Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 21 till 40 av 45

Ämne: Otroligt ny!

  1. #21
    Borlänge! Inte alls långt från Smebacken Bara att hojta till i sommar om du är ute och åker, är bara några mil emellan och jag gissar att det är en rätt skoj väg att köra, kurvig och fin! Bara jag fixar det där förbannade kortet så ska jag åka arslet av mig så jag kan nog dyka upp lite varstans jag med hehe! Måtte snöhelvetet försvinna fort i vår.

  2. #22
    V.I.B Orxs avatar
    Reg.datum
    Feb 2011
    Ort
    Södra Dalarna
    Inlägg
    236
    Tackad: 0
    Citat Ursprungligen postat av Ozzy Visa inlägg
    Borlänge! Inte alls långt från Smebacken Bara att hojta till i sommar om du är ute och åker, är bara några mil emellan och jag gissar att det är en rätt skoj väg att köra, kurvig och fin! Bara jag fixar det där förbannade kortet så ska jag åka arslet av mig så jag kan nog dyka upp lite varstans jag med hehe! Måtte snöhelvetet försvinna fort i vår.
    Aa den vägen är faktiskt riktigt kul, är från trakten å jag åkte den nästan dagligen i sommras..
    BTW välkommen Charles å Sara!
    Senast redigerat av Orx den 2011-11-07 klockan 10:56.

  3. #23
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av SaraOlsson Visa inlägg
    Också otroligt ny Både vad gäller hoj och detta forum. Vill presentera mig med lite. Är 25 år gammal och bor i GBG så hör gärna av er för körningar i GBG trakten
    Tjena o välkommen till ett sjysst forum! Kolla Fikagrupp Gbg.
    There are no problemsonly solutions

  4. #24
    Citat Ursprungligen postat av Orx Visa inlägg
    Aa den vägen är faktiskt riktigt kul, är från trakten å jag åkte den nästan dagligen i sommras..
    BTW välkommen Charles å Sara!
    Se där ja! Trodde jag var ensam mas här

  5. #25
    V.I.B Orxs avatar
    Reg.datum
    Feb 2011
    Ort
    Södra Dalarna
    Inlägg
    236
    Tackad: 0
    Det värkar tyvärr inte va så många aktiva masar på forumet.. men du är inte ensam

  6. #26
    Smedjebacken brukar man hålla till i även från detta håll! Frugans släkt är därifrån!

  7. #27
    Citat Ursprungligen postat av mullemeck Visa inlägg
    Välkommen och kul med någon som är yngre än jag :-) bara orättvist att du verkar skita pengar haha. Vi lär ju ut och dra till våren!är typ örebroare men flyttade ut till kvarntorp i sommras. Hojta om du behöver hjälp med något så kan jag kanske hjälpa till
    Kvarntorp är ju inte alls långt, det måste vi göra!
    Med tanke på avatare kanske du kan få hjälpa med lite bläck!

  8. #28
    Jag ser rubrikerna redan, "farligt hojåkande forumfolk invaderar Smedjebacken, byborna rasar"

  9. #29
    Charles, nej det är bara 15 min till Örebro....10 med din v-rod :-) så det är bara att hojta om du är i krokarna

    Jasså, du är sugen på att gadda dig? Tyvärr så har jag bara lånat när jag kört och har bara gjort 4 st på någon annan (och mitt högerlår) men han jag lånat av är duktig och billigare än att göra på studio. Kan fråga om han kan hjälpa dig

  10. #30

  11. #31
    V.I.B Orxs avatar
    Reg.datum
    Feb 2011
    Ort
    Södra Dalarna
    Inlägg
    236
    Tackad: 0
    Citat Ursprungligen postat av Charles_ Visa inlägg
    Smedjebacken brukar man hålla till i även från detta håll! Frugans släkt är därifrån!
    Citat Ursprungligen postat av mullemeck Visa inlägg
    Har en polare i Smedjebacken få jag drar dit lite då och då
    Ni får helt enkelt pallra er en hel del till dalarna i vårparty

  12. #32
    Citat Ursprungligen postat av mullemeck Visa inlägg
    Charles, nej det är bara 15 min till Örebro....10 med din v-rod :-) så det är bara att hojta om du är i krokarna

    Jasså, du är sugen på att gadda dig? Tyvärr så har jag bara lånat när jag kört och har bara gjort 4 st på någon annan (och mitt högerlår) men han jag lånat av är duktig och billigare än att göra på studio. Kan fråga om han kan hjälpa dig
    Låter bra, inte riktigt aktuellt just nu! Lite tomt i kassan efter hojköpet! Men i framtiden så ska det på mera!

  13. #33
    Välkommen
    Live to ride, Ride to live.

  14. #34
    Citat Ursprungligen postat av Ozzy Visa inlägg
    Jag ser rubrikerna redan, "farligt hojåkande forumfolk invaderar Smedjebacken, byborna rasar"
    Haha, förövrigt var vi uppe på någon grym stadsfest där uppe i sommras! Dalmasar kan dricka, jag fick sova i hallen!

  15. #35
    I Smedjebacken eller i Blge? Peace&Love kanske?

  16. #36
    Nej i Smedjebacken!

    Var ute på en tur nyss, undra när man härnäst kan åka hoj i november?

  17. #37
    Charles du är ju Örebroare, här var vi ju traditionen med årets sista tur på nyårsafton! Är alltid ett gäng hårda som ger sig ut då. Dock inte jag

  18. #38
    D-mann, oxå örebroare? Kollade din profil och såg att du är svarvare? Vart jobbar du? Är oxå inom branschen :-)

  19. #39
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    23 bast och H-D, KOOLT..

    Hej och välkommen till pengarslösarforumet
    Haha ligger lite i det Flest prylar när man dör vinner i alla fall
    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

  20. #40
    [QUOTE=mullemeck;18964]D-mann, oxå örebroare? Kollade din profil och såg att du är svarvare? Vart jobbar du? Är oxå inom branschen :-)[/QUOT

    Japp! Jobbar på gamla CV och svarvar lokhjul...eller lite grann iaf, är pappaledig på halvtid. Du då?

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •