Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 45

Ämne: Otroligt ny!

  1. #1

    Otroligt ny!

    Tänkte slänga in en hälsning nu när man är ny här!

    Nyligen gått och köpt en Night Rod, med andra pipor och en enorm puts. Börjar bli lite kallt nu på sensommaren men några mil har man avverkat! Ska snart ta och fylla 23 och bor i Örebro, återkom gärna till våren med lite körningar kring Öret.

    /Charles "Jax"

  2. #2
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    VÄLKOMMEN Är det din första hoj? Vad tycker du om det?

  3. #3
    Välkommen! Känns bra med ännu en v-rod man.
    Live to ride, Ride to live.

  4. #4
    23 bast och H-D, KOOLT..

    Hej och välkommen till pengarslösarforumet (man blir bara fattig av att hänga här inne)


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  5. #5
    Ja, det är första hojen! Gått och längtat sen man var 19 så det känns kanon!
    23 år och inte en dag för tidigt, man gick ju och funderade på plastraket när man var runt 18-19, och tacka fan för att man väntade ett tag!

    VRSCDX var det ända rätt för mig, fanns inget annat i huvet på ca 1 år, gissa om sambon var nöjd nu när man köpte en..

  6. #6
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Välkommen till ett sjysst forum! Ja,det gäller ju att göra rätta beslut
    There are no problemsonly solutions

  7. #7
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    RESPEKT ung man !

  8. #8
    Hej o välkommen hit grabben
    Kör lugnt i trafiken!
    Dom går fort dom där hojarnae;
    If I need help I`ll ask you!If you need help call me!!

  9. #9

  10. #10
    Oj vilket välkomnande! Tackar!

  11. #11
    Hagis
    Guest
    Varmt välkommen! Skönt att höra den yngre generationen och att det finns sådan beslutsamhet för vad man ska köra samt att tjejen står bakom dig! RESPEKT

  12. #12
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Välkommen!!
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  13. #13

  14. #14
    Också otroligt ny Både vad gäller hoj och detta forum. Vill presentera mig med lite. Är 25 år gammal och bor i GBG så hör gärna av er för körningar i GBG trakten
    Hos TCC Designs kan du köpa hemsida som är skräddarsydd och sökmotorsoptimerad till Sveriges lägsta priser

  15. #15
    Bättre sent än aldrig, men har nu uppdaterat med lite småkassa bilder i profilen!

  16. #16
    Helt rätt beslut, gissa om microvågskokarna "Jappspiloter" blir grinig när dom blir sket2a, Har själv köpt min första HD i år, har provat plastraketer och supermotard tidigare, men nu har jag hittat rätt, 2011 night rod special! synd bara att det är så förbannat dyrt att custa en hoj, men rekomenderar NO LIMIT CUSTOM, dom har brutala grejer till Rodarna!

  17. #17
    Välkommen och kul med någon som är yngre än jag :-) bara orättvist att du verkar skita pengar haha. Vi lär ju ut och dra till våren!är typ örebroare men flyttade ut till kvarntorp i sommras. Hojta om du behöver hjälp med något så kan jag kanske hjälpa till

  18. #18
    Välkomna, såg en till mitt i! Grymt schysst att ha fixat HD redan vid 23, jag är 36 och har nyss köpt min första. Om du åker uppåt dalarna i sommar så är det bara att pipa till!

  19. #19
    Välkommen in. Går inte att hitta ett bättre ställe om man gillar Harley.

  20. #20
    Ozzy, vart i dalarna Bor du? Har en polare i Smedjebacken få jag drar dit lite då och då

Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •