Visa resultat för omröstning: Skulle du/ni komma på denna träff om den hölls i stockholms trakten?

Antal röster
90. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Givetvis

    79 87,78%
  • Kan inte

    11 12,22%
Sidan 3 av 11 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 41 till 60 av 205

Ämne: harleyforum.se träff

  1. #41
    Hagis
    Guest
    haha dom andra 98% är väll ute och åker av sig dom sista veckorna av denna säsong, som sagt det kommer in fler o fler som engagerar sig i trådarna ju längre hösten går! Så i stället för att efterlysa folket som förmodligen ändå inte är på forumet just nu så kan vi väll vända focus och diskutera lite om vad vi övriga vill få ut av denna framtida träff!

    Jag och Janne tar gärna del av era önskemål, sen kommer vi inte kunna göra alla nöjda men då har vi i alla fall fått höra vad Ni vill och inte vill!

  2. #42
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av jale Visa inlägg
    Kan ju kanske bero på att de flesta av forumåkarna är datoråkare som mest sitter vid datorn och kör och inte kör så mycket i verkligheten ???, ja, inte vet jag ... själv så kör jag cirka 800 - 900 mil per år ... och har åkt hoj i mer än 40 år nu så på ålderns höst kan man unna sig lite datatrams ... hehe ... men alla andra 98 % som inte svarar på en seriös förfrågan om träff - vad sysslar ni med ?
    Kan ju vara så vilket vi inte får hoppas. Har själv kört nästan 400mil i år men är ju bara hemma knappt 2veckor per månad pga jobbet
    There are no problemsonly solutions

  3. #43
    V.I.B
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Kungliga Åsen Hägersten
    Inlägg
    211
    Tackad: 0
    Wow, vilket drag i tråden ikväll.
    Får hålla med er tidigare talare.

    Vakna till nu alla som kan tänka sig att deltaga så ser vi till att fixa nåt kul.
    http://avatars.ibsrv.net/ibsrv/res/src:<a href=http://www.hdforums.com/get/forum/image.php?u=50077&type=sigpic&dateline=1218153804 target=_blank>http://www.hdforums.com/get/forum/im...ine=1218153804</a>
    Fet Bob 08 med lite krimskrams. Fulreflexen på bilden är borta och baklampan bytt

  4. #44
    V.I.B Skuggans avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    194
    Tackad: 0

    Grymt bra förslag och idé!

    Nu är det ju klart lätt för mig som bor i Stockholm men jag hade nog åkt varstans för detta, skitskoj och få ett ansikte på folk på forumet. Eh just ja, jag kommer!

  5. #45
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Jag försöker bygga upp skapa en aktiv grupp här nere med hojkörning och fikaträffar annars skulle det inte finnas några medlemmar från söder till forumet träff. Det är svårt att få folk ut i slutet av säsongen men har fått en bra start

  6. #46
    jo ... det är nog som xbones skriver att jobbet tar mycket tid ... men det är ju en förutsättning för att kunna göra allt annat roligt så man får väl ta det onda med det goda ...
    "att jobba är ett nödvändigt ont"

  7. #47
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av jale Visa inlägg
    jo ... det är nog som xbones skriver att jobbet tar mycket tid ... men det är ju en förutsättning för att kunna göra allt annat roligt så man får väl ta det onda med det goda ...
    "att jobba är ett nödvändigt ont"
    Det är sant som sagt Jale
    There are no problemsonly solutions

  8. #48
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Jag försöker bygga upp skapa en aktiv grupp här nere med hojkörning och fikaträffar annars skulle det inte finnas några medlemmar från söder till forumet träff. Det är svårt att få folk ut i slutet av säsongen men har fått en bra start
    Tjena Bandit! Vi har fått igång en fikagrupp i Gbg också nu.Har inte träffat dom själv ännu pga semestrar o så. Men hoppas att vi hinner med några fikakörningar innan vintern så vi kan peppa varandra till Forum Träff samt ragga nya medlemmar.
    There are no problemsonly solutions

  9. #49
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Som de säger i England..*From small acorns great oaks grow.*....det är bara en början och jag hoppas att hålla den levande genom vintern... om inte någon annan vill prova ?? Om det finns tillräckligt intresserade och aktiva medlemmar i grupperna skulle vara häftigt att möta upp med varandra någon gång

  10. #50
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Som de säger i England..*From small acorns great oaks grow.*....det är bara en början och jag hoppas att hålla den levande genom vintern... om inte någon annan vill prova ?? Om det finns tillräckligt intresserade och aktiva medlemmar i grupperna skulle vara häftigt att möta upp med varandra någon gång
    Samma här! Jag startade Fikagrupp Gbg men insåg direkt att jag inte är den optimala dragaren eftersom jag resejobbar och har begränsade datakunskaper heheh så jag överlät det till en annan. Men försöker ju att få till fikakörningar när jag är hemma och hålla liv i gruppen som alla andra förhoppningsvis gör och utveckla detta! Synd bara att vi kom igång så sent på säsongen.
    There are no problemsonly solutions

  11. #51
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Jag är inte Boss/Road Captain/President eller något annat,jag gillar bara kör Harley .. datorkunskaper ? jag heller Bara att få det igång och få en fast månatlig träff .. killarna kan hålla kontakten genom gruppen i forumet och sätta i sina egna förslag på när och var de vill köra eller fika

  12. #52
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Fast månadsträff är ju en god ide!
    There are no problemsonly solutions

  13. #53
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Forumet är en sak ... men en aktiv grupp är en annan .. det är dessa grupper som skulle bli den stora andelen killar / tjejer som deltar i ett forum träff ...inte de i cybervärlden :watermelon:

  14. #54
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Fast månadsträff är ju en god ide!
    Jag väntar tills det är några fler som kommer till gruppen sedan föreslå en fixed månadsträff därefter hålla till det så alla vet

  15. #55
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Forumet är en sak ... men en aktiv grupp är en annan .. det är dessa grupper som skulle bli den stora andelen killar / tjejer som deltar i ett forum träff ...inte de i cybervärlden :watermelon:
    Med datakunskaper menade jag att det behövs i gruppen för att lägga in bilder från körningar med mera.
    There are no problemsonly solutions

  16. #56
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    ahaa! ok..Jag använder bara min mobiltelefon för att ta bilder..i alla fall grupp medlemmar kan lägga till sina egna bilder till de grupp albumet

  17. #57
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    ahaa! ok..Jag använder bara min mobiltelefon för att ta bilder..i alla fall grupp medlemmar kan lägga till sina egna bilder till de grupp albumet
    Heheh,jag kan ju fan inte föra över från mobil till datan ens
    There are no problemsonly solutions

  18. #58
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Bluetooth ??

  19. #59
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Bluetooth ??
    Blue What? Skojar bara. Frugan kan det där så hon fixar det
    There are no problemsonly solutions

  20. #60
    Låter Nice med en träff!
    Senast redigerat av Lappen den 2011-08-27 klockan 01:06.

Sidan 3 av 11 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Klagomuren på harleyforum.se
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2011-09-08, 21:33
  2. Ny på harleyforum
    Av janne 06 i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-08-18, 10:48
  3. Har du harleyforum.se på jobbet?
    Av admin i forum Omröstningstrådar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-08-14, 20:13
  4. FaceBook + harleyforum.se
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-05-06, 23:19
  5. Kul med nytt BRA harleyforum
    Av Henrik Forslund i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2011-03-10, 10:24

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •