Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Problem framflyttade fotreglage

  1. #1

    Problem framflyttade fotreglage

    Hej! Vet inte om detta kanske är mitt första inlägg här? Har hur som helst läst ganska mkt på forat, o det verkar va ett mkt trevligt forum med massor av kunskap!!! Hoppas härmed på hjälp... Har en fatboy 2011 som jag ska montera fotpinnar på istället för plattor , har köpt ett kit från bike line med 2" framflytt då jag har långa ben.. Funderingarna= hur fäster jag orginal stödben o givare? Finns ju inget som liknar orginal på det nya systemet. Sen lurar jag på om jag måste ha distanser bakom växelväljar plattan mot hojen för o inte ta i ramen, för växelväljaren ska väl va ganska långt fram? Nu( bild) så är den emot ramen han som Sålde grejerna sa att det var denna pinnen jag skulle ha men känns som det saknas ca 4 cm ändå? Nån som har gjort detta förr? Nu ska jag suga i mig en pilsner o kolla vad som felar på höger sida 😹. //Adam

    - - - Uppdaterad - - -

    Bilder...

  2. #2
    Verkar funka dåligt med bilderna, och innan nån annan än jag idiotförklarar mig så gör jag det själv angående växelväljar problemet. Tittar man på grejerna inser man snart att det går o flytta reglaget på axeln😂😴 kvarstår problemet med fotstödet... Det finns 4 hål i nya plattan gängade, kan det finnas eftermarknadstöd som passar där som jag bommat?

    /adam

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-01-29, 04:26
  2. Framflyttade fotpinnar, trams! :)
    Av Lasse.S i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 88
    Senaste inlägg: 2012-12-09, 17:26
  3. framflyttade fotreglage till street rod
    Av Kvisten i forum Harley-Davidson VRSC
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-10-15, 18:37
  4. Framflyttade fotpinnar billet
    Av admin i forum Säljes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-09-21, 14:56
  5. Framflyttade fotpinnar Dyna, från mids.
    Av admin i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-09-29, 09:36

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •