Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Köptips från Badasschrome!

  1. #1

    Köptips från Badasschrome!

    Derbycover Skull! 44,96$ HD-Original

    http://secure.campaigner.com/Campaig...W--9OF3-njkUq0

    BILLIGT och slinker troligtvis genom tullen!



    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  2. #2
    Beställde prylar(harley original) för en vecka sedan från Badasschrome. Orderbekräftelse kom blixtfort å stålarna från Pay Pal gick iväg, men sen har det inte hänt något mer... ordern behandlas fortfarande står det när man loggar in. Googlade lite på Badasschrome å det va ju inte så kul. Brukar tydligen köra med olika namn namn på bla Ebay. Har mailat firman samt lyckades få tag i en mailadress till en av ägarna men det e autosvar på båda. Pay Pal har nån form av återbetalningsskydd men man ska vänta i 45 dagar innan det händer något. Ska ju inte måla fan på väggen än men det känns inte som det kommer gå väl...

    Någon som har erfarenhet av köp sista året från Baddasschrome?

  3. #3
    V.I.B Contributor
    zeb.lovehells avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    222
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av Ragnar rekyl Visa inlägg
    Beställde prylar(harley original) för en vecka sedan från Badasschrome. Orderbekräftelse kom blixtfort å stålarna från Pay Pal gick iväg, men sen har det inte hänt något mer... ordern behandlas fortfarande står det när man loggar in. Googlade lite på Badasschrome å det va ju inte så kul. Brukar tydligen köra med olika namn namn på bla Ebay. Har mailat firman samt lyckades få tag i en mailadress till en av ägarna men det e autosvar på båda. Pay Pal har nån form av återbetalningsskydd men man ska vänta i 45 dagar innan det händer något. Ska ju inte måla fan på väggen än men det känns inte som det kommer gå väl...

    Någon som har erfarenhet av köp sista året från Baddasschrome?

    Jag har köpt en hel del av dom o det har inte varit några problem . Om jag inte minns fel så tog det runt tre veckor innan jag fick delarna. Det längst jag har fått vänta på saker från ebay är över en månad
    Zeb Lovehell

  4. #4
    Du kan nog vara lugn. De precis som många andra HD-ÅF i USA har inte ALLT på hyllan utan måste ta hem från HDUSA, och detta kan ta tid.
    Jag betalade, 2 veckor senare kom Tracking ID. Så delarna kommer närsomhelst.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  5. #5
    Låter bra. Lite synd att dom inte kan informera om det när man loggar in. E lite tråkigt när man har tagit med beställning från polare oxå å man inte vet ifall/när det kommer.
    Hoppas det funkar och det som står om Badasschrome på nätet bara e vanligt strul å missförstånd. Dom har ju mkt bra prylar och tänkt beställa mer om allt blir väl.
    Blev lite mer förhoppningsfull nu.

  6. #6
    Precis dreglat i kartongen från Badasschrome. Satan va gött! Kommer bli en mysig fredagkväll med bärs å mek.
    Blir ny beställning därifrån snart igen.
    Fridens!

  7. #7
    Bra, frågan är hur länge de skickar utanför US.... jag vågar inte fråga...


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  8. #8
    Är nog lika bra att passa på å beställa. Höftade av lite priser nyss gentemot svenska sajter. Bla den i norr å den i söder :sneakiness:
    Blir ca 60% billigare och då e alla avgifter inräknade.
    Blir väl ny beställning i helgen när bärsen skruvat till...

  9. #9
    Jag köpte prylar den 22 juli, som de hävdar skickades 29 juli. Men enligt trackingen på USPS ligger prylarna kvar i Italien sedan 6 augusti. Försökt åtta gånger att kontakta företaget men de svarar aldrig på mejl.

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av owenil Visa inlägg
    Jag köpte prylar den 22 juli, som de hävdar skickades 29 juli. Men enligt trackingen på USPS ligger prylarna kvar i Italien sedan 6 augusti. Försökt åtta gånger att kontakta företaget men de svarar aldrig på mejl.
    Jag har skickat dej ett pm.

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •