Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: 15% BadAssChrome USA

  1. #1

    15% BadAssChrome USA



    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  2. #2
    Nykomling
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    hemma
    Inlägg
    24
    Tackad: 0
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Har dom conchos med skulls,önsker å hotta till min hoj så jag blir en Bad Ass,passar 155 15" gislaved frost på min nya FXZR Bad ASS softail hugger scull edition.Tycker ni jag ska ha lila gaffel ben,har dom bra greier på biltema?Hvart kan jag få hanskar utan fingrar,är det cooolt å kapa hanskar fra Biltema,ser dom Rätt ut? När går pride paraden nästa år? Är fransar Coolt på min top bag? Hur fästar jag dubbelsidig tape så jag får fast mina plastick örnar och sculls på naven (har pripps nav tror jag ,ser ut som en stjärna som är skrudd fast med fem skruv).Hva är en Panhead har hört ordet?

  3. #3
    Är du igång igen, den var inte ens kul första gången....jaja..som kvarnstenen sa till dig sist: "Vadå, jag är inte bitter.."

    Försök bidra med något vettig istället. Tiga är guld.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  4. #4
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av 36el Visa inlägg
    Har dom conchos med skulls,önsker å hotta till min hoj så jag blir en Bad Ass,passar 155 15" gislaved frost på min nya FXZR Bad ASS softail hugger scull edition.Tycker ni jag ska ha lila gaffel ben,har dom bra greier på biltema?Hvart kan jag få hanskar utan fingrar,är det cooolt å kapa hanskar fra Biltema,ser dom Rätt ut? När går pride paraden nästa år? Är fransar Coolt på min top bag? Hur fästar jag dubbelsidig tape så jag får fast mina plastick örnar och sculls på naven (har pripps nav tror jag ,ser ut som en stjärna som är skrudd fast med fem skruv).Hva är en Panhead har hört ordet?
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    .
    ..
    .
    .

  5. #5


    36el: Fick du förresten tag i system till din XR-1200?? Eller hade du en FXZR Bad ASS XR-1200? Fanns det system med fransar?

    Kan noen anbefalle meg et bra exhaust system til en XR1200
    Storz sitt sytem kan jeg ikke ha får ikke med meg gutt ungen da jeg må fjerne bakre fothvilerene ,takker så mye for tips,ha en god kveld
    mvh 36el

    Du verkar ju dessutom gilla XR-1200 FXZR fast det inte är en 1954 HD med trähjul och gjutjärnssadel?!?

    Hei er det noen der ute som har en xr1200,prövekjörte en i går det er den kuleste sykkelen jeg har kjört på mange år dro på hjulet i 150 undrer om noen har noen erfaringer med den,tenker kanskje på å kjöpe en.
    mvh 36el

    PS: Du verkar vara en mjukis trots allt.... misstänkte väl det.

    Och du 36el: Ha en god dag, mvh Admin


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  6. #6
    Hagis
    Guest
    Ja nu är det tillrättavisat för andra gången! Mitt råd, skärpning eller lämna oss i fred! Dagis nivån hör inte hemma här!

Liknande ämnen

  1. Köptips från Badasschrome!
    Av admin i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-09-02, 15:10
  2. Varning för BadassChrome
    Av owenil i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-02, 11:21

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •