Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista
Resultat 61 till 80 av 82

Ämne: min mod tråd heritage

  1. #61
    Då var blinkers fram färdig monterade i de nya fästena, sjukt nöjd.

  2. #62
    Idag kom äntligen sadel och fäste.
    Grejerna var också klara för att pinstripa från lackeringen så nu närmar det sig.

  3. #63
    Testade att montera sadel och box i det nya fästet för att se att allt passar

  4. #64
    liknande sadel som du hade på gul sporren änna?

  5. #65
    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    liknande sadel som du hade på gul sporren änna?
    Jo, det är lika sadel som på sporren, du är skarp synt

  6. #66
    Idag fick jag hämta skärmar och tank från pinstripeing killen som var klar. Så nu är allt tillbaka på lackerings firman för lite mera klarlack.

  7. #67
    Gör-läckert! Himla snyggt. Ska bli spännande å se grejerna ihopsatta. Skeppohoj!
    ha en toppenfin påsk också

  8. #68
    Ömsom vin ömsom vatten. Idag fick jag tillbaka framstänkan och tanken, klara efter lack men bakstänkan får jag inte för än på måndag em. Dock monterade jag tank och framstänkan direkt och är sjukt nöjd med lacken.

  9. #69
    Börjar änna likna nåt där, Håkan. Himla cool pinstriping.

    Jag har skaffat nu gryta å koka öl i. förra pajade ju. så nu kan jag börja brygga igen. fått dricka mariestadsfolkisar som en annan idiot sedan januari. hej å hå!
    hare kalas!

  10. #70
    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    Börjar änna likna nåt där, Håkan. Himla cool pinstriping.

    Jag har skaffat nu gryta å koka öl i. förra pajade ju. så nu kan jag börja brygga igen. fått dricka mariestadsfolkisar som en annan idiot sedan januari. hej å hå!
    hare kalas!
    Livet är hårt när man får leva på fulöl

  11. #71
    Citat Ursprungligen postat av haer72 Visa inlägg
    Livet är hårt när man får leva på fulöl
    A, d e faen inte lätt. Men men, har man inget värre å oroa sig för så är det väl bra då. Vet du, jag lyckades banta ner mig själv i februari från 100 å ner till typ 92-92, sedan upptäckte jag carte dor glass. va gott det är med glass. hade glömt av det. brukar ju äta chips annars. bryr mig inte om vikten men det är jag oroar mig för är om jag börjar se fånig ut på min lilla sportster. har ju inte råd å byta till större hoj för å matcha fetman.
    nu ere dag så sova här. ska bara u tå stänga in ankorna å natta getterna å hästarna först.
    hepp hepp!

  12. #72
    Äntligen är den ihopsatt och startad, blev sjukt nöjd med hur den blev. Svårt att välja färgnyanser från små kort men det blev rätt simtur var. Här med döper jag den till "El corcho Verde"

  13. #73
    Här kommer en före bild.
    Och en efter bild.

  14. #74
    Cool 😎

  15. #75
    V.I.B salami_harleys avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    108
    Tackad: 12
    Bra jobbat. Riktigt snygg blev den.

  16. #76
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Snygg förvandling

  17. #77
    V.I.B Contributor
    MisterMajjos avatar
    Reg.datum
    Jul 2012
    Ort
    Västra Frölunda, Västra Götalands Län, Sweden, Sweden
    Inlägg
    135
    Tackad: 0

    Snyggt bygge!

  18. #78
    Se där ja, håkan! du fick ihop den till slut. Å idag kom sommarn också. Har du vart ute å kört nåt än?

  19. #79
    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    Se där ja, håkan! du fick ihop den till slut. Å idag kom sommarn också. Har du vart ute å kört nåt än?
    Jodå, nu är den i hop och några små turer har det blivit, dock inga längre turer ännu men de kommer. Har lite små justeringar att göra kvar men sen bär det i väg.
    Jo sommaren har verkligen kommit nu och det är sjukt skönt. ha de så hörs vi vidare, tänkte kanske man kunde köra en sväng ner över och morsa någon lördag?

  20. #80
    Citat Ursprungligen postat av haer72 Visa inlägg
    Jodå, nu är den i hop och några små turer har det blivit, dock inga längre turer ännu men de kommer. Har lite små justeringar att göra kvar men sen bär det i väg.
    Jo sommaren har verkligen kommit nu och det är sjukt skönt. ha de så hörs vi vidare, tänkte kanske man kunde köra en sväng ner över och morsa någon lördag?
    absolut, du är så välkommen!
    Min hoj e också redo för å åkas på. hade lite trassel med svampig frambroms men jag lyckades lösa det själv. Bytte belägg och tog isär oket å bytte kolvar. två av dom satt nämligen fast. lite ny bromsolja å luftning på det så vart det som nytt.

Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Köpes Heritage 06-13
    Av sedaii i forum Köpes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-07-05, 09:39
  2. Död heritage
    Av Tippe i forum Harley-Davidson Softail
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-05-27, 17:54
  3. Heritage -99
    Av pingen i forum Köpes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-07-08, 21:35
  4. Köpa heritage
    Av Mso1000 i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-05-20, 11:42
  5. Köpa heritage
    Av tengel i forum Harley-Davidson Softail
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-03-17, 20:59

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •