Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Dekorationsbultar

  1. #1

    Dekorationsbultar

    Är på jakt efter det som många tycker är fult men inte alla, dekorationsbult. Har kollat på Bike Line, men är inte det jag letar efter direkt.

    Någon som har några bra tips?!

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	2011-05-12 18.13.40.jpg 
Visningar:	28 
Storlek:	98,7 KB 
Id:	2511

  2. #2
    Hagis
    Guest
    Jag kan tyvärr inte hjälpa dig i din fråga! Jag kan däremot säga som så att smaken är som baken och det är jävligt skönt att bli "vuxen" för då får man bestämma själv vad fan man vill göra med sina pengar Så om du skulle vilja fylla hela hojen med d-bultar så kör hårt!

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Jag kan tyvärr inte hjälpa dig i din fråga! Jag kan däremot säga som så att smaken är som baken och det är jävligt skönt att bli "vuxen" för då får man bestämma själv vad fan man vill göra med sina pengar Så om du skulle vilja fylla hela hojen med d-bultar så kör hårt!
    Så roligt ska vi inte ha! Skulle bara vilja ha en som jag kan fästa min solosadel med.

  4. #4
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7

    Jag köpte en köksknopp i polerat rostfritt på jula för nån tia.
    Satte i en M6-gängad stång(ca30mm) o låste den med röd loctite.
    Den funkade asbra som sadelfäste på förra hojen.
    Sånt tycker jag e roligt, hitta saker o ge dem en ny funktion.

  5. #5
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av Macke Visa inlägg
    Så roligt ska vi inte ha! Skulle bara vilja ha en som jag kan fästa min solosadel med.
    ahhhh men då handler det ju bara om gängorna! Då funkar ju en knopp från jula lika bra! Missförstod frågan, sorry!

  6. #6
    Nja, är nog kanske både och ok. Både gänga och kanske någon schysst dekoration, inte bara en knopp.

  7. #7
    Kommer du enkelt åt underifrån kan du köra vilken M-mutter som, originalgängan är knas.

    Ta en sväng på Biltema, eller nåt annat place med massa junk på samma ställe, du hittar säkert nåt kul!


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Kommer du enkelt åt underifrån kan du köra vilken M-mutter som, originalgängan är knas.

    Ta en sväng på Biltema, eller nåt annat place med massa junk på samma ställe, du hittar säkert nåt kul!
    Mustang skickade med en gänga med sadeln, så jag kanske får hitta på en annan lösning.

  9. #9
    Bauhaus har oxo massa....


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  10. #10
    kan du inte mecka ihop nåt själv? av gamla delar från tex nån loppis eller nåt... blir lite roligare då när man har nåt som ingen annan har.. inte något serieproduserat krafs... och att återanvända gamla saker på sätt dom egentligen inte var tänkta för är alltid kul!

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •