Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 33 av 33

Ämne: BigTwin versus MCM

  1. #21
    Citat Ursprungligen postat av Robban Visa inlägg
    Tycker Gasoline kan ha bra hojreportage emellanåt!!



    //Robban
    Gasoline !! Har jag aldrig sett/läst, får man kolla upp nästa gång i ICA Maxi kön (smygläsa är gratis, gratis är gott)

  2. #22
    Citat Ursprungligen postat av hasse diesel Visa inlägg
    Absolut !Dalslänning, från Åmål?

    Nej inte Åmål,lite mer söderut,det stolta Järbo!4mil norr om Bohusgränsen..


    //Robban

    !

  3. #23
    Åt Långedshållet då? Ja själv är man uppvuxen mellan Tösse och Åmål


    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  4. #24
    Prova Back Street Heroes (BSH) Engelsk med en hel del udda byggen och idéer, Lite svårt att hitta överallt kanske.

  5. #25
    mcm känns proffsigare och har mer välskrivna artiklar men big twin har intressantare innehåll tycker jag. scanbike känns som att den är mer på amatörnivå men har balla hojar ibland.

  6. #26
    MCM är klart roligast med mest variation så den trillar alltid ner i brevlådan. Gillar ju bilar också så prenumererar på Gasoline med. Big Twin är för egentligen för mycket kromblänk för mig men jag köper den rätt ofta ändå. Scanbike verkar väl vara nerlagd eller?

  7. #27

  8. #28
    Någon som har tips på mer bra internationella tidningar med mer old school material?

  9. #29
    papptidningar är ju helt dött. Finns ju hur många bloggar som helst. Sjutti resor bättre än allt tryckt. De gamla tidningarna In the wind, Yesterdayz, Street Chopper, Start o Speed och framåt ligger i drivor på landet. Undrar när man pallar kasta dem...

  10. #30
    Köpte alltid MCM men slutade för 8-9 år sedan när internet kom in i huset

    Klart bästa Mc tidningen även om jag inte körde HD då.

  11. #31
    Gillar papptidningar, älskat att sitta och läsa i nån gammal hoj tidning och hitta nån artikel om nån hoj man tyckte va skitful sist man läste men som nu är dyngfrän! internett är ett bra komplement och används flitigt till att leta information och få hjälp med div problemlösning.. Men inget slår att sitta och bläddra i en bra tidning!
    För att inte nämna att en tidning sällan krashar, hänger sig, tappar wi-fi signal eller bara gör raka motsatsen till det man vill att den ska göra!

  12. #32
    back street heroes, Iron horse. Vissa större prseebyrå har dom. Goa lösningar

  13. #33
    Easy rider , super cycle å hojmagasinet fan den blarran saknar ja. Men allt e en smaksak ju men ett är säkert säljer man Porsche då e fantomen barnslig

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande ämnen

  1. Hardtail BigTwin ram 4v låda.
    Av hwille i forum Köpes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-10-23, 18:43
  2. Viktigt meddelande! BigTwin 201 - flyttad!
    Av admin i forum Off Topic
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-05-11, 15:31
  3. Artikel: BigTwin/TwinBike Prova på DragRacing
    Av admin i forum Artiklar från ForumBladet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-23, 11:44
  4. Us versus them at the born free 3 2011
    Av hasse diesel i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-15, 18:39
  5. FILM: Us versus Them - Born Free 3
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-01, 08:08

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •