Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 32

Ämne: "bra trim" ?

  1. #1

    "bra trim" ?

    Tjenare gott folk! Har nu bestämt mig för vad jag ska göra ...blir att behålla aphäng o allt vad jag har på hojjen. MEN jag är rätt sugen på lite trim på min Nightster. Är här någon som vet var man ska vända sig först o främst? Det jag är ute efter är ju som rubriken säger "bra trim" så att hojjen går ännu bättre med mer kraft o lite fler hästar så att det märks Sen vet någon vad det brukar kosta 10-20 papp ? jag är helt nybörjare vad gäller meck o trim. Bugar o bockar för all slags info. Vill bara att hojjen ska gå ännu bättre o bli ännu roligare att köra. Ja det var väll ungefär så /Tobbe

  2. #2
    V.I.B Contributor
    Jonasbaggens avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Ort
    Sigtuna
    Inlägg
    872
    Tackad: 43

    husfar: Det finns en mkt duktig kille på forumet som du kan få råd av.
    Girlie Bike User. Han bor i Laholm.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Jonasbaggen Visa inlägg
    husfar: Det finns en mkt duktig kille på forumet som du kan få råd av.
    Girlie Bike User. Han bor i Laholm.
    Precis min tanke. Himla trevlig är han också!

  4. #4
    Ah juste ! har hört en del om han här inne tror jag bestämt tack pågar!

  5. #5
    Jag nås på telefon 0708812925 alla dagar i veckan.

  6. #6
    Härligt ! då kan man höra av sig när det beger sig tack girlie bike user

  7. #7
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Har ni 35 papp över så finns här en snubbe i Eslöv, Lindskog. Som kan bygga ett komplett turbosystem. Fick pris av han i somras

  8. #8
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Citat Ursprungligen postat av abelseth Visa inlägg