Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 28 av 28

Ämne: Färsk på mc

  1. #21
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Låter som en bra plan! Jag gillar som de gör på bla Forty-Eight. Man låter allt plåt på hojen vara svart (skärmar, sidokåpor), endast tanken i en ball färg! Det rockar.

    Håller med fullständigt. Svart är snyggt!

  2. #22

  3. #23
    Grattis till kortet och välkommen

  4. #24
    V.I.B mellqvists avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    114
    Tackad: 0
    Ja 48'an är sjysst faktiskt, något åt det hållet kommer det nog bli, fast en risig lack, gillar när det ser lite risigt ut.

    Var ute och körde 15mil idag, första riktiga turen på egen hand, så jävla nice! Runt lite i Malmö, sen ut på landet. 101'an till min gamla folkhögskola i Östra Grevie, sen vidare genom Anderslöv och till sist så stannade jag och hälsade på gamla kollegor på mitt förra jobb i Skurup.

    Lite småkyligt om knäna, annars var det nice som fan! Världens bästa känsla att äntligen få köra vart man vill, när man vill, utan att behöva ha med sig sin handledare eller ha en körlärare som skriker på en.

    FETT!

  5. #25
    V.I.B - Vinnare BOTM Feb 2012 ElMilagro.s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Shitlake.
    Inlägg
    438
    Tackad: 0

    Grattis o Välkommen! Fräsig hoj!
    Bobber 883 -06

  6. #26
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    En gubbe till så är vi 1200! Eller gumma
    There are no problemsonly solutions

  7. #27
    Känns som det där är rätt enkelt att bygga, då fästet för mätare är snarlikt i alla fall på min hoj.

    Men en tanke som slog mig, när man monterar på cyllen är det inte risk för att mätaren går sönder pga av vibrationer?

    BTW välkommen till sjukt trevliga och hjälpsamma människor.

  8. #28
    V.I.B mellqvists avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    114
    Tackad: 0
    Hah, bra start på den här dagen.. Rullat ut hojen på gatan, lite sen till jobbet och precis när jag ska köra iväg så går vajern till gasen av... Inte hela världen, men rätt störigt ändå. Får ta en sväng förbi Bikeline imorgon och köpa nytt, hade ändå tänkt göra det i vinter. Stålomspunnet!

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •