Resultat 1 till 16 av 16

Ämne: 10% RABATT FÖR HARLEYFORUMS MEDLEMMAR PÅ ODD CONCEPT

  1. #1

    10% RABATT FÖR HARLEYFORUMS MEDLEMMAR PÅ ODD CONCEPT

    Hej!

    Vi ger alla medlemmar på Harleyforum 10% rabatt på alla våra produkter i webshopen!

    WWW.ODDCONCEPT.SE

    Vi tillverkar custom delar till Harley-Davidson och alla våra produkter produceras i Sverige och det är vi jäkligt stolta över!

    Skriv forum16 när du ska checka ut i webshopen så sänks priset med 10%

    Vi skickar givetvis fraktfritt inom Sverige.

    Välkomna!

    , Odd Concept

  2. Följande användare tackar ODD CONCEPT SWEDEN för detta inlägg:

    Sedition (2016-04-13)

  3. #2
    Tackar, trevligt med rabatt

    Tyvärr funkar hemsidan dåligt på min telefon med Android, "accessories" hamnar för högt i fönstret och går inte att klicka på.

  4. #3
    Tjenare!

    Jag har haft lite strul med att få till förstasidan på just telefoner, dator funkar fint! Men nu är problemet löst även på telefoner så in och kika!

  5. #4
    Ingår kortare tändkablar till flytt-kitet? Annars kanske det vore en bra ide att erbjuda som tillval?

    I övrigt, skitkul initiativ, önskar er all lycka!

  6. Följande användare tackar Martin för detta inlägg:

    Henrik Forslund (2016-04-13)

  7. #5
    Det är såklart en bra ide Martin! I dagsläget har jag tyvärr inte det på sidan. Har inte hittat några som jag känner för 100%, har du några bra tips på korta kablar så dela gärna med dig så ska jag kika ifall jag inte kan köpa in det och sälja det separat i shopen!

    /Calle

  8. #6
    Stöd ett annat gbg-företag och kör Accel från Nostalgia? Finns annars en uppsjö av tillverkare, allt från superbilligt till dyrt. Magnecor sägs vara riktigt bra skit, men om det verkligen är värt pengarna är en annan fråga. Kanske värt att skicka en förfrågan? http://www.magnecor.co.uk

  9. #7
    Om man får önska en produkt skulle jag vilja se nån slags fästen så man kan montera en bensintank med "tabbar" på Sportster 04 och nyare utan att behöva svetsa i ramen.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	tank.jpg 
Visningar:	142 
Storlek:	29,2 KB 
Id:	18056
    Senast redigerat av KingCobra_HD den 2016-04-14 klockan 09:54.

  10. #8
    V.I.B burningheads avatar
    Reg.datum
    Oct 2014
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    44
    Tackad: 13
    Snygga produkter och bra initiativ...

  11. #9
    Ja Accel känner jag ju till, tack för de tipsen Martin!

    King_cobra alltid bra med lite input! Vi får väl se vilka produkter som kommer härnäst.

    Burninghead Tack! alltid kul med positiv kritik

  12. #10
    Ser att du säljer via harleybutiken. Köpte precis ditt coil relocation kit samt tändkablar. Hade du haft kablar på din sida hade jag beställt direkt därifrån.
    /E
    Harley Davidson: The most efficient way to convert gasoline into noise, without the side effects of horsepower

  13. #11
    Revolve: Kul att du väljer våra produkter! Tändkablar är på ingång. Skicka gärna en bild när det är monterat till carljohan@oddconcept.se och ditt nick på instagram så postar jag gärna om ok?

  14. Följande användare tackar ODD CONCEPT SWEDEN för detta inlägg:

    revolve (2016-04-17)

  15. #12
    Citat Ursprungligen postat av ODD CONCEPT SWEDEN Visa inlägg
    Revolve: Kul att du väljer våra produkter! Tändkablar är på ingång. Skicka gärna en bild när det är monterat till carljohan@oddconcept.se och ditt nick på instagram så postar jag gärna om ok?
    Hade ändå hela kittet med tändspole och tändning nedrivet så kändes ovärt att inte flytta på prylarna nu Dock 1000 kr fattigare
    Harley Davidson: The most efficient way to convert gasoline into noise, without the side effects of horsepower

  16. #13
    Citat Ursprungligen postat av ODD CONCEPT SWEDEN Visa inlägg
    Revolve: Kul att du väljer våra produkter! Tändkablar är på ingång. Skicka gärna en bild när det är monterat till carljohan@oddconcept.se och ditt nick på instagram så postar jag gärna om ok?
    Jag lägger också en beställning så snart tändkablar är på plats! Vad blev det förresten för märke?

  17. #14
    Revolve: Jag tycker personligen att det är jäkligt läckert att att flytta Coil&Key så att man får lite luft mellan gaffel och cylindrarna. Har man dessutom loss grejerna så är det ju lika bra!

    Martin: Kul! Jag snackade lite med killarna på W&W Cycles i Tyskland och de rekommenderade tändkablarna från Taylor. Tydligen ett gammalt hederligt företag med bra kvalitet som är deras storsäljare. Jag kommer antagligen bara ta in svarta till en början för jag tycker att dem är snyggast. Framöver köper jag nog kabel på rulle och sätter ihop dem själv i lite olika färger.

  18. #15
    Till er som undrade om tändkablar till Coil&key flyttet, kollade in Taylors kablar idag och kände att det fanns mer att önska där så jag gjorde en beställning hos Accel istället och beställde kabel på rulle och så sätter jag ihop rätt längd själv istället. Bra tryck i grejerna verkar det vara varje fall! Deras svarta spiral-core 300+ på 8,8mm ska tydligen vara 300% starkare och vara gjorda för racing, så det tyckte jag lät bra! Kommer även att finnas i gult också. Gjorde beställningen idag så håll utkik på sidan så kommer de snart.

  19. Följande användare tackar ODD CONCEPT SWEDEN för detta inlägg:

    burninghead (2016-04-18)

  20. #16
    Nu finns tändkablar till Coil & Key flytt 07 - up! Kablar för 95 - 03 är på G.

Liknande ämnen

  1. 20% rabatt hos Mekonomen 27/3
    Av Kling i forum Off Topic
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-03-26, 15:32
  2. Artikel: Harleyforums nyhetsbrev #1!
    Av admin i forum Artiklar från ForumBladet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-11-13, 16:52
  3. Köptips Derbycover H-D, 25% rabatt
    Av admin i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-30, 07:38
  4. Artikel: Harleyforums nya framsida!
    Av admin i forum Artiklar från ForumBladet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-17, 12:15

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •