hänga i garaget

  3. #23
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Bästkusten
    Inlägg
    338
    Tackad: 0
    Go tråd & Gött med galenskap, Du har möjligtsvis ingen bild på ditt andra ombygge?
    Vh W

  4. #24
    Kolla bland presentations tråden. Hempulare som rubrik

  5. #25
    Hagis
    Guest
    Jo jag vet hur det är! Fick lägga mer eller mindre allt som vart kvar efter skatten på icke hoj relaterade saker! Och det tar ju aldrig slut, nu börjar tvättmaskinen ge upp så det får väll bli en ny snart! Köpa den för 2500 på expert... bättre än att tvätta för hand i badkaret i alla fall! Men denna månad har jag en del pengar över som ska sparas till hojen!

  6. #26
    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Jag skulle vilja ha 4 mille på kontot, ett hus i spanien på ca 200 kvm plus garage och en klubbkåk... tja låt oss börja där
    De e drömmarna som håller en igång, så dream on :-)

  7. #27
    V.I.B Contributor LaDailles avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Mariefred
    Inlägg
    636
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av westerstroming Visa inlägg
    De e drömmarna som håller en igång, så dream on :-)
    Äähh, bara att göra som norsken som skrev Wordfeud-appen. Skriv en egen app och bli omåttligt rik .

  8. #28
    Har inte gjort nåt idag men jag hade fått däcket monterat så det hämtades med glädje

  9. #29
    Suck, fick avvara bågetid till att svetsa dit en ny flexislang på en gammal katt.... Hur kul är det?? ser jag ut som en jävla bilmek eller??


  10. #30
    V.I.B Contributor LaDailles avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Mariefred
    Inlägg
    636
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av mullemeck Visa inlägg
    Suck, fick avvara bågetid till att svetsa dit en ny flexislang på en gammal katt.... Hur kul är det?? ser jag ut som en jävla bilmek eller??
    Ja, det gör du
    Eeehh, hur ser en bilmek ut förresten? Står det Roy & Roger på overallen??

  11. #31
    Haha, bra fråga.... Castrol keps och blåställ?? Jag är iof ingen vacker syn i garaget :-) flintskallig tatuerad snart 30 åring i fula kläder

  12. #32
    V.I.B Contributor LaDailles avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Mariefred
    Inlägg
    636
    Tackad: 0

    Nä, vem fan är vacker i dessa tider...

  13. #33
    Och vem bryr sig när vi kommer på:-) stans ballaste bågar??

  14. #34
    V.I.B Contributor LaDailles avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Mariefred
    Inlägg
    636
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av mullemeck Visa inlägg
    Och vem bryr sig när vi kommer på:-) stans ballaste bågar??
    party

  15. #35
    Tog ett par öl i garaget ikväll. Va gött att få lite tid till hojen. Lekte lite med ramen. Det blir åt det håll jag vill så det känns skoj. En sak är säker... Måste ha en ny tank eller göra om denna.



    Liten föraning om hur jag vill ha ramen. Lite högre och gooseneck stuk på det hela


  16. #36
    Blir så jäkla impad på sånt här, alla som bygger om och härjar! Själv har jag varken kunskap eller utrymme eller verktyg, så jag lättar på plånboken till andra i stället, men nog fan önskar jag att jag kunde själv! Nån sa "det är bara att försöka, det löser sig" men den tesen stämmer inte på mig Inte när det gäller att få ihop saker iaf! Men kul att se, ska bli skoj att se var denna slutar!

  17. #37
    Ja... Nej... Det är väl kanske inte bara att börja såga om man inte har lite prylar å så. Men faktiskt så löser man mycket med intresse. Man läser och prövar och lär dig på vägen.... Nej nu ska jag försöka masa ut i garaget och få något litet gjort

  18. #38
    Har startat en blogg här så följ och kommentera där!

  19. #39
    V.I.B Contributor LaDailles avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Mariefred
    Inlägg
    636
    Tackad: 0

    Det går inte att kommentera i din blogg
    Har du missat nån inställning? Eller är jag blind?

  20. #40
    Finns det inställningar oxå? Fan va jobbigt..... Är det verkligen bättre med blogg än byggtråd??

Sidan 2 av 19 FörstaFörsta 123412 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Byte munstycken i förgasare..förgasarsmällar??
    Av lpa1965 i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-25, 22:54
  2. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-05-21, 20:28
  3. problem med förgasarsmällar
    Av zeb.lovehell i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 18:29

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •