Sidan 12 av 52 FörstaFörsta ... 2101112131422 ... SistaSista
Resultat 221 till 240 av 1037

Ämne: Humortråden

  1. #221
    En gammal gumma kom gående med två svarta sopsäckar på släp, en i var hand.
    Det var ett litet hål i en av säckarna och en hundralapp föll ut.
    Detta observerades av en poliskonstapel, som hejdade gumman och visade henne sedeln och hålet.
    Tack snälla konstapeln, sa gumman. Hela säcken är full med hundralappar, men tro inte att jag stulit dem. Jag bor precis vid fotbollsplanen och karlarna brukar kissa i min trädgård varje gång det är match. Då står jag där på lur med en rejäl häcksax och säger: 'Hundra kronor, annars klipper jag av den'.
    Det var ingen dum idé, skrattade konstapeln. Är det hundralappar i den andra svarta säcken också?
    Nej, det är ju inte alla som betalar...


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  2. #222
    Hur man vet att det är dags att lägga bilnycklarna på hyllan....



    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  3. #223
    Märta är en liten vilde i sin rullstol, och älskar att fräsa omkring på hemmet. Hon tar kurvor på ett hjul och bottar ur i de långa korridorerna. Men, eftersom hon och övriga på hemmet inte riktigt har alla hästar i stallet, så tolererar de varandras egenheter.
    En dag när Märta drog på längs en korridor, öppnades en dörr och Mats klev ut i korridoren med armen höjd. "STOPP!" sa han med myndig stäm...ma. "Har du körkort för den där?" Märta rotade i sin handväska och fick fram ett chokladpapper och höll upp det. "OK!" sa Mats och Märta drog vidare.
    När hon tog kurvan vid TV-rummet med skrikande däck, dök Gösta upp framför henne och begärde att få se skattekvittot. Märta dök ner i handväskan igen och drog fram ett flaskunderlägg. Gösta nickade slött och sa "Varsågod och kör vidare, damen."
    Märta närmade sig den sista korridoren innan hon kom fram till entrén, uppenbarade sig Folke framför henne iförd inte mer än ett rejält stånd.
    "Åh nej, inte blåsa i alkotesten nu igen!"


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  4. #224

  5. #225

  6. #226

  7. #227

  8. #228
    V.I.B Elexems avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    211
    Tackad: 0
    Bästa IT helpdesk,

    Förra året uppgraderade jag från Flickvän 7.0 till Hustru 1.0.
    Så fort jag hade installerat programmet märkte jag att det började kräva att jag skulle installera Barn 1.1, 1.2 och 1.3.
    Det tog en massa tid och krävde en massa resurser. Det stod det inget om i programspecifikationen.
    Dessutom installerade sig Hustru 1.0 i alla andra program och dyker upp så fort jag startar datorn och övervakar alla mina aktiviteter.

    Gamla program som Pokerafton 10.3, Fyllefest 3.5 och Söndagsfotboll 5.0 fungerar inte längre.
    När jag försöker starta dem får jag felmeddelandet: 'Du har utfört en otillåten aktivitet. Stäng genast ner alla program som inte stöds av Hustru 1.0 !'

    Det är omöjligt att hålla Hustru 1.0 i bakgrunden medan jag Försöker köra några av mina favoritprogram.
    Jag har funderat på att återgå till Flickvän 7.0, men jag kan inte ens avinstallera Hustru 1.0. Kan ni hjälpa mig? Tack på förhand!


    'Frustrerad och förvirrad'


    Svar från Helpdesk,

    Bäste Frustrerad och förvirrad, Problemet du beskriver är mycket vanligt och många klagar över samma sak.
    Orsaken till problemet är ett grundläggande missförstånd. Hustru 1.0 är inte, som många män tror, ett nytto- och underhållningsprogram,
    utan ett operativsystem som är designat för att styra allt.

    Att försöka gå tillbaka till Flickvän 7.0 när Hustru 1.0 är installerat är dömt att misslyckas. Några har försökt med att installera Flickvän 8.0
    eller Hustru 2.0, men det har slutat med att de fått fler problem än vad de hade med Hustru 1.0.

    Vi rekommenderar att du behåller Hustru 1.0 och försöker göra det bästa av situationen, samt att du eventuellt läser hela kapitel 6 i manualen
    'Vanliga programfel'. Datorn kommer att fungera perfekt så länge du tar ansvar för alla systemfel, oavsett vem som har förorsakat dem.
    Det räcker med att du skriver: / FÖRLÅT, så återvänder styrsystemet till normaltillståndet. Hustru 1.0 är ett storartat program som dock kräver ett visst mått av underhåll.

    Du kan försöka med att köpa tilläggsprogram för att öka funktionaliteten. Vi rekommenderar Blommor 2.1, Choklad 5.3 eller i extremfall mjukvarupaketet Päls 2000.

    Vi avråder å det bestämdaste från att installera Älskarinna i kortkort 3.3 eftersom detta program inte stöds av Hustru 1.0 och
    kommer att resultera i att Hustru 1.0 avinstallerar sig själv och därmed avlägsnar 50 % av systemresurserna.
    Älskarinna i kortkort 3.3 kräver själv stora systemresurser, som inte finns kvar efter det att Hustru 1.0 har avinstallerat sig själv.

  9. #229
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Bästkusten
    Inlägg
    338
    Tackad: 0






    Senast redigerat av Wallis den 2011-09-28 klockan 21:28.

  10. #230

  11. #231

  12. #232

  13. #233
    Det var en dvärg som alltid fick skavsår i underlivet när det regnade ute.
    Hon gick till slut till gynekologen. Gynekologen kunde inte se något fel, men bad henne komma tillbaka om det skulle uppstå igen.
    Dvärgen gick hem, men nästa gång det regnade så fick hon skavsår igen. Så hon gick tillbaka till gynekologen.
    Han kollade i hennes underliv och frågade om han fick använda skalpellen lite. Dvärgen sa att det gick bra.
    Efter en stund frågade gynekologen hur det kändes.
    - Jo det känns bättre till vänster.
    - Okej, sa gynekologen och fortsatte.
    När han var klar bad han henne att hoppa ner.
    - Hur känns det nu?
    - Jo det känns jätte bra till höger med. Vad har du gjort?
    - Jag skar av 10cm på dina gummistövlar!!!
    Live to ride, Ride to live.

  14. #234

  15. #235

  16. #236

  17. #237

  18. #238

  19. #239

  20. #240


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


Sidan 12 av 52 FörstaFörsta ... 2101112131422 ... SistaSista

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •