Visa resultat för omröstning: Bryr du dig om väder o vind?

Antal röster
31. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Ja

    18 58,06%
  • Nej

    13 41,94%
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 28 av 28

Ämne: Harley Vs väder o vind

  1. #21
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Benny Visa inlägg
    Skönt att det finns folk här som är trygga nog i sin manlighet att erkänna att regn tar bort mycket av upplevelsen,
    Väder-macho attityden är inte trovärdig för fem öre, regn är något man får tåla, men det blir bara löjligt att påstå att man skiter i vilket väder det är.
    Hi Benny...Det handlar inte om Väder-macho attityden.. naturligtvis alla föredrar en fin varm solig dag men om du har valt att köra någonstans, kanske en Bike Meet .. vädret skulle inte ändra dina planer..plus de flesta som kör i alla väder använda sin hoj som sitt huvudsakliga transportmedel..Min bil står oanvänd 90% av tiden..används endast i extrema vinter väder eller kanske för att handla.

  2. #22
    Har man bestämt att åka någonstans så åker man i vilket väder som helst.
    Men om man har tänkt att ta en nöjestur och det börjar regna så blir iallafall jag hemma.

  3. #23
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vinslöv, Sweden
    Inlägg
    495
    Tackad: 0

    Jo visst kör vi trotts att det regnar, de soliga dagarna räcker inte till att mätta behovet , och Bikerbandits förklaring stämmer rätt bra ( Bikerbandit och jag var en av de få en regnig tordag i Tydinge för ett par veckor sedan.
    Är bara lite allergisk mot klämmkäcka; "det finns inget dåligt väder det finns bara dåliga kläder" och liknande smörja som lågstadie-lärinnorna försökte hävda, fast de inte menade det.

  4. #24
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av Benny Visa inlägg
    Är bara lite allergisk mot klämmkäcka; "det finns inget dåligt väder det finns bara dåliga kläder" och liknande smörja som lågstadie-lärinnorna försökte hävda, fast de inte menade det.
    Jo fast då är det nog dags att släppa det traumatiska du upplevde i lågstadiet! För jag tror ärligt inte att folk här skriver något dom inte kan stå bakom

  5. #25
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vinslöv, Sweden
    Inlägg
    495
    Tackad: 0

    ok Hagis, jag ger mig..

  6. #26
    Hagis
    Guest
    Benny, det ska man aldrig göra! Dock står jag för min egen talan och kände mig lite träffad av lågstadie lärarna Men respekt

  7. #27
    ...eller att man får kramp av att bada precis efter maten..... fan vad man gick på lätta när man var liten....


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  8. #28
    Hagis
    Guest
    sant

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •