Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Växelspak FXR

  1. #1

    Växelspak FXR

    Växelspak komplett med länkar och allt till FXR .Original då alltså en sån som sitter på transkåpan .Sitter på andra modeller åxå.Alla kastar det på tippen men någon måste finnas på någon hylla till ingen nytta och det vill jag köpa.
    EVO -90 och upp.

  2. #2
    Hard to find parts.. FXR- länkaget passar bara FXR 84-94 D går att modda dito från Dyna och dom grejorna finns d gott om. Måste dock anv FXR växelspak om d ska sitta på FXR men det finns Kines för 170:-
    Senast redigerat av Broder Dalton den 2014-12-29 klockan 17:53.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Broder Dalton Visa inlägg
    Hard to find parts.. FXR- länkaget passar bara FXR 84-94 D går att modda dito från Dyna och dom grejorna finns d gott om. Måste dock anv FXR växelspak om d ska sitta på FXR men det finns Kines för 170:-
    Ok tack för upplysningen .Då får jag va nöjd om jag hittar en från Dyna .Jag vet inte riktigt hur det ser ut men det viktiga är väl axeln och det som sitter i transkåpan längd på stag och leder kan man modifiera.

  4. #4
    Plaströret som gå genom inner och yttertransen finns nytt på ProBike Täby för 120:- Har du inner och yttertrans från FXR? Behöver du mer tips/delar har jag 0735 300740

    OK Har du inner/yttertrans fr FXR el ska du fixa midshift på en Softailtrans? har gjort d på mi chopper m Softailtrans Lite svets o fräs men d funkar Plaströret i transen finnd nytt på HD f 120:-

Liknande ämnen

  1. Oljeläckage från original växelspak
    Av Bikebandit i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-09-06, 16:23

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •