Visa resultat för omröstning: Vilken logo, trycket var och ev. presentshop (flerval och anonymt)

Antal röster
84. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Logo "Skull"

    31 36,90%
  • Logo "Crown"

    52 61,90%
  • Trycket på ryggen

    64 76,19%
  • Trycket på bröstet

    35 41,67%
  • Presentbutik JA

    50 59,52%
  • Presentbutik NEJ

    6 7,14%
Flervalsomröstning.
Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista
Resultat 61 till 80 av 87

Ämne: Harleyforum.se LOGGA för T-Shirt, Klistermärken m.m

  1. #61
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Ookidooki Hagis Kolla märket Tracker. Bra kvalisort.
    Senast redigerat av xbones den 2011-09-30 klockan 21:19.
    There are no problemsonly solutions

  2. #62
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Bästkusten
    Inlägg
    338
    Tackad: 0
    aha a nä det var inte min tanke att folk skulle skicka tröjjor till dig, Utan att ni köppte ok tröjjor te normalpris.
    Annars får man kan man väll göra så att man får köpa trycket så kan man sätta det på va fan man vill =)

  3. #63
    Hagis
    Guest
    Nja, detta materialet som vi trycker med är inget man direkt stryker på! Det är ett stretch print, så hur mycket du än drar i skiten så spricker det inte utan återgår till sin ursprungliga form!
    Men jag vet att när jag fixade kläder till en annan klubb så fick vi betala mindre än 500 kr per styck och det är exakt samma tryck som på forum tröjorna, med en skillnad! Det var då 4 färgs tryck och vi har idag bara 2 färgs tryck! Så jag försöker hitta en tröja med bra kvalitet som ligger på 200-250 kr + tryck!

    Men då köpte vi kläderna via spreadshirt.se vilket vart något dyrare än det pris vi kan få om vi köper via tryckeriet Jag ska kolla upp allt på måndag, innan dess vet jag lika mycket som er andra!

  4. #64
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Bästkusten
    Inlägg
    338
    Tackad: 0
    De är ju perfekt med sådant tryck, Då tror jag de flesta håller med om att det kan få kosta en 50 lapp extra eller vad det kan bli.

  5. #65
    V.I.B Skuggans avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    194
    Tackad: 0

    Hellre pröjsa lite mer för bra kvalle på tröjor och tryck än något skräp, vi pratar ju inte om att köpa en ny garderob utan en två tröjer.

  6. #66
    Hagis
    Guest
    Oroa er inte! Det jag säger är att kan jag få en tröja för 250 kr som är lika bra i kvaliten som en för 350 kr så ja...

    Ni har inget att oroa er för! Det är som sagt bara jag som inte haft tid att forska i frågan sista tiden!

  7. #67
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Harley collegetröjorna kostar ju 6-700 o det är ju inte avskräckande! Var o annan har väl köpt sånna?
    There are no problemsonly solutions

  8. #68
    Bra där Hagis... Låter som tröjorna inte bara kommer se jävligt snygga ut (hihi, själv är bäst dräng!) men att kvalitén också blir där efter.

  9. #69
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 129
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Harley collegetröjorna kostar ju 6-700 o det är ju inte avskräckande! Var o annan har väl köpt sånna?
    Rent vansinne egentligen,varför ska vi betala så mkt för en tröja som gör reklam åt HD,dessutom kanske nåt mer dealer tryck på tröjan ??
    Tröjorna borde vara mycket billigare med tanke på reklamen.(obs,menar HD,s kläder nu)

  10. #70
    Hagis
    Guest
    Noyen, ingen fara

    Jag kan meddela att jag tagit kontakt med ett nytt tryckeri idag! Det ser väldigt lovande ut att tröjorna kommer inom en väldigt väldigt snar framtid! Det är den information jag kan förmedla idag, jag hoppas på mer information under dom kommande dagarna så tills dess ska vi lägga energi på att lösa hur ni ska kunna köpa kläderna! Men det är så gott som redan klart, bara detaljerna kvar

    Tack för att ni visat tålamod

  11. #71
    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    Rent vansinne egentligen,varför ska vi betala så mkt för en tröja som gör reklam åt HD,dessutom kanske nåt mer dealer tryck på tröjan ??
    Tröjorna borde vara mycket billigare med tanke på reklamen.(obs,menar HD,s kläder nu)
    Håller med dig absolut !
    HD har massor med fina tröjor etc etc men alltid med dealerns tryck på - alltså borde vi få betalt för att bära deras reklam !?, eller ?
    Tycket att detta var hur snurrigt som helst när jag för mer än 10 år sedan återupptäckte mc världen och HD ...

    ... och forum tröjorna, dekaler etc .... tja, det krävs ju massvis med ideellt arbete att ta fram detta .... kul om det sker men nu har det ju gått l..å..n..g.. tid sedan denna tråd skapades - så det blir kanske inget ? ... som så vanligt - mycket snack och lite verkstad ... eller ?
    OBS - MVH !

  12. #72
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Harley collegetröjorna kostar ju 6-700 o det är ju inte avskräckande! Var o annan har väl köpt sånna?
    Nope inga HD kläder alls, i just ride the bike
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  13. #73
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Citat Ursprungligen postat av jale Visa inlägg
    OBS - MVH !
    Hahaha tyken men trevlig

    Göteborgare möjligtvis?
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  14. #74
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av jale Visa inlägg
    ... och forum tröjorna, dekaler etc .... tja, det krävs ju massvis med ideellt arbete att ta fram detta .... kul om det sker men nu har det ju gått l..å..n..g.. tid sedan denna tråd skapades - så det blir kanske inget ? ... som så vanligt - mycket snack och lite verkstad ... eller ?
    OBS - MVH !
    Någon som vaknat på fel sida? Läste du vad jag skrev något inlägg ovanför?

  15. #75
    Sorry

  16. #76
    Hagis
    Guest
    lugnt

  17. #77
    Näää jag e inte grinig.....
    Men dödskallen ser ut som en fluga med hjälm och den andra som gamla Televerkets logga, eller Beckham.
    Så det blir ingen!!! Men som sagt, jag är ju ingen grinig person, så om jag skulle bli tvungen att välja
    Då skulle jag gå runt med kronan å tänka Victoria Beckham/Harley....dyyrt, coolt o fiint!
    Lycka till

  18. #78
    Hagis
    Guest
    Oj det där kändes som en gammal diskussion! Trycket är redan bestämt anna!

  19. #79
    Haggis: jag vet, men kunde inte låta bli att tycka lite....ni e jätte duktiga!

  20. #80
    Haha...HaGGis ... är det en söt manlig version av en kvinlig HAGGA!?


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Tygmärken
    Av bloppa i forum Köpes
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2016-07-17, 20:57
  2. Klagomuren på harleyforum.se
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2011-09-08, 21:33
  3. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-08-11, 14:59
  4. FaceBook + harleyforum.se
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-05-06, 23:19
  5. harleyforum.se på FaceBook....
    Av admin i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-07, 20:25

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •