Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Långfärdshoj

  1. #1

    Långfärdshoj

    Tänkte vända mig till er expertis då jag till sommarn troligtvis kommer ändra min livssituation en aning.. Jobbar i Norge och jobbar där skift av olika slag vissa perioder 7dagar på 7dagar av och ibland 14+14, 12+9 12+16 allt beroende på projekt.. Tidigar har vi vart ett gäng från samma stad som jobbat ihop och därmed kört varannan gång men nu har jag planer på att byta inrikting och kommer således bli själv, fortf liknande skiftgång men alltså ingen att dela körningen med. Min tanke är då att skaffa en hoj till, en som det inte är några större problem att ta till jobbet (allt från 15-60mil) vad rekommenderar ni som "långfärds"hoj? Gärna så gammal det går utan att det blir allt för gammalt vill gärna undvika för mycket elektronik som larm och insprutning och dyliga påfund som jag inte kan skruva med själv.. Sen förstår jag ändå att wlc'n blir lite tuff att köra sånna turer med, iaf om jag ska komma till rätt skift..

    Skickat från min D6603 via Tapatalk

  2. #2
    Heritage EVO med ruta o värmehandtag

  3. #3
    Lutar åt att få tag på en electra shovel.. Men om man bortser från behovet av att jag vill köra old school. Hur vore en v-rod att åka långt med?

    Skickat från min D6603 via Tapatalk

  4. #4
    Googla road rod!

    Skickat från min GT-I9195I via Tapatalk

  5. #5
    Haha en xkjell.. Nee då blir jag hellre blöt

    Skickat från min D6603 via Tapatalk

  6. #6
    20" över stelbenschopper med shovel eller nyare knota

  7. The Following 2 Users Say Thank You to stroker49 For This Useful Post:

    hasse diesel (2016-01-24), Y62 (2016-01-23)

Liknande ämnen

  1. Stor vindruta till V-rod (långfärdruta)
    Av Laine_HD i forum Säljes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-07-03, 09:13

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •