Visa resultat för omröstning: Vilket betyg ger du Västervik / Hojrock 2011 ? (5=högst)

Antal röster
16. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • 5

    0 0%
  • 4

    2 12,50%
  • 3

    6 37,50%
  • 2

    5 31,25%
  • 1

    3 18,75%
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 45 av 45

Ämne: MC-Dagarna Västervik 28-31 Juli 2011 ???

  1. #41
    Ser bra ut mannen! Funkar såläng! Ska kolla runt om det finns nån gratisblogg-addon


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  2. #42
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Ser bra ut mannen! Funkar såläng! Ska kolla runt om det finns nån gratisblogg-addon
    Ta den tid du behöver och lite till, jag har absolut inte någon brådska! Börjar jobba i morgon igen så....

  3. #43
    Ja fy fasen vad det regnade på lördagen. en annan ska inte klaga som slapp att bo i tält.
    Men kommer jag att gå på Hoj rock nästa år? Nej med stor säkerhet inte.
    Mässområdet var mer eller mindre värdelöst!
    En liten kul grej var polaren soom kom tvåa i amerikanska klassen i utställningstävlingen, vann 1 år prem på MC nytt. Vilken wow känsla

  4. #44
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av tolfan Visa inlägg
    En liten kul grej var polaren soom kom tvåa i amerikanska klassen i utställningstävlingen, vann 1 år prem på MC nytt. Vilken wow känsla
    Härligt, skönt med en vinst kan jag tänka mig!
    Nä nästa år är vi med osäkra på, nya arrangörer osv. Tyckte det var en del saker redan i år som var si så där, överfulla och otömda bajamajor bla.

  5. #45
    Var där i år igen, dock var inte väder gudarna riktigt med oss. Det jag saknar på denna träffen är lite mer action på dagarna. Allt händer kvälls tid.
    Men men man åker ju dit för att umgås med biker vänner. Kvaliteten på artisterna har blivit mycket bättre de senaste åren. Dock är det fortfarande mycket som saknas.

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •