Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: V&H Short Shots eller andra pipor till Sporre

  1. #1
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19

    V&H Short Shots eller andra pipor till Sporre

    Vill ha tag i nytt system till min Sporre, Short Shots eller nåt annat helsystem. Ska passa en 08:a
    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

  2. #2
    tjenare kompis ! Har ett vance and hines short shots på hojjen..hade tänkt byta system nu till sässongen är det tänkt. Om du är intresserad o kan vänta tills jag bytt såklart. Har även ett 16 aphäng som jag ska byta innan sässongen om det är av intresse.

  3. #3
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Citat Ursprungligen postat av husfar Visa inlägg
    tjenare kompis ! Har ett vance and hines short shots på hojjen..hade tänkt byta system nu till sässongen är det tänkt. Om du är intresserad o kan vänta tills jag bytt såklart. Har även ett 16 aphäng som jag ska byta innan sässongen om det är av intresse.
    Kör också en Nightster 08 Hur kommer det sig du ska byta? Är du inte nöjd med V&H? Kör med ort pipor nu med v&H slip-ons. Hört Short Shotsen och tycker ljudet i dem var lite roligare än det jag har nu
    16 tum, är inte det riktigt högt? Pallar man längre turer?

  4. #4
    jag är 173 kort ...dem når mig till axlarna om jag sitter i rak ställning så njae...haft 12 o 14 apor innan....16 passade bättre och är bekvämt enligt mig då men det passar inte min typ av körning

    - - - Uppdaterad - - -

    Jo...klart jag är nöjd med mitt v&h system. Men när jag ska byta styre ska jag också byta system till något sportigare hade jag tänkt mig tillsammans med ett lågt styre ..så därför jag ska byta både styre samt pipor. V&H låter sjukt gött som en redig harley och uppmärksamhet väcker dem också

Liknande ämnen

  1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2014-06-06, 16:03
  2. V&H short shots till fxdb -09
    Av warpath i forum Köpes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-02-21, 00:37
  3. Ni som kör med Short shots.
    Av M@rcus i forum Motor, Luft, Buller ,Ventiler, Kammar, Förgasare
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2013-07-01, 00:16
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-11-19, 20:21
  5. V&H short shots fäste till streetbob/Dyna
    Av Bratpakk i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-07-21, 19:15

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •